• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Wat een geweldige kok ben je toch."
    Ik grinnik.
    "Dank je. Maar niet zonder mijn bevallige assistente, hoor."
    Lachend volg ik haar blik naar buiten.
    "Is er iets, Faye?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Seks & breakfast. Haha :')]

    Atreyu

    Ik breng een tweede vinger bij haar in en beweeg ze heel zachtjes open en dicht. Om haar helemaal gek te maken, besluit ik even op te houden met likken. Vervolgens zet ik mijn lippen heel onverwachts op haar clitoris en zuig er zachtjes op.
    Met mijn vingers ga ik nu zachtjes op en neer.
    Hoewel ik er op let dat ik haar geen pijn doe, knijp ik met de hand die op haar kont ligt vrij hard in haar bil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dank je. Maar niet zonder mijn bevallige assistente, hoor." Ik kijk weer op en maak een kleine buiging vanuit mijn stoel. Veel bijzonders had ik nou ook weer niet gedaan en hoewel iedereen eieren kan bakken, ben ik hem er toch wel dankbaar voor.
    "Ik heb nauwelijks mijn handen uitgestoken. Alle eer gaat naar jou hoor." zeg ik dan alsnog en neem nog een hap van mijn broodje.
    "Is er iets, Faye?" Ik merk dat hij ook even uit het raam kijkt en schud dan mijn hoofd. Niet wetend waar ik aan dacht op dat moment.
    "Wat zou er moeten zijn?" vraag ik hem op dezelfde toon terug en kantel vragend mijn hoofd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Good to know ;3 Wat is het laatste dat je met Cam gepost hebt?]

    Fedea

    Een lichte grom klinkt vanuit mijn richting wanneer hij een tweede vinger bij me naar binnen brengt, en ik duizel even van opwinding.
    Wanneer hij op mijn clitoris zuigt, verlies ik het helemaal, en versnelt mijn ademhaling.
    "Trey," kreun ik zacht.
    Ik voel mijn orgasme aankomen, en wanneer hij in mijn kont knijpt, en zijn vingers beweegt, kom ik kreunend en zachtjes grommend klaar.


    Rey

    "Ik heb nauwelijks mijn handen uitgestoken. Alle eer gaat naar jou hoor."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nope, jij hebt ge muziek opgezet. En de kaas geraspt. En we hebben gedanst."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Wat zou er moeten zijn?"
    Verliefd kijk ik haar aan wanneer ze haar hoofd kantelt.
    "Niets. Helemaal niets, liefje," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Uhm, denk nog in het vorige topic, één van de laatste pagina's.]

    Atreyu

    Ik weet niet of ik Fedea ooit al zo horen kreunen heb en heel even kan ik niet anders dan me gevleid voelen. Ik kom langzaam overeind en neem haar in mijn armen. Ze ziet er namelijk nogal wankel uit. Ik druk een kusje op haar kruin en wrijf zachtjes over haar rug.
    "Ben je schoon genoeg, liefje?" vraag ik zacht.
    Het geluid van haar orgasme speelt zich nog een keer in mijn hersenen af als een deuntje dat op repeat staat. Nog nooit zo'n goede muziek gehoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ben je schoon genoeg, liefje?"
    Wanneer ik een beetje bijgekomen ben, kijk ik hem aan. Ik merk dat ook hij opgewonden is, en bijt even op mijn lip. Ongelooflijk hoe opgewonden ik ben, en het zal hem vast wel verbazen wanneer ik zacht mijn hoofd schud.
    "Maar daar hebben we grover geschut voor nodig," fluister ik.
    Langzaam laat ik mijn hand over zijn borstkas naar zijn middel glijden. Ik bijt zachtjes in zijn oor, en kijk hem ondeugend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nope, jij hebt ge muziek opgezet. En de kaas geraspt. En we hebben gedanst." Ik rol overdreven met mijn ogen en sla mijn armen over elkaar.
    "Alsof dat zo ontzettend veel werk is." zeg ik grinnikend. Ondeugend blijf ik hem aankijken.
    "Niets. Helemaal niets, liefje," zegt hij uiteindelijk op mijn zojuist gestelde vraag. Ik bijt even op mijn lip en knik dan. Ik blijf hem in zijn blauwe ogen aankijken en knijp mijn ogen even samen, waarna ik begin te lachen en een slok van mijn drinken neem.
    "Zo maar even naar Eleanor, Fé en Trey bellen dan?" vraag ik dan, ingaand op een heel ander onderwerp. Als we het doen, moeten we namelijk wel opschieten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Maar daar hebben we grover geschut voor nodig," fluistert Fedea.
    Ik ril even als haar hand over mijn lichaam glijdt terwijl ze in mijn oor bijt. Ik slik even en lach schamper.
    "Dan heb ik toch echt eerst een ontbijt nodig," breng ik uit.
    Ik aai even door haar natte haren en druk kleine kusjes op haar gezicht. Ik heb zo'n voorgevoel dat we vandaag het huis niet uit zullen komen. Niet dat ik haar problemen mee heb, helemaal niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Alsof dat zo ontzettend veel werk is."
    "Zo maar even naar Eleanor, Fé en Trey bellen dan?"
    Ik kijk op mijn horloge.
    "Het is nog vroeg. En aan die ruzie van gisteravond te zien, denk ik dat Fedea en Trey nog bezig zijn met het goed te maken."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    Fedea

