• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, ik heb niet zo heel veel eh... zin om naar huis te gaan,' vertelde ze aarzelend nadat ze haar hoofd had geschud. Ik keek haar vragend aan en wou vragen waarom, maar dat zou nogal onbeleefd zijn. Zachtjes zuchtte de mevrouw.
    'Ik hervat mijn rare zoektocht wel een andere keer dan morgen,' zei ze en ik lachte zachtjes.
    'Dat kunt u doen, maar wat gaat u nu doen dan? Aangezien u net zei dat u geen zin had om naar huis te gaan.' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en plukt vervolgens een beetje aan het verband.
    'Misschien rare vraag, maar zal ik u hier nog even gezelschap houden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Dat kunt u doen, maar wat gaat u nu doen dan? Aangezien u net zei dat u geen zin had om naar huis te gaan." zegt hij en hij krabt aan zijn achterhoofd. Pas als hij aan zijn verband begint te plukken valt dat mij op. Mijn scherpe oog gaat nogal achteruit nu.
    "Misschien rare vraag, maar zal ik u hier nog even gezelschap houden?"
    "Graag." zeg ik. "Maar je hoeft niet steeds u te zeggen hoor. Dan voel ik me zo oud, en volgens mij ben ik nog niet zó oud." glimlach ik lieflijk en ik loop langzaam naar het dichtsbijzijnde bankje toe. De avondlucht is koel en voelt enorm aantrekkelijk op dit moment.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Graag. Maar je hoeft niet steeds u te zeggen hoor. Dan voel ik me zo oud, en volgens mij ben ik nog niet zó oud,' zei ze met een glimlach. Ik glimlachte terug en de mevrouw liep langzaam richting een bankje toe. Ik liep met haar mee en vroeg mijzelf af of het wel verstandig was om te blijven.
    'Oké, u ehh.. Jij ziet er inderdaad niet oud uit. Ik wou gewoon beleefd zijn,' zei ik met een glimlach en nam toen plaats op het bankje.
    'Maar bent u ehh.. Jij al heel de dag hier in de stad bezig geweest met zoeken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Oké, u ehh.. Jij ziet er inderdaad niet oud uit. Ik wou gewoon beleefd zijn." zegt hij met een glimlachje en hij gaat zitten. Ik ga ook zitten en sla mijn benen over elkaar heen terwijl ik mijn rok naar beneden trek. Hij heeft altijd de neiging om op te kruipen, een reden waarom ik deze amper draag.
    "Maar bent u ehh.. Jij al heel de dag hier in de stad bezig geweest met zoeken?" vraagt hij dan.
    "Niet de hele dag." antwoord ik. "Ik heb ook wel ... andere dingen te doen." vervolg ik mezelf, zonder echt in detail te treden. Ik bedenk me dat het handig is om snel over iets anders te beginnen voor het geval hij vragen gaat stellen, dus steek ik mijn hand met mijn perfect rood gelakte nagels uit.
    "Ik ben trouwens Angelica, of gewoon Angel." stel ik me voor.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Niet de hele dag. Ik heb ook wel ... andere dingen te doen,' zei ze. Ik grinnikte zachtjes, al wist ik niet zo heel precies waarom. Ze stak haar hand uit. Ik keek ernaar, haar nagels waren rood. '
    'Ik ben trouwens Angelica, of gewoon Angel,' stelde ze zichzelf voor. Ik glimlachte vriendelijk en nam haar hand aan. Ik moest alleen haar hand aannemen met mijn hand die gedeeltelijk in het verband zat.
    'Aangenaam. Ik ben Kyle of gewoon Kyle,' zei ik met een klein lachje. 'Je kan me ook Ky noemen, maar dat klinkt best raar vind ik.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek toen naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij neemt mijn hand aan met de hand die voor een gedeelte in het verband zit.
    "Aangenaam. Ik ben Kyle of gewoon Kyle. Je kan me ook Ky noemen, maar dat klinkt best raar vind ik." zegt hij en ik lach zachtjes.
    "Kyle klinkt prima." zeg ik. "Wat heb je eigenlijk met je hand gedaan in de tijd dat ik je niet gezien heb?" vraag ik en ik kijk naar zijn verbonden hand.
    "Iets niet goed gegaan op dat zogenaamde verjaardagsfeestje?"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Kyle klinkt prima. Wat heb je eigenlijk met je hand gedaan in de tijd dat ik je niet gezien heb?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze naar mijn hand keek.
    'Iets niet goed gegaan op dat zogenaamde verjaardagsfeestje?' vroeg ze. Ik keek haar aan met een opgetrokken wenkbrauw.
    'Zogenaamd?' Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Een snij ongelukje. Iemand stootte tegen mij aan en toen sneed ik in mijn vingers,' zei ik schouderophalend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me aan met opgetrokken wenkbrauwen maar ik weet zeker dat ze logen.
