• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Bonita
    Glimlachend sta ik op terwijl ik de gang op hink en omhels de eerste die ik tegenkom van mijn vrienden.'hij word wakker' zing ik vrolijk maar zacht terwijl ik blijf glimlachen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Lize

    Ik keek hem verschrikt aan een greep naar mijn wang. Ik keek hem bang aan en rende toen weg. Ik voelde wat bloed en veegde het af aan mijn broek.

    (sorry ik heb echt een hekel aan haar dus daarom zo kort.)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Gaat Lucas ook weg? Of blijft hij nog even, hehe :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nope die is ook weg)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Ik kijk voorzichtig door het raam en zie dat Bonita wel heel close met Jayden bezig is, dat kan nog leuk worden.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    Zaily

    Ik kijk voorzichtig door het raam en zie dat Bonita wel heel close met Jayden bezig is, dat kan nog leuk worden.


    -je loopt achter-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Woedend stamp ik terug naar binnen, nu moeten we Jayden zien te vinden.
    'Jayden Mason Howard,' zeg ik chagerijnig tegen de receptioniste. Ze geeft me de kamer en zonder op Summer te wachten loop ik weg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ben ik weer, wow veel gemist... xD]

    Dokter

    We rijden hem zijn kamer weer in en ik loop dan naar de jongeren. 'Hij is erg zwak, dus jullie mogen er omstrbeurten in' zeg ik en ik blijf bij de deur staan. Ik houd de deur open en wacht totdat de eerste erin gaat. Ik blijf hier wel even wachten voor als er iets verkeerd gaat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Ik ga wel als eerste' zeg ik met een kleine glimlach en hink naar binnen en zet me neer op de stoel naast zijn bed.'ik ben blij dat je weer wakker bent jayden' glimlach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Huh wat, jayden wakker... Ik moet even teruglezen xD]

    [Oke, ik ben weer bij, hoe kan ik inspringen?]

    Jayden Mason Howard

    Ik draai mijn hoofd moeizaam om en zie Bonita. 'Hey Jayden, ik ben blij dat je wakker bent' zegt ze en ze gaat op de stoel naast mijn bed zitten. Ik glimlachte zwak naar haar en bekeek haar even. 'Wat is er gebeurd? Gaat het wel? vroeg ik bezorgd doelend op haar voet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    Ik loop weer naar binnen terwijl ik smsje naar James stuur. Ik heb nagedacht en heb besloten dat ik alle twee de dingen kies. Snel stop ik mijn telefoon weer in mijn zak en zie de andere staan. "Brady als je ook boos op mij ben, maar het spijt me dat heel erg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Uhm... Brady helpen te relaxen aan gezien hij nog al woedend is ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.