• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Sherina

    Ik had interessante dingen geleerd bij het kamp en vond het ook leuk. Ik had me helemaal van de dingen thuis afgesloten, ik wist dat ik toch niks kon doen.

    De leider was een soort toespraak aan het houden en nam afscheid. Ik keek om me heen en zag mensen één voor één verdwijnen. Ik keek van links naar rechts, en toen ik weer naar links keek stond ik in een bos. Ik dacht na en beleefde bepaalde dingen van toen opnieuw. Ik had alleen geen idee waar ik was. Het schemerde en ik zag de maan al. Ik ging op een steen zitten en besloot te wachten tot ik de sterren beter kon zien.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sherina

    Ik wist ongeveer in welke richting we waren gelopen en ik keek naar de poolster om me een beeld van mijn positie te geven. Ik liep van ons huis weg als ik het goed had gedaan en ik probeerde niet op te vallen. Al is hier toch geen hond maar goed. Het is best leuk technieken in de praktijk te brengen. Ik liep een eindje en bedacht me toen dat dit misschien helemaal geen zin heeft. Ik ging maar weer op een steen zitten. Opeens hoorde ik een vaag geluid. Ik spitste mijn oren en concentreerde me op het geluid. Ja, het was geschreeuw...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade:

    Opeens staat er een grote bruine wolf in onze kamer. 'Jacob Sam!' schreeuw ik blij. Snel verandert hij terug in een mens. 'Dit is het plan begint hij.' 'We zoeken Beth en gaan dan weg.' 'Is Beth hier dan ook?' 'Ja Beth is hier ook en we moeten opschieten we hebben niet veel tijd.' 'Lukt het één van jullie te transformeren?' 'Ik ga.' oppert Clair. Binnen een mum van tijd staan er een bruine en een witte wolf in de kamer. Sam bijt de ketting aan mijn enkel door en ik spring op Clairs rug.


    ©1998

    Beth

    Ik was in trans en hoorde niks meer. Ik voelde niks meer. Ik was niks meer.

    Sam

    Ik rende naar de geur van Beth. Ik brak de deur door en gooide haar op mijn rug. Nou en, ze was in trans, dit kostte haar leven. Opeens voelde ik wat op mijn rug. 'Sammie' hoorde ik Beth zacht zeggen. Zonder een enkel geluid brak ik de voordeur open en rende ik naar buiten. Ver weg naar de school.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik probeerde op het geluid af te gaan en liep een hele tijd. Uiteindelijk vond ik een huisje. Zou het hier vandaan zijn gekomen? Ik weet het niet, ik weet ook niet van wie de schreeuw was. Ik was alleen blij dat ik het niet nog eens hoorde. Ik stond van achter een boom naar het huisje te gluren en opeens brak de deur open. Een donkere wolf houdt Beth op zijn rug en is weg voor ik begrijp wat ik heb gezien. Eigenlijk begrijp ik er nog helemaal niks van. Zal ze in orde zijn? Ze leek veilig, als een kind op haar moeder's schoot. Ik hoop het maar.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Achter Sam en Beth aan draafde Clair met mij op haar rug naar buiten. Opeens schiet tussen de bomen een meisje vandaan. 'Sherina!'roep ik blij.


    ©1998

    Sherina

    Ik wist niet wat ik moest doen maar ik merkte dat ik naar voren sprong om achter Beth aan te rennen. "Sherina!" hoorde ik een bekende stem roepen. Ik keek op en zag een grote wolf met Clair op de rug. Clair! Toen realiseerde ik me dat de wolven waarschijnlijk mensen waren. Dit was zeker Jade! Ik wilde gillen en ze ondervragen en ik werd dol in mijn hoofd maar Jade zei "we moeten hier weg, voordat dat gekke wijf terug komt, kom mee!" Ik rende maar als een kip zonder kop achter ze aan zonder te weten wat er aan de hand was.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Oh, ik bedenk me wat interessants =P]

    Sherina

    Net toen we een paar passen hadden gelopen hoorde ik een vrouwenstem achter ons brullen. 'Het gekke wijf?' dacht ik droog, en we draaiden ons om.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Ik steek mijn hand uit. 'Spring op Clairs rug!' Ik trek zo goed als mogelijk Sherina op de rug van Clair. Als een gek gaan we terug naar school.


    ©1998

    Sarah

    Mijn test ging makkelijker dan ik dacht. IK had het heel goed gedaan en mocht dus blijven. Ik was zo blij dat ik, letterlijk, een gat in de lucht sprong. De leraar zag er raar uit. Hij was groot en een beetje dik. Hij gaf mij een of ander pasje en hij deed zijn vingers op mijn ogen. Hij deed mijn oogleden naar beneden net als ze dat altijd doen bij die moord series.

    Ik werd wakker op zolder. Het zag er allemaal heel anders uit en we hadden mooiere bedden. Er stonden meer bedden. Ik ging verbaast zitten. Waar is iedereen? dacht ik bij mijzelf. Er kwam een herinnering terug in mijn hoofd.Iedereen zat om de boomstronk waar ik met mijn mobieltje zat. Shit! Clair! Iedereen is haar vast aan het zoeken! Ik ren snel naar de plek met de boomstronk wanneer ik 2 schimmen zie rennen. Ik loop en stukje die kant op en er komt nu ook een vrouw achter aan. Ik heb opgemerkt dat de schimmen Sam en Clair zijn met de rest op hun rug.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ze rennen met z'n allen naar een plek en ik ren ze achterna. Eigenlijk vlieg ik maar dat maakt niet uit je wordt er even moe van. Uiteindelijk kom ik op school en iedereen transformeert terug.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jake

    'God, Jade ik was zo bezorgt. Ik kwam terug van La Push en je was weg.' Ik omhels haar en sluit haar in mijn armen.


    ©1998

    Beth

    'Clair! Ik heb je gemist!' en ik wouw haar omhelzen, maar inplaats daarvan hoorde ik een andere stem. 'Beth, ik ben Sam' grinnikte Sam. Ik haalde mijn schouders op. 'Nou en' mompelde ik.

    Sam

    Beth knuffelde me en ik knuffelde haar ook. 'Hebben ze je pijn gedaan?' fluisterde ik in haar oor. Beth schudde haar hoofd en bleef me vasthouden. Een glimlach verscheen er op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ray

    Ik was op weg naar mijn nieuwe school. Omdat ik de natuur kon besturen, moest ik naar een speciale school. Ik zag een paar mensen al voor de school staan, waarvan een mooi klein meisje met rare paarse ogen. Ik liep naar ze toe en tikte een jongen aan waarvan het meisje met de paarse ogen haar armen om zijn middel had heengeslagen. 'Zijn jullie van deze school?' vroeg ik aan hun. Zoals gewoonlijk had ik een vestje aan, die open was, geen shirt en een spijkerbroek met gympen.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Beth

    Ik hoorde een stem. Snel draaide ik me om. 'Wie was dat?' vroeg ik. Sam tilde me op, zetten me op een plek neer en draaide me om. 'Ja, hoezo? Ben jij nieuw?' vroeg Sam aan iemand. 'Ja' antwoorde een jongensstem. Opeens was ik bang dat ie me ging uitlachen dat ik blind was. Snel rende ik terug naar Sam, maar dat was Jade. Dus ik rende een kant op en kwam uiteindelijk bij Sam uit. Bang ging ik achter hem staan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."