• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Gaan we verder? Met tijdsprong?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    [Gaan we verder? Met tijdsprong?]


    [Goed idee ;3]

    [Je weet hoe ik erover denk.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik open de deur en zet de koffer alvast in de gang.
    "Faye, ben je bijna klaar? De taxi komt zo!"
    Voor alle zekerheid kijk ik het hele appartement nog een keertje na, om te kijken of we niets zijn vergeten. Intussen fluit ik zachtjes een liedje.
    Ik stop onze paspoorten in de rugzak en ga in de deuropening staan wachten.
    "Waar blijf je?" vraag ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye, ben je bijna klaar? De taxi komt zo!" Hoor ik de stem van Rey naar me roepen. Strak blijf ik naar mijn spiegelbeeld staren, heb moeite om me in toon te houden. Wetend dat onze reis bijna van start gaat. De reis die we bedacht hadden vlak voordat alles begon.
    Ik haal mijn hand nog even door mijn haren, trek het riempje dat om mijn jumpsuit zit iets losser.
    "Waar blijf je?" Ik schrik op als ik zijn stem weer hoor. Helemaal vergeten antwoord te geven! Ik druk het knopje van de lamp uit en wandel daarna de kamer uit, raap mijn handtas van de grond af.
    "Ik ben hier!" zeg ik enthousiast en kijk naar de koffers die naast hem in de gang staan. Ik druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Ben je er klaar voor?" vraag ik dan aan hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben hier!"
    Grinnikend sla ik mijn armen om haar middel wanneer ze naar me toe komt gelopen. Liefdevol beantwoord ik haar korte zoen, en kijk haar glimlachend aan.
    "Ben je er klaar voor?"
    Ik knik.
    "Yah man."
    Grinnikend leg ik mijn hand losjes op haar onderrug.
    "Na u, m'lady."
    Ik trek de deur achter me dicht, draai ze op slot, en voor ik de trap af loop, neem ik in elke hand een koffer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hey, gezien de posts gaan we weer verder?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Yah man." Ik grinnik om zijn losse woordjes en wandel vrolijk de deur uit. Een zucht verlaat mijn lippen nog even van opluchting en draai me nog even om zodat ik ons appartementje nog even in kan kijken. Wetende dat het vanaf nu nog wel even gaat duren voordat we het weer gaan zien.
    "Moet ik helpen?" vraag ik aan Rey als hij uiteindelijk de deur op slot gedraaid heeft en in beide handen een koffer beetneemt om deze naar beneden te slepen. Ik geef eerlijk toe, zelf ben ik nooit echt van het dragen en sjouwen van dozen, tassen óf koffers, maar ik help Rey graag een handje mee.
    Ik haal hem even in, door langs hem te lopen op de brede traptreden en stop dan even. Ik heb namelijk niet de aller lichtste spullen meegenomen.
    "Hmm?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bayle schreef:
    [Hey, gezien de posts gaan we weer verder?]

    [Gaan we proberen ja, alleen reageert Elise niet meer en ik heb er ook al een hele lange tijd niet meer online gezien. ;a]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik heb der idd ook al een tijdje niet meer online gezien.. Hoe of wat is de bedoeling dan, qua verder gaan? Lijkt me wel leuk om hier weer wat leven in te blazen ^^ ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [@Bayle wij moeten sowiso verder met Eleanor en Matthew ;3]

    [Faye en Rey gaan op vakantie, dus Eleanor en Matthew zou je mee kunnen werken. Ik weet niet hoe we dat gaan doen met Madeline, Irial, Fedea, Trey, Liam en Cam. ;a]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Liam en Camargue zouden 'morgen' gaan trouwen haha]

    [Dat Eleanor en Matthew mee op vakantie gaan? Wij hebben wat die twee betreft nog niet veel uitgeschreven dus zou kunnen. En wat de rest betreft, schrijft Elise helemaal niet meer mee dan? Misschien dat we dan voor Cam en Liam kunnen doen dat de kroning van Fedea al is geweest.. Hm, dan zit je nog met de rest te kijken :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik vind dat zo onbeschoft om te zeggen, aangezien het wel haar verhaallijn is, maar laten we inderdaad gewoon doen dat we al na de kroning zijn - dat was volgens mij ook het idee van Evelien, maar zij is nu even eten. Dan hebben we geen problemen meer met het Liam/Cam probleem en zitten we enkel nog met Fedea en Trey in feite. We vinden wel wat denk ik? Van mij part mogen jullie wel mee, weet niet hoe dat met Evelien zit, maar ze zal dat wel goed vinden denk ik.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.