• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    bonita
    voorzichtig hink ik naar jayden toe.'word snel wakker jayden. ik mis je' fluister ik terwijl ik mijn armbandje afdoet en voorzichtig bij hem om doe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik kijk hem verbaasd aan "Dat meen je niet en nu snap ik wel gelijk waarom je zo reageert" zeg ik en ga naast hem lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik smijt de deur van het ziekenhuis open en stampt richting Lize en de onbekende jongen die op de pakeer plaats staan.
    'Als jij nog een keer op bezoek bij Jayden ga, dan zorg ik dat je nooit meer iets kan doen,' grom ik tegen haar, 'eerst doen alsof je hem terug wil en dan hier staan zoenen met die player! Denk maar niet dat je zo met Jayden om kan gaan!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -beat doet die -


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Lize

    Ik schoot in de lach. 'Jij en welk leger? Jongen, wat ik doe is leven. Dat zou jij ook eens moeten doen, je ziet er namelijk niet uit' zeg ik arrogant en keek hem verveeld aan. Wat wou hij ey?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    Ik geef haar een stomp in haar gezicht, ik sta te trillen van woede.
    'Leven! Dit noem jij leven! Ik zeg je, als je niet zorgt dat je nu weg bent, dan ga jij niet meer leven!' schreeuw ik tegen haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lize

    'Jongen doe rustig of zo! Je trilt helemaal. Gaat het wel?' vroeg ik nep bezorgd. Ik was niet bang voor hém waarom zou ik. Ik lachte gemeen en zag dat Lucas voor me ging staan. 'Je laat haar met rust!' zegt hij boos.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Oh, gaan we zo doen? Je laat die player voor je opkomen? Durf je niet zelf!' grom ik helemaal buiten zinnen, 'zou je even aan de kan willen gaan?' snauw ik tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dokter

    Ik liep naar buiten om een sigaret op te steken toen ik boze mensen zag staan. Ik liep erop af. 'Zouden de heren zich kunnen gedragen? We willen niet nog een gewonde. 'Meneer hij sloeg me' zei een meisje. Het klonk een beetje overdreven als je het mij vraagt. Ik knik en leg dan mijn hand op de schouder van de vriend van Jayden. 'We gaan je vriend vervroegt uit zijn coma halen' zei ik. En ik liep het ziekenhuis weer in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Zuchtend zit ik op jayden zijn kamer. we hebben meer pech gehad als geluk. misschien is het wel beter zo


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik blijf staan, hoe graag ik ook bij Jayden wil zijn als hij wakker word, ik heb geen zin om zwak over te komen.
    'Summer, ga jij maar vast,' zeg ik zonder haar aan te kijken, dit zou nog wel eens op een gevecht uit kunnen lopen en ik wil niet dat Summer er bij betrokken raakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dokter

    Ik loop naar zijn kamer en zie zijn vrienden. 'We halen hem vervroegt uit zijn coma'' informeer ik hen en ik loop zijn kamer in. Ik houd de deur open voor een meisje en zeg: 'We halen hem vervroegt uit zijn coma's zeg ik tegen haar en ik rijd het bed van Jayden weg samen met een zuster. We rijden hem naar een speciale kamer.

    Lize

    'Ga maar naar die mooie vriend je, ik heb wel iets beters te doen' zeg ik droog en inpak Lucas zijn hand en loop weg. Wat dacht die gozer wel niet ey?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    Ik schud mijn hoofd tot ik erachter kom dat hij dat niet ziet.
    "Nee ik blijf hier of je het nu leuk vind of niet" zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Summer, ga weg!' snauw ik, ik kan er niet meer tegen, ik stap op Lize af en geef haar nog een klap in haar gezicht.
    'Ik wil dat het helemaal duidelijk is!' snauw ik, 'je gaat nu weg en je zorgt dat je NOOIT meer iets met Jayden te maken krijgt! Begrepen?! En nu opzouten!'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.