• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    Ik zuchtte. 'Mijn gevoel heeft nooit ongelijk Kyle. Ik zweer het je.' probeerde ik en zuchtte. Misschien was ik echt moe? Mijn hoofd begon nog erger te bonken en ik zuchtte. Niet te geloven. Waarom nu? Waarom geloofde Kyle me niet gewoon?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    Ze zuchtte. 'Mijn gevoel heeft nooit ongelijk Kyle. Ik zweer het je,' zei ze en zuchtte opnieuw. Ik haalde mijn schouders op. Ze zuchtte weer en ik keek haar eventjes aan.
    'Je bent gewoon moe Abbi. Zelfs je gevoel doet dan rare dingen,' mompelde ik. Ik liep verder. Ik zag een persoon onze kant oplopen. Ze kwam dichterbij en beetje bij beetje begon ik haar steeds meer te herkennen. Ik wist haar naam niet meer of had ze hem niet gezegd? Ik wist het niet eens meer. Ik wist wel dat ik haar vandaag eerder zag.
    'Eey mevrouw!' riep ik vriendelijk naar haar. 'Was het nog gelukt vanmiddag? Nog sorry dat we je niet konden helpen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Over wie heb je het.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Over wie heb je het.. ]

    (Angelica.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Eey mevrouw!" hoor ik hem roepen. Ik kijk op uit mijn zogenaamde gestaar naar voor en als of ik hem niet zag en kijk hem aan.
    "Was het nog gelukt vanmiddag? Nog sorry dat we je niet konden helpen." Ik glimlach vriendelijk maar vermoeid naar de jongeman.
    "Nee, helaas." verklaar ik met een zachte maar verleidelijke stem. "Ik heb de hele stad afgezocht maar niemand kon me helpen. Helaas heb ik niet zo vaak geluk." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    [Zo omg. Elke browser haat me. Ik ging op Opera omdat IE zo traag deed. Maar Opera wilde mijn bericht niet eens posten. Dus ben ik weer op IE.]


    Your make-up is terrible

    (You're not the only one, ik heb chrome, maar mijn internet doet ook zo irritant traag..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Stone

    Toen ik de vrouw zag fronste ik en keek toen mijn ogen uit. Ik liep naar Kyle en ging zo staan dat zij mijn gezicht niet zou zien. 'Kyle, het is een hunter.' zeg ik zo zachtjes mogelijk. Ik zuchtte en mijn hoofd tolde. 'Ik moet denk ik gaan.' zei ik wankelend en liep weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Chrome wilt bij mij al helemaaaal niet.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee helaas,' zei ze zachtjes. 'Ik heb de hele stad afgezocht maar niemand kon me helpen. Helaas heb ik niet zo vaak geluk,' zei ze. Abbigail ging voor mij staan en ik keek haar eventjes fronsend aan.
    'Kyle, het is een hunter,' zei ze zo zachtjes mogelijk en zuchtte.
    'Ik moet denk ik gaan,' zei ze daarna en liep vervolgens weg. Ik keek haar eventjes na.
    'Beterschap Abby!' riep ik en draaide mij vervolgens weer toe naar de mevrouw.
    'Morgen is er weer een dag,' zei ik vriendelijk tegen de vrouw. 'Misschien heb je dan meer geluk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Het meisje gaat voor hem staan en fluistert iets waarna ze weg loopt.
    "Beterschap Abby!" roept de jongen haar na en draait zich dan naar mij om. "Morgen is er weer een dag. Misschien heb je dan meer geluk?" zegt hij vriendelijk en ik zet een droevig glimlachje op. Ik kan zo'n positieve instelling wel gebruiken, van wie het ook is.
    "Ik hoop het." antwoord ik en loop nog iets dichterbij. "Al ik heb ik meer zin om het op te geven, wat mij ook gemakkelijker lijkt in deze situatie."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik hoop het,' antwoordde ze en ze liep vervolgens wat dichterbij. Ze glimlachte, maar het leek zo droevig.
    'Al ik heb ik meer zin om het op te geven, wat mij ook gemakkelijker lijkt in deze situatie,' zei ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Nou nu niet meteen gaan opgeven mevrouw,' zei ik liep wat dichter naar haar toe zodat we tegen over elkaar stonden met een gepaste afstand.
    'Opgeven is geen optie. U gaat straks gewoon naar huis. Neemt een bad ter ontspanning, lekker slapen. Nooit opgeven na de eerste poging,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Nou nu niet meteen gaan opgeven mevrouw." zegt hij en hij loopt wat dichter naar mij toe zodat we tegen over elkaar staan, maar wel met met een gepaste afstand tussen ons in. Ik glimlach omdat hij me mevrouw noemt. Hij is vast enkele jaren jonger dan mij, maar vast niet heel veel.
    "Opgeven is geen optie. U gaat straks gewoon naar huis. Neemt een bad ter ontspanning, lekker slapen. Nooit opgeven na de eerste poging." zegt hij vriendelijk, waar op ik met mijn hoofd schud.
    "Nee, ik heb niet zo heel veel eh... zin om naar huis te gaan." vertel ik wat aarzelend. Ik heb geen idee wat ik deze jongen moet vertellen en wat niet, dus zucht ik zacht.
    "Ik hervat mijn rare zoektocht wel een andere keer dan morgen."


