• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het zit meer in Chantay's aard om haar nu half dood te negeren ondanks dat ze bevriend zijn, maar speciaal voor jou :')]

    Chantay Marvella Lestrange
    "Valt me van je tegen, mister George."
    Mijn donkere ogen gingen naar Madison, die de laatste paar minuten opvallend stil was geweest. Een tweede windvlaag begon me te irriteren, met mijn toverstok zorgde ik ervoor dat de wind niet meer langs de kieren van het raam heen kon dringen. Dat was een stuk beter.
    "En, weet jij nog wat?" vroeg ik vervolgens aan Madison.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik moet Voldemort nog afmaken.. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (Whaha, ik was door mijn HP plaatjes aan het kijken en kijk eens wat ik vond:

    )

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 18:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 18:32 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Madison
    ''Ik weet zo veel.'' antwoordde ik sarcastisch.
    ''Verboden bos, the Great Lake..'' ik haalde mijn schouders op, en streek met mijn vingers door mijn donkere lokken.
    Vooral rond dit tijdstip was het Verboden bos leuk, maar de Gryffindor zal dat wat minder waarderen, gokte ik zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik wil ja antwoorden als Harry's aura opeens drastisch veranderd. Zijn hand gaat naar zijn litteken, maar hij haalt die daar snel weer vandaan. Met grote ogen kijk ik naar de kleuren. Vaag rood, zwarte strepen nog een paar andere onheilspellende kleuren. Niet goed, zeker niet goed. Iedereen in Hogwarts heeft gehoord van Harry's vreemde band met Voldemort en het flauwvallen dat daar soms mee gepaard gaat. Ben ik nu voor het getuige van de invloed van Voldemort op zijn aura? Zouden dit werkelijk emoties van hem kunnen zijn in plaats van Harry?
    'Gaat het wel?' vraag ik bezorgt.


    Harry

    'Ja, er is niks.' mompel ik en ik keek naar buiten. Waarom is Voldemort zo boos? 'Ik ga.' mompel ik en ik pak de foto's uit Adelaines handen. Ik loop langzaam weg. Waar moet ik heen?

    (moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Doeidoei, Moonly)

    Adelaine Catherina Bluejay

    Verbaasd kijk ik Harry na, terwijl hij langzaam wegloopt. Oké, dat was zeker vreemd. Ik ga verveeld weer in een stoel voor de haard zitten. Ik zou natuurlijk naar bed kunnen gaan, maar ik weet dat ik nu al helemaal niet meer ga kunnen slapen. Besluiteloos staat ik naar het vuur. Wat zou ik doen?

    (Waar kan ik Adelaine naartoe sturen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Melite schreef:
    [Het zit meer in Chantay's aard om haar nu half dood te negeren ondanks dat ze bevriend zijn, maar speciaal voor jou :')]

    Chantay Marvella Lestrange
    "Valt me van je tegen, mister George."
    Mijn donkere ogen gingen naar Madison, die de laatste paar minuten opvallend stil was geweest. Een tweede windvlaag begon me te irriteren, met mijn toverstok zorgde ik ervoor dat de wind niet meer langs de kieren van het raam heen kon dringen. Dat was een stuk beter.
    "En, weet jij nog wat?" vroeg ik vervolgens aan Madison.


    George Weasley

    'Valt me van je tegen, mister George.' Zie ze waarna ze vervolgens aan Madison vroeg of ze nog iets wist die andwoorde met het verboden bos en the Great Lake, ik durfde beina te wedden dat ze beide niet eens wisten hoe ze in de keuken moesten komen.




    Die wil ik...


    Don't be like the rest of them, darling

    (I'm sooooo bored

    )


    Happy Birthday my Potter!

    [Same fucking here T__T]


    Don't run away this time and die like a man.

