• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Brady Wright
    We lopen het ziekenhuis binnen, ik loop richting de balie.
    'We zijn hier voor Jayden Mason Howard,' zeg ik tegen de mevrouw achter de balie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'En ik weet al wie het is'zeg ik lachend maar kijk haar daarna even serieus aan. 'Ga niet te ver'mompel ik en loop rustig richting de juiste kamer.

    Bonita
    'wat denk je wel niet van me. ik heb 4,5 jaar verkering met mijn ex gehad en ik heb nooit wat met hem gedaan en wie denk je dan'zeg ik serieus terug. lief druk ik een kus op zijn wang


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ze geeft ons het kamernummer en ik bedank haar ookal heb ik eigenlijk niet precies door wat ze zei. Langzaam loop ik door de gang en blijf staan met waarschijnlijk het juiste nummer. "Hier is het toch?" vraag ik met een licht trillende stem aan Brady.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik glimlach en knik. 'Mooi zo'zeg ik en geef er een kus op der wang terug. 'Dus, heb ik gelijk over wie het is?'vraag ik aan haar.

    Bonita
    'bedoel je jayden soms dan heb je zeker gelijk' zeg ik blozend.'maar hij zal mij toch niets vinden. wie wilt er nou een meisje die zoals mij is'zeg ik er triest achter aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Ik denk het,' zeg ik tegen haar, ik sla mijn arm om haar heen en loop naar binnen. Jayden ligt op een ziekenhuis bed en ik weet niet of hij slaapt, maar er piepen wel allemaal apperaatjes.

    [wie kan er even doktor spelen? ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Je weet dat die een vriendin heeft toch'zeg ik tegen haar. Ze was dus op één van mijn vrienden,was te verwachten. Ik kijk haar aan en glimlach zwak. 'Maar ik weet zeker dat die jou liever heeft'

    Jayy
    ik kijk op als er iemand binnen komt en zie dat het Brady en Summer zijn. 'Hey'zeg ik tegen ze en kijk even naar Jayden. 'hij ligt in coma, en hij had bloed tekort maar ik heb bloed afgestaan, dus nu mag die na vanavond uit coma'zeg ik in een keer en kijk ze even aan.

    bonita
    'Uhu dat weet ik en waarom zou hij mij liever hebben. ik ben gewoon een meisje en waarschijnlijk is zijn vriendin super mooi' zeg ik zonder glimlach.'vind je het niet erg?' vraag ik hem zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Nee, ik had het verwacht'zeg ik rustig en loop rustig veder. Ik zag het allang aankomen en het maakte me echt heel weinig uit.

    DSalvatorex schreef:
    Brady Wright
    'Ik denk het,' zeg ik tegen haar, ik sla mijn arm om haar heen en loop naar binnen. Jayden ligt op een ziekenhuis bed en ik weet niet of hij slaapt, maar er piepen wel allemaal apperaatjes.

    [wie kan er even doktor spelen? ^^]



    Oeja thats me wat moet ik doen?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Hoelang al? toch niet toen ik met mijn ex nog was of sinds dat we hier zijn' ratel ik snel. hoe kan het dat hij het al had verwacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Beat schreef:
    (...)


    Oeja thats me wat moet ik doen?)

    Gewoon een beeje uitleggen wat er is ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Blijkbaar wel" zeg ik terwijl ik hem even aankijk en kijk erna naar Jayy.
    "Heey" zeg ik en merk dat mijn stem nog steeds trilt. "Dat is nog al wat, weet je wat er ervoor is gebeurd?" vraag ik. "En hoe is het ondertussen met jou?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer