• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Jayden Mason Howard

    Hoezo moest ik me niet zo opwinden. Ik keek haar bezorgd naar en keek naar de deu. Ik wachtte geduldig tot er iemand kwam. Ik hield niet zo van alleen zijn en zat daar ook niet echt op te wachten. Ik kon niet van ze verwachten dat ze dag en nacht bij me bleven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    ' ik ben verliefd op jaiden en dat zei ik ook tegen hem in zijn coma en toen kneep hij licht in mijn arm. En nu vroeg ik of hij het nog wist en hij wist niks er van en hij denkt nogsteeds dat lize zijn lief is en ik kan hier niet tegen' snik ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kijk naar Brady, 'Niks, volgens mij is er eerder wat met jou'zeg ik en kijk even naar hem. 'Vertel is'zeg ik tegen hem.

    Brady Wright
    'Ik zag Lize en een of andere dude zoenen, ik ben er naar toe gegaan heb Lize twee keer geslagen, schreeuwde tegen Summer en heb het verprutst. Vertel maar wat ik moet doen!' breng ik geërgerd uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Aii, dat tegen Summer schreeuwen is niet slim maar ze zou het wel begrijpen toch?'zeg ik twijfelend en kijk hem even aan. 'Eey, het is toch nog niet officieel tussen jullie? Ik wil je wel helpen zodat je het gelijk goedmaakt door iets liefs te doen en er daarna vraagt'zeg ik tegen hem en kijk hem vragend aan.

    Brady Wright
    'Ja, als je een idee hebt,' gelijk ben ik een stuk vrolijker, ik zou er heel veel voor over hebben om het goed te maken met Summer en het officieel maken, tja dat zie ik ook wel zitten hoor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik denk even na. 'Ik schrijf soms nummers, je kan zingen toch?'vraag ik aan hem anders mocht hij wel een nummer voor haar zingen, ik had al gelijk een nummer in mijn hoofd. Ik zong ze vaak alleen liet ik het nooit aan iemand horen,dat zou dan de eerste keer zijn.

    Summer

    'Ik snap heel goed dat je er niet tegenkan' zeg ik tegen haar en sla voorzichtig een arm om haar heen. 'Maar het is ook allemaal ineens heel veel'
    Ik kijk haar aan 'zal ik anders even met hem gaan praten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Uhm ja, als je dat wilt, heel graag,' zeg ik, 'ik zou dat heel erg waarderen, maar waarneer doen we dat? Ik heb nu geen gitaar bij me.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [zeg als je verliefd op hem bent moet je zijn naam niet verkeerd spellen:P]

    Zaily

    'Moet ik het hem vertellen?' vraag ik de anderen, dan had ik tenminste weer wat nuttigs te doen. Ik bedoel... Het was Jayy die bloed doneerde, het was Bonita die Jayden wilde steunen, het was Brady die Lize te grazen nam, het was Andrew die Brady daarna probeerde te kalmeren, en het was Zaily die zoals gewoonlijk helemaal niets deed.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 9:31 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Moet ik je dan helpen met gitaarspel of doe je het beide?'vraag ik aan hem en sta op. 'We kunnen nu gewoon alles gaan halen, net zo leuk toch?'vraag ik aan hem

    LostDreamz schreef:
    [zeg als je verliefd op hem bent moet je zijn naam niet verkeerd spellen:P]

    Zaily

    'Moet ik het hem vertellen?'

    [2 regels]

    Brady Wright
    'Als je het me leert denk ik dat ik het wel red,' zeg ik, 'en bedankt man, kom laten we die gitaar gaan halen,' zeg ik terwijl ik hem een klopje op zijn schouder geef.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik loop terug richting de camping en bedenk dan dat ik het nummer heb opgenomen met mijn i-pod. Ik pak mijn i-pod en plug mijn oortjes in. Ik geef een oortje aan Brady en zet het juiste nummer op terwijl we veder lopen.

    Brady Wright
    'Oh, dude, dat klinkt goed,' zeg ik terwijl ik naar Andrew's nummer luister, 'ik hoop echt dat het gaat werken bij Summer.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.