• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Natuurlijk wil ik bij jou zijn, wij zijn voorbestemd Kyle. Dat weet je toch?' zei ze nadat ze van mijn rug was af gesprongen en zuchtte toen nogal dramatisch.
    'Wat heb je gedaan?' vroeg ze toen ze naar mij hand had gekeken en keek mij toen bezorgd aan. Ik haalde mijn schouders lichtjes op.
    'Snij ongelukje bij Phoenix,' zei ik met een klein lachje. 'Maar vertel, wat kwam je doen? Het is nogal onlogisch als mensen mij gaan opzoeken. Zelfs de hunters zoeken mij amper op.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Snij ongelukje bij Phoenix,' zegt hij met een klein lachje. Ik schud even mijn hoofd. 'Maar vertel, wat kwam je doen? Het is nogal onlogisch als mensen mij gaan opzoeken. Zelfs de hunters zoeken mij amper op.' Ik kijk hem aan. 'Omdat ik behoefte had aan mijn dosis Kyle.' zeg ik dan. 'Nee, ik weet het niet, ik had het gevoel dat ik naar de stad moest en toen zag ik jou.' zei ik schouder ophalend. 'Maar vertel jij eens, wat doe jij hier handsome?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer


    'Omdat ik behoefte had aan mijn dosis Kyle. Nee, ik weet het niet, ik had het gevoel dat ik naar de stad moest en toen zag ik jou. Maar vertel jij eens, wat doe jij hier handsome?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes verbaasd aan en wist eerlijk gezegd niet hoe ik hier allemaal op moest reageren.
    'Ehh..' zei ik en was weer gelijk stil. Ik krabde aan mijn achterhoofd.
    'Ik eh kwam van Phoenix..' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ehm.. Ja.. Dat was het wel..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abbigail Stone

    'Ehh..' zei hij en was weer gelijk stil. Hij krabde aan zijn achterhoofd.
    'Ik eh kwam van Phoenix..' zei hij en haalde zijn schouders op. 'Ehm.. Ja.. Dat was het wel..' Ik grinnikte. 'Niet zo spraakzaam? Ik weet het door mij verlies je je tong.' zei ik gespeeld en gooide mijn haar naar achteren. 'Maar je had ook nog geen plannen zeker? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Niet zo spraakzaam? Ik weet het door mij verlies je je tong,' zei ze en gooide haar haren naar achteren. Ik keek haar eventjes fronsend aan.
    'Maar je had ook nog geen plannen zeker?' vroeg ze en ik schudde gelijk mijn hoofd.
    'Nee. Ik ging nu gewoon richting huis en daarna slapen, maar ik ben altijd niet zo spraakzaam. Is je dat nou nooit opgevallen tijdens vergaderingen of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ik pak weer de sleutels die ik eerder zo slordig ergens neer had gegooid op en gris mijn tasje van de balie af. Ik moet echt beter leren opletten. Ik heb het even compleet gehad met dit gebouw dus besluit ik gewoon naar huis te gaan. Ik loop naar de auto en stap in, waarna ik met een behoorlijke vaart weg rij. Halverwege bedenk ik me ineens dat ik alles behalve zin heb om naar huis te gaan, waarschijnlijk hangen de herinneringen aan Blaise en aan Alice er nog. Dus sla in ineens af, geef ik nog meer gas en kom ik met piepende remmen ergens tot stilstand. Ik stap uit de auto en merk dat ik in de stad ben.


    Your make-up is terrible

    [Aww, Angel.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Stone

    'Alsof ik dan sprak, je kent me. Tijdens dat soort dingen ben ik zo stil als wat.' Ik zuchtte. 'Lekker dan. Je bent ook gezellig.' Mijn hoofd bonkte als een gek en ik zuchtte. 'Auw.' zei ik zachtjes en greep naar mijn hoofd. Mijn gevoel zei me dat er iets verkeerds zou gaan gebeuren en ik keek Kyle aan. 'We moeten weg.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja, zielig hé. Hahah.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Alsof ik dan sprak, je kent me. Tijdens dat soort dingen ben ik zo stil als wat,' zei ze. Het was eventjes stil en ik zuchtte. 'Auw,' zei ze opeens en ik keek haar fronsend aan. 'We moeten weg,' zei ze daarna terwijl zij mij aankeek. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep toen gewoon verder.
    'Ik was allang van plan om naar huis te gaan, dat had ik je toch al gezegd?' zei ik tegen Abbigail. Ik keek eventjes naar achteren naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, eigenlijk wel haha. Maar het komt wel weer goed met haar!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Natuurlijk. 8D]


    Your make-up is terrible

    Abbigail Stone

    Het gevoel bekroop me en ik slikte. 'Er is hier ergens een hunter Kyle, ik heb het gevoel.' Ik werd meteen weer het piepkleine meisje en ik slikte. Ik werd bang, het was heel vreemd. Dit had ik normaal nooit zo erg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kyle Dyer

    'Er is hier ergens een hunter Kyle, ik heb het gevoel,' zei ze. Ik keek haar eventjes vragend aan.
    'Volgens mij word je moe Abby,' zei ik en schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Ik loop hier eerlijk gezegd al een tijdje en de enige die ik ben tegengekomen ben jij.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek Abbi weer eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    Als ik even rondkijk nadat ik mijn auto op slot gedaan heb, zie ik een bekend gezicht. Niet dat ik zijn naam weet maar ik heb hem eerder aangesproken vandaag. Dit keer is hij in het gezelschap van een ander meisje dan Phoenix en lijkt hij zich nogal ongemakkelijk te voelen. Ik frons even als ik ze bestudeer. Hij komt steeds iets dichter mijn kant op en ik besluit om langzaam aan die richting op de lopen. Ik zie wel of hij mij herkent.


    Your make-up is terrible