• jawohl :)

    Het begon allemaal toen Copacobana gedaan was en ik en mijn vriend huiswaarts trokken. Wel... Richting kot vriendin waar we crashtten. Dat kot is lekker centrum Gent, en superdicht bij ons 'speciale plekje' (achter het vleeshuis, voor de Gent-kenners onder ons).

    Nu, ik en mijn vriend gingen de dag erna naar de dierentuin om ons éen jaar samen te vieren, en aangezien het een warme, mooie nacht was besloten we om eerst nog even op ons plekje wat te zitten en van Gent genieten.

    Nu kwamen we daar aan, en net toen ik wou gaan neerzitten draaide hij me om, en ging op éen knie zitten.
    "Ik heb nu geen ring bij, maar over vier jaar, als onze opleidingen afgerond zijn en er ons niets meer tegenhoud om bij elkaar te zijn, neem ik je terug naar hier en ga ik de volgende vraag herhalen: wil je met me trouwen?"

    BAM instant tears en onhandig ja-geknik. Toen gingen we om een ijsje :)

    het klinkt enorm voorbarig, puberaal en idioot, maar ik zou toen al "ja" hebben gezegd. Ik kan me niemand voorstellen dat ik liever zie of mij beter heeft gesteund en lief gehad heeft dan hem... He makes me smile on my worst days :)

    en, lieve Q'ers, hoe zit het met jullie romantische verhaaltjes? :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ooooh Lauren, dat is zo ontzettend lief! Mihihi. <333


    Your make-up is terrible

    Aw wat schattig!
    Nou mijn romantische verhaaltjes bestaan nog niet hoor. :'D

    Dat is zo ontzettend schattig! 8D
    En mijn 'crush' zit nu in China, haha. Ik ben zo jaloers op hem! D:

    Laswell schreef:
    Dat is zo ontzettend schattig! 8D
    En mijn 'crush' zit nu in China, haha. Ik ben zo jaloers op hem! D:

    Heet hij toevallig Louis? (cat)

    O jeetje, wat cute van hem!
    Al mijn romantische momenten zijn uitgelopen tot beschamende momenten. Zo kreeg ik met mijn eerste zoen een tandenbotsing omdat iemand hem van achteren duwde en heb ik nooit de behoefte gehad om 'een maand met elkaar' te vieren of zo. Maar het is al een poosje uit, dus daar hoef ik me voorlopig niet druk om te maken.


    Searching heavens for another earth

    aw gratz en dat is best romantisch :Y)

    zelf helaas nog niks (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mysterions schreef:
    O jeetje, wat cute van hem!
    Al mijn romantische momenten zijn uitgelopen tot beschamende momenten. Zo kreeg ik met mijn eerste zoen een tandenbotsing omdat iemand hem van achteren duwde en heb ik nooit de behoefte gehad om 'een maand met elkaar' te vieren of zo. Maar het is al een poosje uit, dus daar hoef ik me voorlopig niet druk om te maken.


    mijn eerste zoen was ook niet alles hoor :D hij stonk, kende geen deodorant of anti puistjes middel en was gewoon.. een zak. en waaayyyyyy to much saliva. (dat was een andere jongen, gelukkig...)
    wel grappig, (over mijn huidige vriend), iedereen dacht dat hij een player ofzo was, terwijl ik zijn eerste echt kus was XD vind het wel lief :)

    en hey, jouw tijd komt ook nog hoor ;)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Strider schreef:
    (...)
    Heet hij toevallig Louis? (cat)

    Haha, nee, hoezo? (:

    Ahhw wat lieeef! :3
    Ik heb nog geen romantische verhaaltjes, helaas. Al vind ik persoonlijk dat die toch eens vlug moeten komen. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awh zo schattig. Ik heb wel romantische verhaaltjes, maar daar ben je vast niet in geïnteresseerd.
    Wat studeer je dan in Gent?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Awh zo schattig. Ik heb wel romantische verhaaltjes, maar daar ben je vast niet in geïnteresseerd.
    Wat studeer je dan in Gent?


    oh jawel. Wij zijn uiterst geïnteresseerd. Do tell!

    en ik studeer Woordkunst-Drama :) beetje toneelopleiding enzo. In Ottogracht :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aaaah, wat lief! :'D
    En mijn romantische verhaaltje is gewoon dat ik van mijn vriendje hou en heel graag nog een tijdje bij hem wil zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb geen romantische verhaaltjes want ik ben nog steeds forever alone. Maar hij vraagt je al vier jaar van te voren?


    Physics is awesome

    Awww wat schattig en lief (H)
    Geniet van je roze wolkje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoewel ik heel erg sceptisch ben over op een jonge leeftijd verloven (gok dat je een jaar of 16 bent..?); alsnog gefeliciteerd :].
    Ik mag me als een malle voor de minor in gaan schrijven. Einde romantische verhaal van Sam.


    No growth of the heart is ever a waste