• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -whahah echt wel. enkel gebroken,jayden in het ziekenhuis,onveilige seks, bonnie wss zwanger xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ Mwahaha eigenlijk ben ik best wel benieuwd naar wat er nog komen gaat al heb ik wel een paar ideeën]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -whahah ik ook en vooral als ik melig ben-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Eleadora Alonso

    Zachtjes leunt Eleadora met haar hoofd tegen de ruit van de auto, terwijl ze naar buiten keek en een landschap aan haar ogen voorbij flitsten. Even was het haar ontschoten waarom ze ookal weer naar een camping in haar eigen land ging, en dan eentje die niet zo goed meer liep. Maar toen dat ene beeld van een jaar geleden weer aan haar ogen voorbij flitsten, wist Eleadora echter weer waarom ze hier heen gingen. Op de vlucht, op de vlucht voor de loverboy die haar jaren heeft misbruikt. Haar vader had gezegd, dat ze nooit hier zouden zoeken, aangezien ze nooit naar een camping gaan die in hun eigenland is en niet zo goed loopt. Dat is waar, Eleadora komt uit een rijke familie, een familie die meestal in hotels verblijft, en niet in hun eigen land op vakantie gaan. Vandaar dat dit de perfecte dekmantel was. "Kom je liefje" Eleadora keek in de heldere blauwe ogen van haar moeder, die de deur voor haar open hield. Eleadora knikte schamper,waarna ze uit de auto stapte, en de deur dicht deed. Eleadora keek om zich heen terwijl ze met haar ouders naar hun plaats liepen, overal waren jongeren van ongeveer haar leeftijd, iets wat Eleadora op haar gemak stelde. "Zo...dus hoe werkt dit?" Eleadora grinnikte zachtjes om haar vader die naar de tent keek, die nog opgebouwd moest worden. "Volgens het boekje, moet je het doen met die...stokken" Eleadora's moeder keek in een handleiding van de tent, terwijl haar vader naar de stokken in zijn handen keek, en uiteindelijk begon met het opzetten van de tent. Eleadora zette echter onopgemerkt stappen achteruit, voordat haar ouders konden zeggen dat ze mee moest helpen. En na 5 minuten, was het haar dan ook gelukt van het veldje af te komen zonder dat haar ouders haar terug hadden kunnen roepen. Echter toen Eleadora zich om wou draaien, knalde ze tegen een meisje met rood haar aan. "Sorry, het spijt me" Eleadora had er een hekel aan om engels te praten, waarom? Ze vond dat haar Spaanse accent in de weg zat, en het soms moeilijk was te verstaan.

    [Mijn personage staat bij het Rollentopic, dus als je nieuwschierig bent(A) Eleadora is Spaans, dus alels wat dikgedrukt is, is Spaans(:]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:43 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Lockwood

    Net als ik wil vragen of Scarlett weet waar Summer naartoe is knalt er iemand tegen me aan en bied gelijk haar verontschuldiging aan. Haar spaanse accent valt me gelijk op, maar het is niet heel erg moeilijk om haar te verstaan. "Het maakt niet uit, het was niet expres en daarbij kan het iedereen wel een keertje overkomen" zeg ik glimlachend zodra ik me omdraai en haar aankijk. "Dit is trouwens Scarlett" waarna ik wijs naar degene die naast me staat. "En mijn naam is Aileen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleadora Amora Alonso

    Er verscheen een glimlachje op de lippen van Eleadora, waarna ze beide aan keek. "Eleadora" Ze was blij dat ongeacht haar Spaanse accent, het meisje haar toch kon verstaan. "Je bent een van de weinige die me goed kan verstaan" Eleadora grinnikte zachtjes, waarna ze even naar het gras onder haar voeten keek, en toen weer naar de twee meisjes tegenover haar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Lockwood

    "Als je het vaak genoeg hoort dan heb je er eigenlijk niet meer zoveel moeite mee om alles te verstaan" zeg ik glimlachend. Zo zijn er meedere accenten die niet echt moeilijk meer zijn om te herkennen en te verstaan. "Door de wedstrijden van mij en een vriendin reizen we vaak de hele wereld rond en leer je vanzelf meer mensen kennen en verstaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora glimlachte, en was blij dat iemand haar kon verstaan. Ze hield haar hoofd schuin en keek Aileen aan. "Wat voor soort wedstrijden?" Eleadora was altijd al erg nieuwschierig geweest naar andere mensen, maar ook nieuwschierig naar andere dingen, zoals geheimen en raadsels. Een lichte blos verscheen op haar wangen. "Sorry, ik ben gewoon heel erg nieuwshierig"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Lockwood

    "Summer en ik zitten allebei op karate en zou hebben we elkaar ook leren kennen" begin ik het verhaal. "We vonden het altijd al leuk om te doen en iedereen riep ook altijd dat we er goed in waren dus hadden ze ons opgegeven voor verschillende wedstrijden. Langzaam maar zeker reizen we daarvoor wereld over en ook zijn we al een paar keer kampioen geworden" zeg ik glimlachend. "Over twee maanden moeten we ons weer bewijzen in Engeland en dat is eigenlijk ook de reden dat ik hier op dit moment ben, gewoon lol maken nu het kan en natuurlijk ook regelmatig oefenen". Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik eraan denk. Eigenlijk hadden we maar een bepaalde tijd vrij voor we weer ergens naartoe moeten voor een aantal weken. "Maar je nieuwsgierigheid maak niet uit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora glimlachte terwijl ze luisterde naar Aileen haar verhaal. "Wauw, dan zijn jullie vast heel goed. Zelf doe ik aan Ballroom dansen, maar dat zit in de familie." Eleadora grinnikte zachtjes. "Sommige mensen vinden het irritant, als ik meteen van alles begin te vragen.". Eleadora hield haar hoofdje weer schuin en keek Aileen aan. "Waar zit jij ergens op de camping?".


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Lockwood

    "Iedereen zegt dat altijd, maar we geloven er nog steeds niet van. Ballroom dansen klinkt ook echt geweldig. Glimlachend kijk ik haar aan. "Sommige mensen vinden dat inderdaad, maar er zijn ook mensen die het zelf ook altijd doen". Even denk ik na. "Zelf ben ik er ook nog niet echt heel erg lang aangezien het allemaal heel plotseling kwam dat ik hier naartoe kon, maar volgens mij bij Summer op haar kamer alleen weet ik niet precies waar dat is. Waar zit jij eigenlijk?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mogeb jullie rollen wrl mee doen van quinn)

    xkimx124 schreef:
    (mogeb jullie rollen wrl mee doen van quinn)


    [ Ja ik had een berichtje gestuurd en we mochten meedoen en als ze terug is van vakantie zet ze ze erbij (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -aileen staat er al bij!?-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ Nu je het zegt inderdaad XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer