• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -O fuckjes duppelpost-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sandra Pellard

    Compleet verbijsterd staar ik de jongen aan, die nu zichzelf weer probeert te kalmeren en bezorgd naar zijn buurman kijkt. "Gaat het?" hoor ik hem tegen Aiden fluisteren, en ik zie hoe hij een steunende hand op zijn schouder legt. Nooit gedacht dat zo'n stille jongen zo uit kon barsten om voor iemand op te komen.

    Stephen Francis Greensfield

    "Gaat het?" vraag ik zachtjes. God, misschien heb ik echt het verkeerde gedaan. Aarzelend leg ik mijn hand op Aidens schouder. Als hij die nu afschudt weet ik genoeg. Dan is het voor mij duidelijk dat ik zojuist een enorme fout heb gemaakt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    Ik kijk verschrikt op als Quince binnen komt rennen en zichzelf tegen me aangooit en huilend zijn gezicht in mijn hals verbergt.
    "Ze is zo gemeen." zegt hij snikkend. Aarzelend sla ik mijn armen om hem heen.
    "Wie is gemeen Quince, wat er is er gebeurd?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik voel Stephens hand op mijn schouder en hoorde zijn vraag: "Gaat het?" Ik kijk hem aan en knik lichtelijk, ik ben echt even van de kaart nu. "Ik schrok van je." Is het eerste wat ik zeg en ook het laatste want ik staar weer wezeloos voor me uit.
    De woorden in mijn hoofd zijn erg door elkaar geschud ennik kan niks zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik knik langzaam. "S-sorry," stotter ik. "Ik wilde je niet laten schrikken, ik dacht gewoon... nou, jullie zagen er zo gepijnigd uit en ik dacht dat het wel een goed idee zou zijn om daar voor goed iets aan te doen. Nogmaals, sorry."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Wie is gemeen Quince, wat is er gebeurd?" Vraagt Angelica.
    "Mrs.Pellard. Het ging goed tot ze vroeg of ik bijles aan Aiden wilde geven." Snik ik. "Ik zei dat ik niet wilde vanwege iets tussen mij en Aiden en toen ging ze er lolletjes over maken en nam het niet serieus. En toen kreeg Stephen een uitbarsting na nog een opmerking van Mrs.Pellard." Vertel ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Mrs.Pellard. Het ging goed tot ze vroeg of ik bijles aan Aiden wilde geven." Snik ik. "Ik zei dat ik niet wilde vanwege iets tussen mij en Aiden en toen ging ze er lolletjes over maken en nam het niet serieus. En toen kreeg Stephen een uitbarsting na nog een opmerking van Mrs.Pellard." Ik streel Quince geruststellend over zijn haar.
    "Ze weet het gewoon niet." sus ik tegen hem "Ik ga zometeen wel even met haar praten, goed? Blijf jij maar gewoon hier tot je weer naar je volgende les moet, wil je een glaasje water?"


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik kijk weer naar Stephen en glimlach licht.
    "Bedankt man." Zeg ik en leg even mijn hand op zijn hand op mijn schouder. Dan kijk ik naar Pellard. "Voel je je nu wat?" Vraag ik aan haar. "Beledigen en pijnigen?" Vraag ik en sta op, dan loop ik naar haar bureau en leun voorover. "Nou?" Ik kijk haar aan.

    Quince

    Ik knik en laat Angelica los en ga op een stoel zitten.
    "Zelf Aiden leek ontdaan." Zeg ik tegen Angelica en veeg door mijn ogen. "Die blik in zijn ogen, alsof hij bang was." Zeg ik zacht en nadenkent. Ik voel nog tranen stromen en snik weer. "Eerst prijst Mrs.Pellard me, en dan krenkt ze me." Zeg ik en laat mijn hoofd in mijn handen rusten. Wat is dit toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Hij knikt en laat me los om zelf op een stoel te gaan zitten. Ik sta op en ga ondertussen een glas water halen terwijl hij verder praat.
    "Zelfs Aiden leek ontdaan." zegt hij. "Die blik in zijn ogen, alsof hij bang was. Eerst prijst Mrs.Pellard me, en dan krenkt ze me." Hij laat zijn hoofd in zijn handen rusten. Ik ga met het glas water naast hem zitten en reik hem aan.
    "Ze bedoelde het vast niet zo." antwoord ik zacht. Ik til zijn hoofd op en veeg de tranen van zijn gezicht af.


