• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Zaily

    Ik loop de kamer binnen en ga bij Jayden's bed staan 'Jay, Lize gaat niet naar je toekomen, nooit meer, een paar uur geleden heb je het uitgemaakt.' Dat laat ik even inzinken en ik wacht op een jreactie voor ik verder ga.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 9:45 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Mag ik Jayy laten komen?^^, ik weet al wat]

    [laat hem maar komen, maar Zaily is er nu ook al]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik hoorde vaag wat Zaily zei en schik op. 'Zaily'zeg ik en trek de deur open. Ik loop naar haar toe en trek er iets mee. 'Dat mag je niet vertellen, dat is op dit moment veel te emotioneel.'zeg ik en kijk even naar Jayden.

    Summer

    Net als ik wil binnen wil lopen zie ik dat Zaily als naar binnenloopt. Ik kijk weer naar Bonita "Ik weet het allemaal niet meer" geef ik eerlijk toe. "Maar zullen we anders even ergens rustig gaan zitten?"

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'goed plan en zaily is niet echt slim bezig nu' zeg ik serieus tegen der.'zullen we even naar het restaurantje gaan ik heb honger en mijn broerr had me beloofd om naar de subway en starbucks te gaan alleen is hij nergens te bekenen' zeg ik geërgerd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Omdit moment wist ik niet zo goed hoe ik moest reageren, had ik het uitgemaakt? Waarom ik hoe ziels veel van Lize. Ik knikte en staarde voor me uit, gewoon weg omdat ik niet wist hoe ik moest reageren en omdat ik mijn gevoelns niet graag toen. Waarom was ik allesvergeten? Ik keek Zaily even vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Goodmorning people Brady is back (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [goodmorning]

    quin98 schreef:
    Andrew
    'Vast wel'zeg ik met een glimlach en we komen aan bij de camping. 'Ik pak mijn gitaar en het blad even, pak jij ook je gitaar?'vraag ik en zonder op antwoord te wachten loop ik weg en ga naar mijn kamer. Ik pak mijn gitaar en zoek in mijn notitieblok naar het juiste nummer. Als ik zo kijk heb ik er eigenlijk echt veel geschreven.


    Brady Wright
    Ik loop naar mijn kamer en haal mijn gitaar uit de hoes, daarna loop ik weer terug naar buiten en wacht daar tot Andrew weer naar buiten komt. Ik hoop zo dat ik straks Summer alleen kan krijgen, al weet ik niet zeker of dat gaat lukken met iedereen erbij en dat gedoe met Jayden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [goodmornig]

    Summer

    Ik schud mijn hoofd. "Dat is ze inderdaad niet, maar Jayy zal dat zo ook wel tegen haar zeggen" zeg ik. "Ja tuurlijk en als je liever naar de subway en starbucks wilt wil ik ook wel met je meegaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Aangezien ik niet gelijk het goede nummer vindt neem ik me hele notitieblok mee en loop naar buiten. Ik zie Brady al en loop naar hem toe. 'Kom we gaan daar zitten'zeg ik wijzend naar een bankje. Ondertussen zoek ik het goede nummer en heb hem gevonden. 'Ja ik heb hem'zeg ik een beetje blij en begin het eerste deel op mijn gitaar te spelen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:14 ]

    Zaily

    'Maar hij moet het toch weten! Wat dacht je dan, dat hij zijn vriendin met een of andere Lucas ziet zoenen op de gang terwijl hij dolgelukkig door het ziekenhuis wandeld?!' Dat laatste zij ik zachtjes en was alleen voor Jayy's oren bestemd.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Bonita
    'hmm nee dat moet mijn broer doen en ik moet dan te ver hinkelen want ik kan niet met die krukken lopen omdat ik niet weet hoe dat moet. en ik mag een maand niet dansen' zeg ik droog en op het laatst dramatisch.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3