    "Zogenaamd?" Hij schud met zijn hoofd. "Een snij ongelukje. Iemand stootte tegen mij aan entoen sneed ik in mijn vingers." vertelt hij me.
    "Oh, zeker die knappe jongedame, Phoenix?" vraag ik met een speels glimlachje op mijn lippen. "Volgens mij was er niet echt een verjaardagsfeestje maar waren jullie gewoon andere dingen van plan." verklaar ik mijn achterdocht naar het feestje.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, zeker die knappe jongedame, Phoenix?' vroeg ze met een speelse glimlachje. 'Volgens mij was er niet echt een verjaardagsfeestje maar waren jullie gewoon andere dingen van plan,' vertelde ze daarna. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Er was wel een feest,' zei ik met een glimlachje. 'Althans, dat was de bedoeling. Alleen ik ben weggegaan. Ik ben toen gaan lopen en nu zit ik hier,' legde ik uit. Ik toverde een vriendelijke glimlach op mijn gezicht en keek Angelica toen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Er was wel een feest. Althans, dat was de bedoeling. Alleen ik ben weggegaan. Ik ben toen gaan lopen en nu zit ik hier." legt hij uit en glimlacht vriendelijk. Ik glimlach terug.
    "Hm, dat klinkt nogal teleurstellend." zeg ik. "Ik had toch wel iets spannenders verwacht hoor, Kyle." Ik kijk hem even aan met een grijnsje, waarbij mijn witte tanden sterk afsteken bij mijn rode lippen.
    "Maar waarom ben je weggegaan dan?"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm, dat klinkt nogal teleurstellend. Ik had toch wel iets spannenders verwacht hoor, Kyle,' zei ze. Ze keek mij aan met een grijns waarbij haar tanden ontblootte. Haar witte tanden staken af bij haar rode lippen.
    'Maar waarom ben je weggegaan dan?' vroeg ze en ik haalde eventjes mijn schouders op, vervolgens schudde ik lichtjes mijn hoofd.
    'Dat hou ik even liever voor me,' zei ik met een glimlachje. 'Maar hoezo had je wel iets spannenders verwacht? Je kent me amper,' voegde ik er aan toe met een klein lachje. Ik zuchtte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat hou ik even liever voor me. Maar hoezo had je wel iets spannenders verwacht? Je kent me amper?" zegt hij met een klein lachje maar even later zucht hij en ik kijk hem even onderzoekend aan. Ik mis ergens iets en ik kan er niet tegen om iets te missen.
    "Oh, dat leek me gewoon leuker." zeg ik en haal nonchalant mijn schouders op. "Maar die geheime plotselinge afloop van het feestje fascineerd mij ook voldoende hoor, op het moment." verklaar ik. Ik ben blij dat ik me even ergens anders op kan richten.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, dat leek me gewoon leuker,' zei ze en ze haalde vervolgens haar schouders op. 'Maar die geheime plotselinge afloop van het feestje fascineerd mij ook voldoende hoor, op het moment.' Ik lachte zachtjes en gaf haar vervolgens een zacht speelse duwtje.
    'Wen er maar niet aan. Zo spannend ben ik niet hoor. Vandaag is gewoon een aparte dag,' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Als ik in magie geloofde dan zou ik zweren dat iemand een spreuk op me heeft uitgesproken,' zei ik lachend. Ik wist nog steeds niet zeker of Angelica nu wel een hunter was of niet, maar ik nam het risico niet om te zeggen dat ik er wel in geloofde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lach zacht en geeft me een zacht maar speels duwtje waardoor ik moet lachen.
    "Wen er maar niet aan. Zo spannend ben ik niet hoor. Vandaag is gewoon een aparte dag,' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Als ik in magie geloofde dan zou ik zweren dat iemand een spreuk op me heeft uitgesproken." zegt hij lachend en mijn gezicht betrekt lichtelijk. Magie is overal.
    "Geloof je daar niet eens in?" vraag ik toch lichtelijk ongelovig. "Magie is overal om je heen, je moet het alleen leren te herkennen." zeg ik onpartijdig en tover een dromerig maar gespeelt glimlachje op mijn volle lippen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Geloof je daar niet eens in?' vroeg ze lichtelijk ongelovig. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Magie is overal om je heen, je moet het alleen leren te herkennen,' zei ze en ik keek haar eventjes bedenkelijk aan.
    'Volgens mij hebben wij het beide over verschillende magie,' zei ik met een klein lachje. 'Magie als in hocus pocus, daar geloof ik niet in. Magie als in een prachtig uitzicht of ergens in die trans.. Daar kan ik dan weer wel in geloven. Sommige dingen zien er gewoon zo magisch uit,' zei ik en glimlachte toen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you