    Your make-up is terrible

    Sandra Pellard

    Ik ben nog nooit zo ontdaan door een paar leerlingen. Ik staar verbijsterd naar ze, maar wanneer Aiden zich tot mij richt voel ik een emotie over me heen kruipen die ik in geen jaren meer heb gevoeld. Schaamte. Ik schaam me, diep. Wanneer hij zich over mijn bureau buigt leun ik niet naar achteren en heb nog wel de kracht om hem recht aan te kijken wanneer ik op kalme toon zeg; "Ik ben de fout ingegaan. Dat spijt me. Wilt u nu weer gaan zitten, Aiden?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ze bedoelde het vast niet zo." Zegt Angelica, ik pak het glas water aan. Ze tilt mijn gezicht op en veegt de tranen weg, ik kijk haar aan. "Ze noemde het een kinderachtige familie ruzie." Zeg ik zacht. "Ze maakte grapjes over een stuk gemaakte Action-man en gestolen smurfen." Ik neem een slokje water en slik het moeizaam door.

    Aiden

    "Ik ben de fout in gegaan. Dat spijt me. Wilt u nu weer gaan zitten Aiden?" Vraagt Pellard. Ik buig terug en loop naar mijn plek. "Hier komt ze niet zo makkelijk mee weg." Zeg ik zacht tegen mezelf en tegen Stephen. Voor het eerst in twee jaar heb ik het gevoel of ik medelijden heb met Quince. Wat onwaarschijnlijk kan zijn, want ík doe medelijden heeft?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Ze noemde het een kinderachtige familie ruzie." zegt hij zacht. "Ze maakte grapjes over een stuk gemaakte Action-man en gestolen smurfen." Hij neemt een slokje water en slikt het moeizaam door. Ik aai geruststellend over zijn rug heen.
    "Ik weet dat het alles behalve een kinderachtige familie ruzie was Quince. En ik vind het ook absurd dat zij zo reageert als leerkracht. Ik zal haar er zeker over aanspreken goed?" zeg ik troostend.


    Your make-up is terrible

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kan het niet helpen. Ik weet niet waarom, maar om één of andere reden ben ik onnodig bezorgd. Ik houd mezelf in, maar stond net op het punt om weer aan Aiden te vragen of het allemaal wel goed ging. In plaats daarvan geef ik hem een aanmoedigend klopje op zijn schouder en sta ik op. "Ik denk dat dit wel weer genoeg Engelse les is voor vandaag, is het niet, mevrouw Pellard?" voeg ik er met een snibbige toon aan toe. De vrouw kijkt me even aan, maar knikt dan langzaam. "De les is over," zegt ze, iets zachter dan normaal. Vlug trek ik Aiden overeind en sleep hem het lokaal uit, voordat hij nogmaals tegen Pellard uitbarst.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik zal haar er zeker over aanspreken goed?" Zegt Angelica. Ik knik.
    "Graag, want het hoord echt niet." Zeg ik dan. "Ik heb trek in drank." Zeg ik dan, die drang heb ik nu echt. Ik neem nog een slok water en doe of dat de drank is, snel drnk ik het glas leeg en staar ernaar.
    "Ik snap ook niet dat ze zoiets doet, ik bedoel, ze is al vet oud, dan moet ze toch volwassen doen?" Ik kijk Angelica aan.

    Aiden

    Stephen trekt me het lokaal uit.
    "Ik had zin om haar te wurgen." Zeg ik en kijk hem aan. "Moet je horen, voor het eerst in twee jaar heb ik medelijden met Quin, raar he?" Zeg ik en kijk hem aan.
    Zelf vind ik het wel heel erg raar. Ik bedoel, ik ben niet zo iemand die medelijden heeft met mensen, en vooral niet met mensen waar ik ruzie mee heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Graag, want het hoort echt niet." zegt hij. "Ik heb trek in drank." Hij neemt nog een slok water en drinkt snel het glas leeg.
    "Ik snap ook niet dat ze zoiets doet, ik bedoel, ze is al vet oud, dan moet ze toch volwassen doen?" Ik knik op zijn woorden.
    "Eigenlijk wel. Maar soms doen volwassen ook wel eens dingen die ze niet horen te doen." zeg ik met een zuchtje, waarbij ik ook een beetje op mezelf doel.
    "Maar dat neemt niet weg dat het niet hoort." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible