• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)
    'k begon mij daar eerst echt zorgen om te maken, omdat gustav er nooit meer bij was, maar nu ik vandaag de dvd: leb die sekunde; behind the scenes heb gezien denk ik niet dat het zo erg is ofzow, want toen zat hij al erg apart en zei hij niks enzow, volges mij kan hij tom niet hebben.. maar dat is gewoon een pure gok, want àls hij in beeld komt, is het altijd als hij aan het praten is met bill of georg, maar nooit met tom, maar ik kan het ook mis hebben hoor!


    Nee, dat klopt wel. Hij praat idd (bijna) niet met Tom. Het zou best kunnen dat hij en Tom elkaar niet mogen, of ruzie hebben.
    Gustav en Tom verschillen ook heel erg, dusja.. Oke, Gustav verschilt heel veel met de rest, maar het meeste met Tom.
    Het zou me niks verbazen als ze ruzie hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Nee, dat klopt wel. Hij praat idd (bijna) niet met Tom. Het zou best kunnen dat hij en Tom elkaar niet mogen, of ruzie hebben.
    Gustav en Tom verschillen ook heel erg, dusja.. Oke, Gustav verschilt heel veel met de rest, maar het meeste met Tom.
    Het zou me niks verbazen als ze ruzie hebben.

    ruzie zelf denk ik nu niet, maar gewoon, dat ze elkaar niet kunnen luchten enzow..
    of misschien op dit moment wel, maar zeker niet altijd, dàt zou erg zijn xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik voorspel met je mee.[a]


    Hey love.

    (...)
    ruzie zelf denk ik nu niet, maar gewoon, dat ze elkaar niet kunnen luchten enzow..
    of misschien op dit moment wel, maar zeker niet altijd, dàt zou erg zijn xD


    Ja, dat kan ook. :'D
    Lekker dan. Zit je in een wereldberoemde band met iemand die je niet kunt uitstaan. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ja, dat kan ook. :'D
    Lekker dan. Zit je in een wereldberoemde band met iemand die je niet kunt uitstaan. o.o

    ja, dat moet idd. wel lastig zijn!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ja, dat moet idd. wel lastig zijn!


    Ik zou het zelf niet lang volhouden. En dan vooral geen 3 jaar lang.
    *respect voor Gus*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    wat?!
    hallo mensen!
    ze hebben 3 (!) cd's en dan nog zo'n 10 liedjes ofzow die niet op een cd staan, hoe kun je dat dan verdomme beu horen! en ik zeg niet dat je niks anders mag horen he! ik luister ook wel eens iets anders, maar het duurt nooit meer dan 2 weken, of Th staat al trug op! je moet natuurlijk niet alleen de liedjes (van Th) luisteren die ze op tmf draaien, want dan word je het idd. goed beu! ik ben op dit moment don't jump ook best wel beu, maar dan nog? ze hebben nog zovéél anders liedjes, die ze nooit op tv gaan spelen..


    Cd's, youtube? Wat maakt het uit? Ik luister gewoon veeeeeel liever naar andere muziek. [/mening]


    -

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><

    Dat denk ik ook.


    rules don't stop me

    over 1 tot 2 jaar zijn alleen nog de fans in Amerika over...
    ze zijn alleen nog maar daar.
    ze laten europa als het waren vallen...

    dan zijn ze niets meer...


    As If You'll Ever Love Me

    Over anderhalf tot twee jaar bestaat heel Tokio Hotel niet meer ><

    Inderdaad, zo lang houden de bandleden zelf het niet eens vol. (: Het gaat tochal razendsnel bergafwaards met ze dus. Geef ze ff en het zijn allemaal verslaafde werkmachines en vallen dood neer op het podium [/overdrijving]

    Een test..zeg maar...
    Zo gaat uitkomen wat iedereen wel wil weten .
    Ach we zien wat de toekomst uitwijst een voorspelling van iemand zegt niets...
    Niemand heeft nu eenmaal het recht om over zulke dingen te beslissen zeg maar...
    En over dat wachten op het album denk ik maar 1 ding, :
    The best things come to those who wait
    ...misschien wel een wijze les voor iedereen..
    zo dat was mijn mening nog maar eens.
    Bye! x


    The Words are like Stones in my Heart~

    Ben het helemaal met deze voorspelling eens.
    Zeker als TH idd gaat samenwerken met Miley Cyrus e.d.
    Dan ruk ik mijn posters van de muur >.<
    Dat stomme commerciële gedoe.. 'K was juist fan van ze omdat ze dat níét waren.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Inderdaad, zo lang houden de bandleden zelf het niet eens vol. (: Het gaat tochal razendsnel bergafwaards met ze dus. Geef ze ff en het zijn allemaal verslaafde werkmachines en vallen dood neer op het podium [/overdrijving]


    Jouw overdrijving njaah vind ik goed gevonden hooaa want het is ook zo >,<

    Ben het helemaal met deze voorspelling eens.
    Zeker als TH idd gaat samenwerken met Miley Cyrus e.d.
    Dan ruk ik mijn posters van de muur >.<
    Dat stomme commerciële gedoe.. 'K was juist fan van ze omdat ze dat níét waren.


    zo zo, overdrijven we niet een beetje ? x3
    haha..


    The Words are like Stones in my Heart~

    All good things come to an end


    Life is hard and then we die