    "Dan heb ik toch echt eerst een ontbijt nodig."
    Ik grinnik even.
    "Daar ben ik denk ik wel proper genoeg voor."
    Ik giechel zachtjes wanneer ik zijn lippen op mijn gezicht voel en tuit mijn lippen, als teken dat hij dat plekje niet mag overslaan. Vrolijk druk ik nog een kusje op zijn mond, en neem dan wat zeep, om hem ook te wassen. Wanneer ik aan zijn rug begin, masseer ik zachtjes zijn schouders.
    "Ik hou van je," zeg ik met een glimlachje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het is nog vroeg. En aan die ruzie van gisteravond te zien, denk ik dat Fedea en Trey nog bezig zijn met het goed te maken." zegt hij nadat hij op zijn klokje gekeken heeft. Ik til mijn linkerhand omhoog en grinnik.
    "Ja, ik heb geen horloge hè. Hoe moet ik dan weten hoe laat het is?" zeg ik lachend en wrijf in mijn handen. Ik laat hierna mijn hoofd op mijn handen steunen en denk even na over zijn woorden. Het zal me niet eens verbazen als hij nog gelijk heeft ook.
    In de korte tijd dat ik gisteren met Fedea gesproken had, bleek ook dat ze er gisteren een leuk dagje van gemaakt hadden.
    "Denk het wel ja." voeg ik daarom nog aan mijn woorden toe en sta op. Ik kijk even naar zijn bord.
    "Ben je klaar met eten?" vraag ik dan, aangezien ik het niet erg zal vinden om even af te ruimen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Camargue

    Als ik iets op mijn schouder voel, schrik ik even. Ik zet gelukkig nog net niet mijn kaken op elkaar omdat ik een seconde besef dat het Liam's hand is. Ik doe mijn best niet in lachen uit te barsten om mezelf en slaag er ook nog eens in. Ik blijf Liam gewoon verder verwennen en voer mijn tempo steeds wat meer op.
    Heel zachtjes zet ik mijn nagels in zijn billen.


    Atreyu

    "Daar ben ik denk ik wel proper genoeg voor."
    Ik lach even als Fedea een haar lippen tuit, haast smekend om een kusje. Maar al te graag druk ik mijn lippen op de hare. Ik vraag me even af waar ze heen gaat met de zeep, maar al snel voel ik haar handen op mijn rug.
    "Oh," breng ik zacht uit.
    Ik sluit mijn ogen en geniet van de massage waaraan ze mijn schouders onderwerpt.
    "Ik hou van je," zegt ze zacht.
    Ik glimlach even en voel hoe al mijn spieren zich ontspannen onder haar handen.
    "Hmmm, ik ook van jou," zeg ik genietend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ja, ik heb geen horloge hè. Hoe moet ik dan weten hoe laat het is? Denk het wel ja. Ben je klaar met eten?"
    Ik grinnik.
    "Er hangt een klok boven de deur, lieve Faye."
    Ik sta recht en drink de rest van mijn fruitsap op.
    "En ja, ik ben klaar met eten, maar jij moet toch niet alles doen?"


    Fedea

    "Oh. Hmmm, ik ook van jou."
    Glimlachend laat ik mijn handen verder over zijn rug wrijven, zeep hem eerst nog verder in, en spoel daarna zowel mijn handen als hem af.
    Ik plaats mijn handen weer zachtjes op zijn schouders, en masseer nog even verder.
    "Voelt het een beetje goed?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Voelt het een beetje goed?" vraagt ze zacht.
    Ik kan niet anders dan even lachen, ze drukt het namelijk nogal zacht uit.
    "Meer dan een beetje," antwoord ik rustig.
    Ik draai me langzaam naar haar om en neem haar in mijn armen. Ik strijk een lok van haar natte haren naar achter. Mijn vingers liefkozen haar zachte wang.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Meer dan een beetje."
    Ik giechel zachtjes en trek mijn handen terug wanneer hij zich omdraait.
    Glimlachend leg ik mijn armen om zijn middel. Mijn wang lijkt te branden zodra zijn vingertoppen mijn huid aanraken, en liefdevol kus ik hem terug.
    Mijn maag rommelt, en verpest het moment een beetje.
    "Sorry," zeg ik verontschuldigend.
    Grinnikend kijk ik hem even aan.
    "Misschien toch eerst ontbijten."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.