    Harry

    Ik loop wat doelloos rond. Terug naar de leerlingenkamer kom ook niet. Waar kon ik slapen? De kamer van Hoge nood? Oke dan. Ik liep er heen. De poort verscheen en ik zag een warm bed. Ik ging er op zitten en drukte mijn had tegen mijn hoofd. De poort verdween weer. Ik ging liggen en probeerde in slaap te vallen. Dat lukte niet. Ik dacht na over wat Adelaine had gezegt. Zij had dus ook een rot jeugd gehad. Al was ik liever ook in een weeshuis geplaatst. Uhg, Voldemort moest wel erg boos zijn! Ik vertelde het morgen wel aan Ron en Hermione.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherine Bluejay

    Ik probeer mij te concentreren op niets, zodat ik rustig wordt, maar mijn gedachtes blijven afdwalen naar mijn afkomst. Dat gesprek met Harry heeft een rusteloosheid over mij geworpen, die ik maar niet weg lijk te krijgen. Uiteindelijk sta ik dan toch maar weer op en besluit een wandeling door nachtelijke gangen van Hogwarts te maken.
    Zachtjes sluip ik door de gangen, maar kom niemand tegen. Ik hoor alleen het geluid van slapende schilderijen. Ik glip een lokaal leegstaand in en maak het mij daar gemakkelijk in een stoel waar een wit laken overheen hangt. Zonder echt door te hebben wat ik doe, laat ik mijn toverstok tussen mijn vingers rollen.
    'Ik kan denk wel raden waar jij met je gedachtes zit, Adelaine.' Geschrokken kijk ik op naar Albus Dumbledore. Hij lijkt echter helemaal niet boos. Integendeel, hij glimlacht.
    'Ik had eigenlijk al jaren geleden verwacht dat je het niet meer uit zou houden. Je bent echter een hele wijze en sterke heks. Ook al ben je dan nog erg jong.' Ik trek mijn wenkbrauwen op en ga wat rechter zitten. De ogen van het oude schoolhoofd glinsteren van vreugde en ondanks dat zijn hand zwartgeblakerd is, zit hij nog vol leven.
    'U gaat binnenkort dood, toch?' vraag ik gebarend naar de hand. De oude man knikt, maar lijkt niet getreurd.
    'Aan ieders leven komt een eind, maar dat maakt het juist zo mooi.' Zijn twinkelende ogen kijken mij nu ernstig aan. 'Maar jij zit heel ergens ander mee, of niet Adelaine.' Het klinkt niet als een vraag, dus ik besluit dat antwoord niet nodig is. Het intrigeert mij dat deze man zoveel weet zonder iets gevraagd te hebben.
    'U zegt het alsof ik ooit antwoord zal krijgen en u weet net als ik dat dat haast onmogelijk is.' Mijn stem klinkt verbitterd, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Misschien vind ik het dan wel erger dan ik toe durf te geven.
    'Weet je, het geheugen van mensen zegt vaak veel meer dan je denkt.' Ik ben verbaasd over de reactie van Dumbledore. Hij springt over op een heel ander onderwerp.
    'Ik zou je graag willen verzoeken om na je lessen morgen bij mij langs te komen. Er is iets wat ik je wil laten zien. Ik heb het pas ontdekt en ik denk dat je er heelveel aan hebt. En voor nu lijkt het mij verstandig dat u gaat slapen, juffrouw Bluejay. Ik wil geen punten af hoeven trekken van mijn voormalige afdeling.' Ik knik vluchtig en spring uit de stoel. Ik glip het lokaal uit, terwijl ik Dumbledore mij nog een goede nacht hoor wensen.
    'U ook professor,' mompel ik, al betwijfel ik of hij het kan horen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Nog iemand die Adelaine tegen wilt komen op de gangen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ben ik weer :3]

    Chantay Marvella Lestrange
    Mijn ogen gleden naar George, langzaam gingen mijn wenkbrauwen een stukje omhoog.
    "Nou mister George, de keuze is aan jou," lispelde ik, waarna ik hem afwachtend aankeek. Ik streek met mijn slanke, lange vingers een lok achter mijn oor.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ron wilt wel? (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"