• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geloof me, als het kind enigszins op mij lijkt dan hebben we aan één meer dan genoeg."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Beter dat, dan dat het op mij lijkt."
    "Wel overal wassen, prinses."
    Ik kreun zacht, en bijt op mijn lip om het wat te smoren. Ondeugend kijk ik hem aan.
    "Ik ben er zeker van dat jij me daarbij gaat helpen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ben er zeker van dat jij me daarbij gaat helpen," zegt Fedea met een ondeugende blik.
    Ik grinnik even en breng mijn lippen voor de zoveelste keer vandaag naar haar oor.
    "Ohja?" fluister ik speels. "Hoe dan?"
    Ik knijp zachtjes in haar kont om er vervolgens weer over te wrijven. Heel af en toe dwaalt mijn hand iets meer naar onder af.
    Plagerig lik ik een keer over Fedea's lippen en ik bijt er zachtjes even op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ohja? Hoe dan?"
    Ik ril wanneer zijn hand wat afdwaalt van mijn billen.
    "Zo," zeg ik hees.
    Ik wrijf met mijn neus langs de zijne en druk mijn lippen op de zijne.
    "Doe maar," fluister ik.
    "Volgens mij ben ik heel erg vuil."
    Opgewonden kijk ik hem aan, en ik bijt even op mijn lip om hem wat meer uit te dagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zo. Doe maar. Volgens mij ben ik heel erg vuil."
    Ik lach zachtjes tegen haar lippen aan als ze me kust en kan niet zeggen dat de blik in haar ogen en het feit dat ze op haar lip bijt me onberoerd laten.
    "Ja, echt smerig," speel ik het spelletje mee. "Jij hebt een speciale schoonmaakbeurt nodig."
    Ik zet mijn lippen in haar hals en laat ze over haar lichaam reizen tot ik bij haar onderbuik ben. Zonder iets te zeggen, duw ik haar benen een eindje uit elkaar. Plagerig ga ik met het puntje van mijn tong over haar lies heen. Vervolgens begin ik haar heel langzaam te likken. Mijn handen blijven rustig op haar kont liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nayade schreef:
    Rey

    "Eh, doe er maar kaas bij."
    Ik neem het bordje met de geschaafde kaas en giet eerst het ei in de pan, leg er daarna de kaas bij.
    "Wat zijn we toch een goed samenwerkend duo."
    Lachend kijk ik haar aan en neem haar hand in de mijne. Mijn andere arm leg ik om haar middel, zing zacht mee met het liedje, en dans zachtjes op de melodie.

    Faye
    Lachend dans ik met hem mee, draai een pirouette wanneer dit nodig is en val na een tijdje in zijn armen.
    Even blijf ik hem aankijken voordat ik op mijn tenen ga staan en mijn lippen teder op de zijne druk.
    "Je eieren," schiet me dan te binnen, zijn ene hand laat ik los en wijs even op de pan. Aanbranden doet het nog niet, maar ik durf erop te wedden dat dit niet heel lang meer zal duren anders.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea


    "Ja, echt smerig. Jij hebt een speciale schoonmaakbeurt nodig."
    Ik moet steun zoeken wanneer hij mijn benen iets uit elkaar duwt. Zodra ik zijn tong op mijn huid voel, word ik helemaal week.
    Genietend sluit ik mijn ogen.
    Wanneer ik zijn tong over mijn kruis voel gaan, ontsnapt een kleine kreun mijn mond.
    "Trey," fluister ik zacht.
    Zacht dwingend leg ik mijn hand op zijn hoofd.


    Rey

    Ik beantwoord haar kleine kusje met veel plezier.
    "Je eieren."
    Grinnikend draai ik me om naar het vuur, kijk alles even na, en zet het vuur af.
    "Eitjes klaar."
    Ik druk nog een kusje op haar lippen en haal twee borden uit de kast. Ik verdeel zorgvuldig de inhoud van de pan over de twee borden, neem bestek en zet alles op tafel, net zoals het brood.
    "Heb je nog iets nodig?" vraag ik.
    Dan kom ik zelf nog op iets, en haal het fruitsap uit de koelkast.
    "Of start jij de dag liever met champagne?" vraag ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grinnik als ze haar hand op mijn hoofd legt en het daardoor tegen haar kruis aanhoudt. Ik wissel af door af en toe alleen het puntje van mijn tong en dan weer mijn gehele tong te gebruiken. Mijn handen kneden haar billen en trekken ze af en toe een beetje uit elkaar. Na een tijdje probeer ik het alfabet-trucje nog een keer. Heel secuur begin ik met mijn tong één voor één de zesentwintig letters te vormen.
    Ik laat één van mijn handen tussen haar benen glijden en breng een vinger bij haar binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Het afwisselen van zijn hele tong, of slechts het puntje ervan, doet me huiveren. Ook het werk van zijn handen laat me niet onberoerd.
    Een kreun rolt over mijn lippen wanneer ik een vinger bij me naar binnen voel glijden.
    Zacht zucht ik zijn naam. Ik ben zo opgewonden als iets, en houd me in om gewoon te blijven staan. Mijn knieen voelen week aan, en ik kan mijn ogen amper open houden. Ook het gekreun is moeilijk te stoppen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Haar gekreun is zo opwindend dat ik langzaamaan zelf ook weer klaar voor de strijd begin te worden. Maar het draait nu even niet om mij, het draait om haar. Over draaien gesproken.
    Terwijl ik met mijn tong rondjes met de klok mee draai, laat ik mijn vinger in tegenwijzerzin in haar bewegen.
    Ik beweeg hem wat sneller, dan weer iets trager.
    Met de ene hand die nog steeds op haar bil ligt, geef ik haar een klein klapje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Geduldig kijk ik toe hoe hij de tafel dekt.
    "Heb je nog iets nodig?" Hierna pakt hij sap uit de koelkast. Meteen loop ik naar een kastje toe waar ik twee glazen uitvis en zet deze op de tafel voordat ik me op een stoel laat neerzakken.
    "Of start jij de dag liever met champagne?" Ik schud lachend mijn hoofd en schenk de glazen zorgvuldig in met sap. Ik neem er zelf een slok van voordat ik hem weer aankijk.
    "Nou ja zeg, wat denk je wel niet van me?" zeg ik grinnikend.
    "Zo'n alcoholist ben ik nu ook weer niet hoor." voeg ik er nog aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Zoals hij me nu verwent, weet ik dat het niet lang meer gaat duren.
    Ik voel hoe zijn tong en vinger tegengestelde bewegingen maken, en ik doe al geen moeite meer mijn gekreun in te houden.
    Ik laat mijn hand door zijn natte haren glijden, en word er op die manier aan herinnerd dat we in de douche staan. Ik voel de druppels op mijn lichaam nog amper.
    Al mijn concentratievermogen -dat bijna uitgeschakeld is- is gericht op alles wat hij met me doet.


    Rey

    "Nou ja zeg, wat denk je wel niet van me? Zo'n alcoholist ben ik nu ook weer niet hoor."
    Grinnikend druk ik een kusje op haar lippen.
    "Het was een grapje," zeg ik verdedigend.
    "En je weet maar nooit. Er zijn altijd mensen die klassevol de dag willen doorbrengen."
    Ik druk een kusje op haar neus, en schuif een van de stoelen naar achter.
    "Als mevrouw plaats wil nemen?" stel ik beleefd voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het was een grapje," Ik grinnik en tik hem plagend op de neus.
    "En dat is maar goed ook." antwoord ik terug en steek mijn tong naar hem uit. Ik bekijk het tafereel even op tafel, hoor mijn maag knorren en moet eerlijk toegeven dat ik best honger heb.
    "En je weet maar nooit. Er zijn altijd mensen die klassevol de dag willen doorbrengen." Ik kijk hem lachend aan. Als er iemand niet van hoge klasse is, dan ben ik het wel. Ik heb nooit veel gehad met al dat poespas en zo, nee, ik houd van simpel.
    "Als mevrouw plaats wil nemen?" Voorzichtig neem ik plaats en schuif de stoel hierna wat aan.
    "Nou, nou, wat een luxe. Bedankt meneer." antwoord ik grinnikend terug en leg mijn ene been over het andere.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En dat is maar goed ook."
    Lachend ga ik zitten wanneer ze haar tong uitsteekt.
    "Nou nou, wat een luxe. Bedankt meneer."
    Ik zet een serieus gezicht op en hef mijn glas fruitsap naar haar op.
    "Proost, mejuffrouw," zeg ik plechtig.
    Grinnikend neem ik een slok, en neem een boterham voor bij het ei.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [What did I missed?]

    Faye
    "Proost, mejuffrouw," Ik laat mijn glas tegen het zijne aanklinken voordat ik een slok ervan neem en kijk hem glimlachend aan.
    Vlug grijp ik naar een broodje, leg hier een beetje ei op en begin het in stukjes af te breken voordat ik er een deel van in mijn mond stop.
    "Wat een geweldige kok ben je toch," zeg ik nadat ik nog een slok van mijn drinken neem en hierna even uit het raam tuur.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.