• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik haal mijn schouders op. "Niet zo heel raar. Ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is, maar ik had ook medelijden met hem. En met jou, om eerlijk te zijn, dus sprong ik op." Ik ontmoet zijn blik en bijt aarzelend op mijn lip. "Luister, ik weet niet wat die ruzie inhoudt en ik zal je ook niet dwingen het aan me te vertellen. Ik hoef het niet per sé te weten als jij dat prettiger vindt, maar ik wil je wel aanraden om dit gewoon uit te praten met Quin. Blijkbaar doet dit jullie allebei pijn." Ik glimlach aarzelend. "God, ik klink als een oud vrouwtje. Ik meen het trouwens wel."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik kijk Angelica aan.
    "Jonge mensen doen ook niet altijd goede dingen hoor." Zeg ik en staar weer in het glas. Een heel klein laagje water ligt erin en beweegt mee met het glas.
    "Is het wel goed dat ik wegliep?" Vraag ik en kijk Angelica weer aan maar nu met een vragende blik. "Straks word ze boos."

    Aiden

    "Ik heb het al vaak genoeg geprobeerd uit te praten, maar telkens kon ik het niet laten een opmerking te maken of hem te beledigen. En hijzelf doet ook niet erg vriendelijk." Zeg ik dan en kijk Stephen aan.
    Ik zucht een keer. Ik heb nu echt drang om te dansen tot ik erbij neerval.
    Zingen is niet mijn sterkste punt maar toch begin ik met Misery, ik dans mijn eigen moves erop en vergeet even alles om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Jonge mensen doen ook niet altijd goede dingen hoor." zegt hij en staart in het glas. "Is het wel goed dat ik wegliep? Straks word ze boos."
    "Daar zijn ze jong voor." zeg ik met een glimlachje. "En ze heeft helemaal geen reden om boos op jou te worden. Daarvoor zat ze zelf veel te fout. Je kon beter naar mij toe komen dan in de klas dingen doen die niet handig zijn, toch?" vraag ik met een glimlach en sla mijn arm om zijn schouders heen.
    "Het komt wel goed, Quince." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Ik heb het altijd mooi gevonden om te zien hoe mensen zich kunnen uiten door middel van dans, zang of iets anders creatiefs. Wanneer Aiden begint te dansen laat ik hem dan ook helemaal gaan en sta alleen van een afstand toe te kijken, nadenkend over een oplossing voor Aiden en Quins probleem. Wanneer Misery is afgelopen stap ik op Aiden af. "Misschien dat een bemiddelaar werkt? Je weet we, iemand die tussen jullie twee in gaat zitten, als een soort scheidsrechter."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik knik op haar vraag.
    "Misschien was dan het hele lokaal nu afgebroken." Zeg ik met een klein lachje.
    Ik voel Angelica's arm om me heen.
    "Het komt wel goed, Quince." Zegt ze dan. Ik kijk haar aan en knik dan.
    "Dat denk ik nu ook." Zeg ik met een glimlachje, ik sla mijn armen om Angelica heen en omhels haar.
    "Dank je."

    Aiden

    Ik luister naar wat Stephen zegt.
    "Ik snap je niet." Zeg ik eerlijk en kijk hem aan. "Zoals je al hebt gemerkt, ben ik niet een van de slimste." Zeg ik dan en haal even een hand door mijn haar en kijk hem dan weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry, moet nu echt gaan slapen. Tot morgen/in de ochtend!]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Slaap ze. ;)]-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Dat denk ik nu ook." zegt hij met een glimlachje en slaat zijn armen om mij heen om mij te omhelsen.
    "Dank je." Ik glimlach breed en omhels hem ook.
    "Geen probleem. Ik doe het echt graag voor je." Even twijfel ik of ik over de deal met Aiden moet vertellen, maar die heb ik toch al afgebroken dus ik zie niet in waarom.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Geen probleem. Ik doe het graag voor je." Zegt ze en ze omhelst mij ook.
    "Angelica?" Ik maak me los uit de omhelzing.
    "Weet jij misschien waarom Aiden ineens aardig tegen me probeerde te doen?" Vraag ik en kijk haar aan. Die vraag brandde al langer op mijn tong.
    Ik had al vanalles bedacht maar wil het nu toch weten. Vooral na gister dat Aiden mij bedreigde, want dat klopte niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Angelica?" zegt hij vragend en hij maakt zich los ui de omhelsing.
    "Weet jij misschien waarom Aiden ineens aardig tegen me probeerde te doen?" vraagt hij en hij kijkt me aan. Ik bijt even op mijn lip.
    "Ja." antwoord ik eerlijk. "Aiden en ik hebben een deal gemaakt. Hij doet aardig voor jou en in ruil daarvoor krijgt hij iets van mij." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Quince

    Ik kijk Angelica aan.
    "Laat me raden," Ik maak met mijn vingers een rondje en steek mijn wijsvinger er tussendoor.
    "Dat je daar intrapt." Zeg ik dan. "Hij heeft me gister nog bedreigt, dat als ik nog iets tegen jou zou vertellen, hij me in elkaar slaat." Zeg ik dan.
    Is ze er echt in getrapt? Stom!
    Aiden flikt dit bij ieder meisje, vrouw of whatever, die hij leuk vind. Belooft wat, maar ondertussen faked hij de boel bijeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Laat me raden." zegt hij en hij maakt met zijn vingers een rondje en steekt zijn wijsvinger erdoor heen waardoor ik rood word.
    "Dat je daar in trapt. Hij heeft me gister nog bedreigt, dat als ik nog iets tegen hou zou vertellen, hij me in elkaar slaat." zegt hij.
    "De deal kwam van mijn kant, niet die van hem." maak ik hem duidelijk. "En ik heb hem al afgeblazen. Hij is soms zo'n..." Ik maak mijn zin niet af maar zucht in plaats daarvan.


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Klootzak, irritant kolerejoch." Maak ik haar zin af.
    "De deal komt ook altijd van de meiden af, hij faked de boel alleen om met jou in bed te komen. Goed dat je de deal hebt gebroken, maar ik zou wel op mijn hoedde zijn als ik jou was." Zeg ik dan. "Kijk achterom en zet je slot op je kamer." Zeg ik haar. Ik ken Aiden maar al te goed, ik heb wel eens wat meisjes opgevangen die huilend naar mij toekwamen en om troost vroegen. Tja en dan hoor je hun verhaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay ik kan niet slapen dus ben weer terug :')]
    Stephen Francis Greensfield

    "Onzin. Alleen omdat je niet zo goed bent in Engels hoeft nog niet te betekenen dat je niet slim bent. Ik wilde alleen zeggen dat je misschien een leraar of zo - niet Pellard! - erbij moet halen en het dan met Quin moet uitpraten. Dan kan de leraar je zeggen wanneer je een opmerking maakt en schiet Quin ook niet uit zijn slof."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Hahaha nou welkom terug.]

    Angelica Wolfe

    "Klootzak, irritant kolerejoch." maakt hij mijn zin af en ik glimlach licht.
    "De deal komt ook altijd van de meiden af, hij faked de boel alleen om met jou in bed te komen. Goed dat je de deal hebt gebroken, maar ik zou wel op mijn hoedde zijn als ik jou was." zegt hij. "Kijk achterom en zet je slot op je kamer." Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Hoe bedoel je?" vraag ik wat nerveus en denkend aan gisteravond.


    Your make-up is terrible