• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Beth

    Toen ik klaar was, vroeg ik Sam om een mail voor me te schrijven. Hij vond het goed en ik zei wat er in moest staan.

    Beste Jade en de anderen,

    hier is Beth!
    Het is hier leuk, de vrienden van Sam zijn erg aardig etc.
    Ohja, ik ben in Ierland in een boomhutten-paradijs met Sam en 3 vrienden van hem. Ze zijn erg aardig en lief, maar behoorlijk irritant. Sam schrijft dit nu. Maargoed, we hebben gezwommen (hallelujah, ik in het water) en spelletjes gedaan. Ze hebben een kabelbaan(doodeng) en als ze naar boven komen, slingeren ze met lianen(mini-Tarzan!)!
    Ik kom over een week ofzo weer terug, en nu moet ik weg om ik word meegetrokken door Floyd om weer te gaan zwemmen.

    Groetjes Beth (en Sam+Floyd&Thomas en ook nog Jack)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Langzaam opende ik mijn ogen. Hoelang ik geslapen had wist ik niet. Het voelde lang, maar toch veel te kort. Wat ik wel wist was dat het pijn deed, veel pijn. Mijn zicht was wazig en dat maakte me bang. Ik probeerde overeind te komen maar viel met een schreeuw weer terug in de kussens toen er een scherpe steek vanuit mijn hoofd, door mijn nek naar de rest van mijn lichaam schoot. Het was alsof ik constant onder stroom stond.

    (sorry, zeg het maar als ik te dramatisch wordt. Daar drijf ik weleens een béétje in door:S)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    IK hoorde een schreeuw en rende snel naar boven. Ik was net de schaal met eten terug aan het brengen maar drukte die veel te hard op de tafel. Ik rende naar boven en hoorde nog net het kapot vallen van de schaal. Shit! Nu moet ik dat zeker weer vergoeden. IK kwam boven en zag Clair op haar bed liggen. Ze schokte steeds en toen ze me zag probeerde ze haar hand uit te steken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik voelde dat er iets was. Snel glipte ik weg. Het was nacht en ik ging maar via de kabelbaan. Toen ik aankwam, rende ik zonder kaartje het vliegtuig in. Een paar uur later kwam ik al aan. Ik werd tegengehouden, maar ik was echt heel dankbaar omdat ik mijn gave had. Toen ik uiteindelijk bij de school kwam rende ik naar boven. 'WAT IS ER?!' gilde ik.

    [Wow, ik als een speer typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sorry

    [Sandy, noob xD Je kan zien of ik online ben of jij, naast de foto's hier. Dan weet je of jij of ik ingelogd bent.]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 17:38 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Clair trok zachtjes aan mijn hand terwijl ik achter mij iemand naar boven hoorde komen. Het was Beth. Hoe was zij hier in vredesnaam gekomen? 'Wat is er?!' riep ze. Ik schrok van haar krachtige stem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Clair

    Ik hoorde nauwelijks wat er gezegd werd in de kamer. De stroom schoot nog steeds door mijn lichaam en ik hield de hand in de mijne stevig vast. Het was mijn enige grip op de wereld, de wereld zonder de pijn.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Jake had een arm om me heen geslagen. Van de hitte golf in La Push is hier niks te merken. Al mijn warme kleren lagen nog op school. Jake, straalde. Eergisteren gingen we naar de eerste echo. Sindsdien pakt hij op de 5 minuten de foto, die hij heeft meegekregen uit zijn zak.

    We lopen al en tijdje omdat de bus niet zo hoog de berg op gaat. Nu staan we dan zo goed als wel, voor de ellende lange hoge trap. Vol goede moed lopen we omhoog. Na mijn bezoekje aan La Push voel ik mee een stuk beter, na wat er de afgelopen tijd allemaal heeft afgespeeld, ik hoop dat Clair zich ook beter voelt.

