• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Melite schreef:
    [Ron wilt wel? (:]


    (Waar is Ron? Adelaine loopt richting de leerlingenkamer)


    Happy Birthday my Potter!

    [Als Adelaine in Gryffindor zit, zit Ron daar wel :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    [Als Adelaine in Gryffindor zit, zit Ron daar wel :')]


    (Jep, ze zit in Gryffindor)


    Happy Birthday my Potter!

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Ik had geen idee waar Harry en Hermione waren, dus zat ik met Neville in de Common Room bij de open haard. Terwijl Neville het had over allemaal plantenonzin, staarde ik een beetje verveeld in de vlammen.
    Ik had overwogen ze te gaan zoeken, maar daar had ik absoluut geen zin in. Ik was net een uurtje geleden gaan zitten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelaine Catherina Bluejay

    Na wat knorrige woorden van de dikke dame aan te hebben gehoord, mag ik eindelijk de leerlingenkamer in. Het gesprek met Dumbledore heeft mij helemaal in de war gebracht. Zo'n beetje alles wat hij zei, sloeg nergens op. In ieder geval, dat lijkt zo. Hij zal vast wel overal een diepere betekenis achter hebben verstopt. Sommige oude mensen zijn veel te slim.
    Ik ben zo diep in gedachte verzonken dat ik bijna tegen iemand in een stoel oploop. Ik schrik mij rot zet een stap achteruit en struikel.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Adelaine is overigens een goede vriendin van Ginny. Misschien handig voor Ron om te weten)


    Happy Birthday my Potter!

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Achter me hoorde ik een zachte bons, waarna iemand op de grond viel. Met een zucht hees ik mezelf overeind, en gluurde over de rugleuning van de stoel heen.
    "Oh, hee Adelaine," mompelde ik toen ik een goede vriendin van m'n zusje herkende. Neville was opeens gestopt met zijn woordenstroom, en hielp het meisje overeind.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelaine Catherina Bluejay

    Dankbaar kijk ik Neville aan als hij mij overeind helpt. 'Thanks,' mompel ik en ik klop mijn kleren af. Mijn ogen gaan naar Ron, die er ook zit. 'Oh, hee Adelaine.' Ik fatsoeneer mijn haar, terwijl ik een 'hallo' terug mompel.
    'Dus, wat brengt jullie zo laat nog in de leerlingenkamer?'


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    Samantha
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Ik hoop.. Dat dat goed is, dan.'' Mompelde ik.
    Ik liep naar hem toe, en keek mee in zijn boek.
    ''Dus ben ik nog met een doel hierheen gekomen, of wat?'' vroeg ik hem, en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik hem afwachtend aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy Parkinson

    Als ik zit kkrijk ik van Sylver een kop thee "dankje" er volgd een grote gaap, ik kijk haar aan "hoe raad je het?" ik neem een slok "ik heb de hele nacht lopen draaien en woelen, pas tegen een uur of 6 viel ik in slaap..." alweer moet ik gapen.

    Draco Malfoy

    Opgewekt liep ik naar het ontbijt, bijna fluitend. Relax liep ik naar de sytherin tafel voor het ontbijt, ik ging naast Blaise zitten en pakte een broodje en schonk thee in "Hey" begroeten ik Blaise. Ondertussen was ik de tafel aan het af zoeken naar Asoria.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    Pansy Parkinson

    Als ik zit kkrijk ik van Sylver een kop thee "dankje" er volgd een grote gaap, ik kijk haar aan "hoe raad je het?" ik neem een slok "ik heb de hele nacht lopen draaien en woelen, pas tegen een uur of 6 viel ik in slaap..." alweer moet ik gapen.

    Draco Malfoy

    Opgewekt liep ik naar het ontbijt, bijna fluitend. Relax liep ik naar de sytherin tafel voor het ontbijt, ik ging naast Blaise zitten en pakte een broodje en schonk thee in "Hey" begroeten ik Blaise. Ondertussen was ik de tafel aan het af zoeken naar Asoria.


    (huh, is het ochtend?)


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik even om toen ze opeens wel erg dichtbij kwam. Met een klap sloeg ik het boek weer dicht, simpelweg omdat ik er niet van hield als iemand mee stond te gluren.
    "Ik heb geen hulp nodig, ik heb alles wat ik heb." Dat was dan niet waar, maar ik werkte meestal het beste in de late avond. Ik ging staan, schoof het boek in een lade.
    "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    SYlver Athalia Ephira Riddle

    Sylver's ogen stonden vol met medelijde. "Geen dank, je zult het nodig hebben." Er verscheen een glimlach op haar lippen, waarna ze naar haar thee keek en met haar lepel de honing verdeelde wat vervolgens weg dampte in de thee. "Dus...al enig idee wie het was, of eigenlijk is?" Sylver keek Pansy aan, en nam een slok van haar thee.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Marry knikte vaagjes en tuurde wat rond. "Nou, je bent zo te zien niet de enige die opgewekt is". Astoria keek haar vriendin aan waarna er een frons op haar voorhoofd verscheen, en ze een wenkbrauw op trok."Wat bedoel je?". Heel voorzichtig, wees Marry naar het andere uiteinde van de tafel. Astoria volgde met haar ogen de vinger van haar vriendin, om uiteindelijk uit te komen bij een vrolijke en opgewekte Draco die zat te eten van zijn broodje. Astoria keek weer terug naar Marry waarna er een blos op haar wangen verscheen. "Dus?". Marry grijnsde. "Wat heb jij gister uitgespookt?". "N-niets...echt niets."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (...)

    (huh, is het ochtend?)


    neej we zijn een beetje achterblijvers....het is de ochtend na de avond/nacht toen jullie al verder waren...(weird..)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik ben ook een film aan het kijken dus ik reageer wat later]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.