    Your make-up is terrible

    (ik ben er eindelijk weer! De internetverbinding viel hier om de 10 seconden uit maar nu werkt 'ie terug :) )

    Alice Hale | Hunter

    Het was niet zo dat ik nog nooit intiem was geweest met iemand, maar wel dat het een tijd lang geleden was. Toen Blaise dan ook mijn lichaam herkende op een manier die ik niet verwacht had, dacht ik even dat het niet beter kon worden dan dit. Hij was erg teder in zijn handelingen maar toch kon ik aan de blik in zijn ogen afleiden dat hij vanbinnen verscheurd werd door een emotie die ik pas sinds kort weer ervoer: lust. Die kleine aanwijzing maakte dat ik precies hetzelfde wou als hem.
    'Geloof me, ik ben er klaar voor…' zei hij en ik geloofde hem meteen. Hoe kon ik ook anders? Zijn gezicht was -voor nu dan toch- te lezen als een open boek en ik hield van die kleine kans om zijn gevoelens te peilen.
    Ik gaf geen antwoord maar deed wat me op dat moment het beste leek. Het duurde dan ook niet lang meer nadat Blaise de kleine sluiting op het pakje los maakte en ik het uit trok. Al die tijd bleef ik hem aan kijken, terwijl ik er zorgvuldig op lette of ik niet te ver ging, of ik geen onzichtbare grens overschreed.
    Maar die aanwijzing vond ik nergens en nu Blaise ook half-naakt was, drukte ik me tegen hem aan om te laten zien dat ik er nu wel klaar voor was.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Blij dat je er nu weer bent, in ieder geval! ^^)

    Blaise | Hunter.
    Ze gaf geen antwoord op wat ik zei en misschien was dat ook maar goed, aangezien ik het gevoel had dat het de spanning tussen ons kon verminderen. En ik had nu niet bepaald zin om te praten, zoals zij vast wel aan mij gemerkt had. Ergens kon ik me voor mijn hoofd slaan dat de lust mijn lichaam over nam, maar toen dacht ik weer aan het meisje waar ik mee was en vond ik het helemaal niet erg meer. Het meisje dat mijn hart sneller kon laten kloppen door maar één blik aan mij te geven, al wist ik niet bepaald wat ik ervan moest denken.
    Het pakje ging los en Alice trok deze uit, al die tijd bleef ze me aan kijken, maar ik hoopte dat ze mijn blik vol lust niet kon zien. Het was verloren hoop, dat wist ik, want het was een vurige blik en Alice had de hele tijd naar me gekeken, zodat ze het wel degelijk gezien moest hebben. Mijn gedachten vervaagde weer op het moment dat Alice zich opeens tegen me aan drukte en een zucht van genot kwam er opeens mijn mond uit. Ik had het niet tegen kunnen houden, maar als het kon, zou ik het dan willen?
    Mijn ene hand legde ik op haar heup, maar deze streelde al snel richting haar slipje, waar ik onder ging en mijn andere hand ging door haar lange, donkere haarlokken. Ik drukte mijn lippen ietwat hongerig op die van haar, om daarna met mijn tong over haar lippen te gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.