    Met een vrolijk zwiep doe ik de deur van de zolder open. 'Hal..lo' mijn stemt verspringt van vrolijk naar verdrietig. Ik sla mijn hand voor m'n mond en het enige wat ik uit kan brengen is 'o, god.'


    ©1998

    Sarah

    Clair was bleek, te bleek. Ik hield haar hand stevig vast en ik voelde dat ze pijn had. Te veel pijn. De pijn die ze niet verdient had. Ik viel op mijn knieen. Er kwam iemand door de deur maar ik was te diep in mijn gedachten om te horen wie het was. Ik legde mijn andere hand ook op Clair haar hand. Ik snapte dat het toch niet ging werken maar als je het niet probeert....
    Ik begon weer allemaal woordjes te fluisteren. Zachte, lieflijke woordjes. Ik voelde dat cuppy van mijn schouders over mijn armen naar de buik van Clair liep. Hij viel in slaap en ik werd vrolijker. Ik wist dat hij mij zou steunen. Dit gaf mij meer het gevoel dat het zou kunnen slagen.Kom Clair word wakker. was het laatste dat ik zei. Ik deed mijn ogen open ik zag iedereen mij aanstaren.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:28 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik voelde om me heen. 'Wie is er allemaal?' vroeg ik mompelend.

    Sam

    Toen ik terugkwam was Beth weg. 'We moeten haar zoeken!' zei ik vastbesloten. Toen we alles doorzocht hadden, hadden we niks gevonden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair
    Vallend naar de dreigende diepte
    laat mijn hand je los
    nu grijpend naar het verlossende, witte licht
    Langzaam mijn grip op de wereld verliezen
    dieper, dieper, dieper
    Klaar, om afscheid te nemen


    (Poëtisch bui. Maar ze gaat niet dood, nog niet)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:45 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    'Verdomme Clair!' schreeuw ik. Ik duw iedereen aan de kant en bereik het bed waar Clair op ligt, Sarah houdt haar hand vast. Clairs wangen zijn ingevallen, ze is lijk bleek en ik kan haar ribben tellen door haar t-shirtje heen. 'Clair, hou vol alsjeblieft!' 'Jade, je huilt.' zegt Sarah zacht. 'Wat, dat kan helemaal niet!' Ik veeg met de hand van mijn rug over mijn wang en voel dat mijn wang toch echt nat is en ik vind het niet erg. 'Clair, alstjeblieft, je moet blijven leven. We moeten een dokter halen! Waarom doet niemand iets! We kunnen toch niet kijken hoe ze hier dood ligt te gaan.!' 'Rustig, Jade, het komt vast wel goed.' Sherina legt een arm op mijn schouder en trekt me achter uit. Ze draait me om en ik begin op haar schouders te huilen. Grote tranen rollen over mijn wangen. Nog nooit eerder heb ik gehuild, zelfs niet als baby en nu komt alle verdriet er in eens uit. 'Clair, Clair.' snik ik.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:56 ]


    ©1998

    Beth

    Sam kwam binnenvallen en besprong me haast. 'Ik ben zo blij dat je hier bent!' zuchtte hij. 'Ik heb je overal gezocht!' voegde hij eraan toe. 'Sssht' suste ik hem en ik wees waar het geluid van Jade kwam. Snel drukte ik een kusje op Sams lippen, niet wetend of iemand het zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Iedereen was verdrietig. Zelfs jade huilde. Ik had ondertussen toch weer Clair haar hand gepakt en er vielen tranen op. Ik voelde dat Clair rustiger werd. Ik wist niet of dat een goed of slecht teken was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Ik wist eerst niet wat ik met Jade moest, maar ik deed wat ik als moeder zou hebben gedaan. Ik hield haar vast om haar steun te geven en liet haar maar huilen. Ik dacht aan mijn moeder maar kwam terug naar de realiteit. Ik moet sterk blijven en niet afdwalen. Voor Jade. Voor Clair. Ik keek naar Clair. Ze zag er best kalm uit. Hopelijk is ze dat ook.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.