• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -ja doe maar dan heb ik wat te doen xD. schrijven voor mijn ene verhaal kan toch niet. waar ik samen mee werk moet nu schrijven xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kom weer aan op de camping en glimpach even. Ik zie wat noeuwe mensen staan en loop er langs. 'Halo' begroet ik ze vrolijk. De camping gaat dus al wat beter lopen. Ik loop veder het huisje in. Ik moest wat spullen hebben maar eerst maar even Bonita bezoeken. Ik loop naar haar kamer en trek de deur open. 'halo!' roep ik vrolijk en dan pas valt mijn oog op Jayden die bovenop haar licht. Ik kijk er naar met grote ogen en gooi dan de deur weer dicht, dat hoefde ik dus niet te zien.

    Bonita
    Blozend duw ik Jayden zacht van me af en doe snel een badjas aan en loop naar de gang.'wil je voortaan alsjeblieft kloppen'zeg ik terwijl mijn wangen diep rood gekleurd zijn van schaamte. 'straks waren we echt bezig geweest'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bonita
    Blozend duw ik Jayden zacht van me af en doe snel een badjas aan en loop naar de gang.'wil je voortaan alsjeblieft kloppen'zeg ik terwijl mijn wangen diep rood gekleurd zijn van schaamte. 'straks waren we echt bezig geweest'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik trek mijn wenkbrauw op naar haar en kijk daarna ergens anders heen. ' ik dacht dat je dat voorlopig nog niet zou doen, iets met een deal met pap' zeg ik tegen haar en zucht daarna. Ik loop rustig weg en ga naar mijn eigen kamer. Daar pak ik mijn gitaar en begin en zelfgescheven nummer te spelen. Ik had dus even geen zin om met haar te praten nu.

    ( ik doe wel dat ik een vriendin van andtew brn, rn dat ik vanwege familieomstandigheden later ben goed)

    Bonita
    Zuchtend draai ik me om en loop weer mijn kamer in. leuk nu heb ik weer is ruzie met mijn broer. ik heb dan wel die deal met pap gemaakt maar ze weten niet alles


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (Ja das goed, dan komt ze gewoon aan, er zijn genoeg mensen die op op het grasveldje staan.))

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 10:58 ]

    Andrew
    Ik leg mijn gitaaar weer weg en zoek de spullen die ik nodig heb. Als ik ze gevonden heb neem ik ze mee en loop naar de kamer van Bonita. Expres klop ik een keer hard op de deur. Daarna loop ik rustig naar binnen. 'Ik ga weer' zeg ik tegen haar.

    jasmine

    Zuchtend loop ik de camping op met mijn koffers, waar zou ik toch heen moeten, iedereen is er natuurlijk al, en dan kom ik weer zoals altijd later dan de rest, oja eerst even danny mijn vriendje smsen dat ik ben aangekomen:
    hey schatje, ben aangekomen op de camping! Mis je nu al x

    Bonita
    'Andrew kan ik je even onder vier ogen spreken. het gaat over iets wat vroeger is gebeurt en alleen mam weet het , maar ik wil dat jij het ook weet' zeg ik met twijfeling in mijn stem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik kijk Bonita een beetje raar aan en knik dan. Ik trek er mee naar mijn kamer en doe de deur op slot. Ik ga op het bed zitten en tik op de plek naast me.

    Bonita
    voorzichtig ga ik naast hem zitten. 'denk is goed aan 2 jaar geleden. ik kwam huilend thuis en wou met niemand praten' zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. even haal ik diep adem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik denk even terug en knik. 'Dat weet ik nog, je werd helemaal boos toen ik even naar je toe ging' zeg ik en kijk haar aan. Ik wacht rustig tot ze veder verteld.

    Aileen Megan Lockwood

    "Iedereen zegt dat altijd, maar we geloven er nog steeds niet van. Ballroom dansen klinkt ook echt geweldig. Glimlachend kijk ik haar aan. "Sommige mensen vinden dat inderdaad, maar er zijn ook mensen die het zelf ook altijd doen". Even denk ik na. "Zelf ben ik er ook nog niet echt heel erg lang aangezien het allemaal heel plotseling kwam dat ik hier naartoe kon, maar volgens mij bij Summer op haar kamer alleen weet ik niet precies waar dat is. Waar zit jij eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer