• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Bane schreef:
    Is het eigenlijk mogelijk om beta-reader te worden voor Engelse werken? ;]


    niet per se alleen voor engels. Zoveel teksten worden er niet ingestuurd door de leden. Daarnaast is er ook nog steeds geen functie ingesteld door Rutger dat er officiële Engelse bèta's zijn of dat je kan aangeven dat je hoofdstuk engels is. Engelse hoofdstukken zijn een verassing, we zoeken dus geen bèta's die alleen maar Engelse stukken nakijken.

    Laswell schreef:
    Ik heb mij aangemeld. Dit wil ik echt al sinds ik op Quizlet zit, serieus.

    Ik duim voor je!
    En voor Parachutes!
    En ook voor Chiara, één van de meteorieten. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:25 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stel je bent een bèta-reader, is het dan mogelijk om op ieder moment te stoppen, als je het bijvoorbeeld te druk krijgt?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Moet je trouwens Engelse stukken ook kunnen verbeteren?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hel schreef:
    (...)

    niet per se alleen voor engels. Zoveel teksten worden er niet ingestuurd door de leden. Daarnaast is er ook nog steeds geen functie ingesteld door Rutger dat er officiële Engelse bèta's zijn of dat je kan aangeven dat je hoofdstuk engels is. Engelse hoofdstukken zijn een verassing, we zoeken dus geen bèta's die alleen maar Engelse stukken nakijken.

    Woeps, ik had je ook al een gb bericht geschreven (':
    Da's jammer ;C


    Caution first, always.

    Hel schreef:
    (...)

    niet per se alleen voor engels. Zoveel teksten worden er niet ingestuurd door de leden. Daarnaast is er ook nog steeds geen functie ingesteld door Rutger dat er officiële Engelse bèta's zijn of dat je kan aangeven dat je hoofdstuk engels is. Engelse hoofdstukken zijn een verassing, we zoeken dus geen bèta's die alleen maar Engelse stukken nakijken.
    Dat is misschien wel een mooie suggestie. Het 'genre' English.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LittleMixer schreef:
    Er zijn geen beta's online, maar misschien weten jullie dit: Zijn 10/15 werken per maand veel om na te kijken? Ik bedoel, neemt het veel tijd in beslag?


    Als jij iedere dag online bent en je doet een aanvraag ben je zo klaar. Det hangt van de aanvraag af. Dus de lengte, aantal fouten, commentaar dat je moet geven etc.

    Pariah schreef:
    Stel je bent een bèta-reader, is het dan mogelijk om op ieder moment te stoppen, als je het bijvoorbeeld te druk krijgt?


    Het enige wat ik hier op te zeggen heb: Meld je gewoon niet aan als je weet het te druk gaat krijgen. Je neemt een plek in die iemand anders had kunnen krijgen die zich wel inzet en het niet te druk heeft. Dat is gewoon lullig.


    Your make-up is terrible

    Pariah schreef:
    Stel je bent een bèta-reader, is het dan mogelijk om op ieder moment te stoppen, als je het bijvoorbeeld te druk krijgt?


    Het is wel mogelijk, maar we zijn wel op zoek naar mensen die niet binnen 2 maanden weer stoppen omdat ze het te druk hebben/krijgen.

    Hel schreef:
    (...)

    Als jij iedere dag online bent en je doet een aanvraag ben je zo klaar. Det hangt van de aanvraag af. Dus de lengte, aantal fouten, commentaar dat je moet geven etc.


    Oké, bedankt!
    Ik denk nog even na, ook omdat ik het nu niet helemaal kan inschatten met school enzo. En ik wil niet gelijk stoppen als school weer begint.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Meteor schreef:
    (...)Dat is misschien wel een mooie suggestie. Het 'genre' English.

    Helemaal mee eens (bloos)


    Caution first, always.

    Good luck mensen :'D
    Ik hoop dat toekomstige beta readers beter hun werk zullen doen dan ik :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Meteor schreef:
    (...)Dat is misschien wel een mooie suggestie. Het 'genre' English.


    zijn we al bijna 2 jaar over aan het zeuren

    Ik heb trouwens mijn aanmelding een beetje karig ingevuld, maar bevat wel de eisen zeg maar.
    Heb ik nu minder kans dan users die er echt een heel verhaal als uitleg erbij hebben?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    (...)

    Het enige wat ik hier op te zeggen heb: Meld je gewoon niet aan als je weet het te druk gaat krijgen. Je neemt een plek in die iemand anders had kunnen krijgen die zich wel inzet en het niet te druk heeft. Dat is gewoon lullig.

    Ik zeg niet dat ik het druk gá krijgen, ik vraag me gewoon af of ik kon stoppen mocht het gebeuren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.