• jawohl :)

    Het begon allemaal toen Copacobana gedaan was en ik en mijn vriend huiswaarts trokken. Wel... Richting kot vriendin waar we crashtten. Dat kot is lekker centrum Gent, en superdicht bij ons 'speciale plekje' (achter het vleeshuis, voor de Gent-kenners onder ons).

    Nu, ik en mijn vriend gingen de dag erna naar de dierentuin om ons éen jaar samen te vieren, en aangezien het een warme, mooie nacht was besloten we om eerst nog even op ons plekje wat te zitten en van Gent genieten.

    Nu kwamen we daar aan, en net toen ik wou gaan neerzitten draaide hij me om, en ging op éen knie zitten.
    "Ik heb nu geen ring bij, maar over vier jaar, als onze opleidingen afgerond zijn en er ons niets meer tegenhoud om bij elkaar te zijn, neem ik je terug naar hier en ga ik de volgende vraag herhalen: wil je met me trouwen?"

    BAM instant tears en onhandig ja-geknik. Toen gingen we om een ijsje :)

    het klinkt enorm voorbarig, puberaal en idioot, maar ik zou toen al "ja" hebben gezegd. Ik kan me niemand voorstellen dat ik liever zie of mij beter heeft gesteund en lief gehad heeft dan hem... He makes me smile on my worst days :)

    en, lieve Q'ers, hoe zit het met jullie romantische verhaaltjes? :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Strider schreef:
    Aw wat schattig!
    Nou mijn romantische verhaaltjes bestaan nog niet hoor. :'D


    Tell me about it, stud.

    Ivan schreef:
    Hoewel ik heel erg sceptisch ben over op een jonge leeftijd verloven (gok dat je een jaar of 16 bent..?); alsnog gefeliciteerd :].
    Ik mag me als een malle voor de minor in gaan schrijven. Einde romantische verhaal van Sam.

    Volgens mij is ze 18+, aangezien ze al studeert. ^^

    Laswell schreef:
    (...)
    Volgens mij is ze 18+, aangezien ze al studeert. ^^

    Ah, dan verwar ik haar met iemand anders :o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laswell schreef:
    (...)
    Haha, nee, hoezo? (:

    Oh iemand die ik ken is naar China, dus ik dacht; laat ik heel random vragen of het toevallig hij is. :'D

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    oh jawel. Wij zijn uiterst geïnteresseerd. Do tell!

    en ik studeer Woordkunst-Drama :) beetje toneelopleiding enzo. In Ottogracht :)
    Het is natuurlijk wat je allemaal romantisch noemt. Zelf van voor wij al samen waren, was er eens een Galabal en toen had ik hem als date gevraagd (terwijl hij ook mij wou vragen, maar ik was hem gewoon voor) en toen had hij een boeket bloemen mee gemaakt van crepepapier. Ik heb dat nog steeds op mijn bureau staan. Ook gewoon de eerste avond van toen we samen zijn, vind ik ook al super romantisch, dat schattige eerste kusje en ik die een ijsje in zijn gezicht duwde. Daarnaast heeft hij mij ook al veel aan het huilen gemaakt van geluk. Hij had dit jaar niks voor mijn verjaardag gegeven (ik verjaar in februari) en ik was daar super triestig voor, want ik kreeg geen cadeautje, geen kaartje, niks nada nopens zelf geen ontbijt, want ik bleef slapen enzo, gewoon een flauwe gelukkige verjaardag met weinig emotie. Ik was toen natuurlijk heel de tijd kattig en hij kon niet veel goeds doen in die tijd, maar toen we de verjaardagen bij hem thuis vierden (wat in maart was, want een deel van zijn familie verjaard dan kort na elkaar en dan nemen ze mijn verjaardag daar ook bij) had ik een briefje van hem gekregen. Toen ik het openvouwde stond belle er mooi op te pronken met de tekst dat we twee dagen naar Dinseyland gingen om Belle op te zoeken zodat ik ook zo'n blauwe strik in mijn haar kon hebben en toen heb ik wel een traantje weggepinkt, want ik had nog nooit zo'n leuk cadeau gekregen en het feit dat ik moest wachten, was meteen verleden tijd.
    Ook toen ik in het gips zat heeft hij mij overal naartoe gevoerd met de fiets en naartoe gedragen zodat ik veilig op mijn bestemming kwam. Dat die jongen zoveel geduld met mij kan hebben. Zo zijn er nog een deel verhalen die voor mij heel speciaal en romantisch zijn, maar zo'n verhaal als de jouwe heb ik niet, nog niet. (:

    Ken ik niet, maar klikt ook leuk. Ik studeer ook in Gent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aww dat is echt lief!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Laswell schreef:
    (...)
    Volgens mij is ze 18+, aangezien ze al studeert. ^^


    In Gent zijn er ook middelbare scholen hoor :p Ik kan nergens dichterbij een toneelopleiding volgen. So (s)he's right, ik ben nog maar 16 XD maar kom :p we zien wel hoe het loopt. En als het goed loopt, nodig ik jullie allemaal uit binnen 4 jaar, deal?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:26 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.