• Ik denk dat er over een jaar ander half jaar alleen nog maar de hard fans overblijven. En hoe komt dat ? Tokio Hotel zit te veel in Amerika. Ook al is het belangrijk voor hun toekomst. Tegenwoordig is het GELDGELDGELD en nog is geld. tuurlijk geld heb je nodig om van te leven maar houd echter ook rekening met je fans. Fans dwalen af ze horen niks meer van hun band. De zalen worden kleiner en niet uitverkocht. mijn voorspelling is TH gaat veeeel fans verliezen in Europa en de hard fans blijven over! > Mijn voorspelling over de toekomst van th!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik vind eigenlijk dat mensen zich niet zo aan moeten stellen hoor. het hoort er allemaal bij en trouwens k weet niet of jullie opgelet hebben maar de cd die in 2009 komt word ALLEEN in europa uitgegeven. Maar k vind het zowieso stom hoe sommige van jullie reageren. waarom zo dramatisch.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ik vind eigenlijk dat mensen zich niet zo aan moeten stellen hoor. het hoort er allemaal bij en trouwens k weet niet of jullie opgelet hebben maar de cd die in 2009 komt word ALLEEN in europa uitgegeven. Maar k vind het zowieso stom hoe sommige van jullie reageren. waarom zo dramatisch.


    vraag'k mij dus ook af..
    iedere band doet wel eens iets stom in zijn carriere hoor!
    ma dan zijn er normaal fans die hun opvangen :8 (kunt ge hier nie echt zegge he..) oke, als ze dan nog eens zo dom zijn om de europese fans in de steek te laten, nja, dan weet'k zelf nie of ik wel fan zou blijve, ma nu wel! het is de eerste fout da ze make in hun carriere, laat hun doen, én ze zijn nog jong, ze mogen nu nog fouten maken! 't is niet als je rond de 20 bent, dat je plots àlles weet hoor! zo tokio hotel ook nie ..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    vraag'k mij dus ook af..
    iedere band doet wel eens iets stom in zijn carriere hoor!
    ma dan zijn er normaal fans die hun opvangen :8 (kunt ge hier nie echt zegge he..) oke, als ze dan nog eens zo dom zijn om de europese fans in de steek te laten, nja, dan weet'k zelf nie of ik wel fan zou blijve, ma nu wel! het is de eerste fout da ze make in hun carriere, laat hun doen, én ze zijn nog jong, ze mogen nu nog fouten maken! 't is niet als je rond de 20 bent, dat je plots àlles weet hoor! zo tokio hotel ook nie ..



    Fouten ?! waar heb je het in godsnaam over O.o
    wat is er mis met Amerika, hebben zij het recht soms niet om th aan het werk te zien ?
    Over 1 ding ben ik het wel eens...
    fans zijn er om ze bij te staan, of ze nu in amerika zitten of China!
    Echte Th fans zijn géén opgevers...
    de communitie van th-fans is één van de hechtste die er is! Beeld je maar is in wat er niét gebeurd zou zijn als je th niet ontdekt zou hebben! Je kan niet meer zonder sommige dingen!
    En waag het om dàt te ontkennen!
    x


    The Words are like Stones in my Heart~

    (...)

    Fouten ?! waar heb je het in godsnaam over O.o
    wat is er mis met Amerika, hebben zij het recht soms niet om th aan het werk te zien ?
    Over 1 ding ben ik het wel eens...
    fans zijn er om ze bij te staan, of ze nu in amerika zitten of China!
    Echte Th fans zijn géén opgevers...
    de communitie van th-fans is één van de hechtste die er is! Beeld je maar is in wat er niét gebeurd zou zijn als je th niet ontdekt zou hebben! Je kan niet meer zonder sommige dingen!
    En waag het om dàt te ontkennen!
    x

    der is niks mis mee me amerika he! begrijp me nie verkeerd ofzow, ma ge moet wel toegeve, da ze europa wa in de steek late, zonder da ze het waarschijnlijk zelf begrijpe..
    en idd.. de communitie tusse Th fans was 1 van de hechste, en dàt wil ik nu net niet dat stuk gaat!
    & ik kan me niet inbeelden hoe ik door sommige dingen zou geraakt zijn zonder Th!
    dus ik ben héél blij dat ik hun heb ondekt!


    Terug naar de veiligheid!

    damn! nu was ik wéér onn met kofferbus, ma da was ik dus xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    der is niks mis mee me amerika he! begrijp me nie verkeerd ofzow, ma ge moet wel toegeve, da ze europa wa in de steek late, zonder da ze het waarschijnlijk zelf begrijpe..
    en idd.. de communitie tusse Th fans was 1 van de hechste, en dàt wil ik nu net niet dat stuk gaat!
    & ik kan me niet inbeelden hoe ik door sommige dingen zou geraakt zijn zonder Th!
    dus ik ben héél blij dat ik hun heb ondekt!



    ach...het is hoe je het zelf beziet...
    IK vind dit niet erg.
    Waarschijnlijk denken anderen daar weer anders over.
    niet te vergeten! in 2009 komt in februari het nieuwe album in europa alleen uit!
    én de world tournee begint dan ook (:
    iets om naar uit te zien...
    x


    The Words are like Stones in my Heart~

    Ik vind OOk wel dat ze Te veel in amerika zitten ^^ Maar ik blijf wel Fann ö
    njaa ze komen IIn 2009 trg /D
    ich lieft hun !!!

    volgns my s dr binne 2jaar byna nix meer ovr TH te horen,,en ook nixmeer vn de jonas brothers,,dan zal dr al wel lang een ieuwe band bestaan hoopk xD
    grtzz x


    We were bOrn fOr Love! ^^