• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd :)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga er niet om liegen. Ik heb geen idee wie er hier goede beta zou zijn. Uiteindelijk kan de ene beter verbeteren dan zelf schrijven, dus ik ben benieuwd. Al hoop ik dat Meteoroid er dit keer wel bij zal zitten. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Preysler schreef:
    Ik heb trouwens mijn aanmelding een beetje karig ingevuld, maar bevat wel de eisen zeg maar.
    Heb ik nu minder kans dan users die er echt een heel verhaal als uitleg erbij hebben?


    Dat hangt er vanaf, als jij met een karige tekst veel indruk kan maken maak je net zoveel kans als iemand die 3 pagina's nodig heeft om hetzelfde te bereieken. dat hangt helemaal van je tekst af en kunnen wij niet over oordelen.

    Hel schreef:
    (...)

    Dat hangt er vanaf, als jij met een karige tekst veel indruk kan maken maak je net zoveel kans als iemand die 3 pagina's nodig heeft om hetzelfde te bereieken. dat hangt helemaal van je tekst af en kunnen wij niet over oordelen.
    Oke, jullie zullen helemaal weggeblazen worden door mijn aanmelding :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ben benieuwd:)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:40 ]


    ~

    Iedereen die zegt dat ze denken dat ze te jong zijn, dat dacht ik ook toen ik mijn moderatorformulier had ingevuld. En kijk wat ik nu ben!
          Het is natuurlijk wel zo dat als bèta je vaardigheden moet meerekenen, dus als je denkt dat je goed Nederlands kunt, maakt je leeftijd helemaal niks uit. Good luck everyone!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wiarda schreef:
    Moet je trouwens Engelse stukken ook kunnen verbeteren?


    er zijn wel Nederlandse en Engelse teksten in de tweede ronde ja...

    Hel schreef:
    (...)

    er zijn wel Nederlandse en Engelse teksten in de tweede ronde ja...

    Oh, ik kan helemaal geen Engels...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hel schreef:
    (...)

    er zijn wel Nederlandse en Engelse teksten in de tweede ronde ja...

    Over de tweede ronde gesproken.. Ik ga van 27 juli tot 1 september op vakantie :'). Mis ik dan de tweede ronde als ik doorga?


    The odds are néver in our favor.

    Hel schreef:
    (...)

    er zijn wel Nederlandse en Engelse teksten in de tweede ronde ja...

    Hm, dat wordt nog eens een uitdaging (als ik doorga).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het zo moeilijk om dingen over mezelf te vertellen. De laatste twee dingen op het inschrijfformulier ga ik zo slecht invullen. Blèh.


    Food.

    Knight schreef:
    (...)
    Over de tweede ronde gesproken.. Ik ga van 27 juli tot 1 september op vakantie :'). Mis ik dan de tweede ronde als ik doorga?


    Ik heb geen idee, bij ons zijn er ook wat bèta's op vakantie dus dat durf ik echt niet te zeggen.

    Hel schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, bij ons zijn er ook wat bèta's op vakantie dus dat durf ik echt niet te zeggen.

    Okee, thanks (: .


    The odds are néver in our favor.

    Haha, hier wacht ik al op sinds vorig jaar, had achteraf zo'n spijt da ik me ni durfde aanmelden uit schrik da ik geen tijd zou hebben me school


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Als ik er te lang naar kijk ga ik twijfelen.
    Verzonden.


    Food.