• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Gisteren kon ik 't allemaal niet bijhouden en nu verveel ik me :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Gisteren kon ik 't allemaal niet bijhouden en nu verveel ik me :')


    (Haha, ja daar heb ik ook wel eens last van :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Harry

    'Ik heb geen idee. Ik ben opgegroeid in een weeshuis aan de andere kant van Londen waar ik door een onbekende vrouw ben gedumpt, toen ik een baby was.' zei ze. 'Sorry.' mompelde ik. Ik dacht even na 'Maar dan weet je ook niet of je Volbloed, Halfbloed of een Dreuzelgeborene bent.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [I'm bored..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    [I'm bored..]


    [me to]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik staar naar de grond en schud langzaam mijn hoofd. 'Ik weet inderdaad weinig, maar ik ben sowieso geen dreuzelgeborene. De vrouw die mij gebracht heeft, wist Madame Lenders, de directrice van het weeshuis, te vertellen dat ik een heks zou zijn. Madame Lenders heeft wel vaker te maken met magische kinderen. In ieder geval, als ik gewoon van dreuzel ouders was, had die vrouw het niet kunnen weten.' Ik laat mijn stok tussen mijn vingers rollen. Wat een vreemd gesprek is dit. Ik ken Harry amper, maar praat toch over dingen waar ik met weinig mensen over praat.


    Happy Birthday my Potter!

    George? Samantha? Madison? Iemand? (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Iemand voor Jen, Caty of Elion?]


    Don't run away this time and die like a man.

    Melite schreef:
    Severus Snape
    Een zacht gekraak toonde aan dat de deur werd geopend, waardoor ik enigzins verstoord weer opkeek. Mijn wenkbrauwen gingen omhoog toen de vrouw met de ogen binnen kwam.
    "Ik moet je assisteren. Ze stuurden me hierheen."
    Uiteraard, van alle leraren moest Dumbledore de nieuwe met rood haar en groene ogen naar hem toesturen. Had hij erg leuk voor elkaar, die oude bok.
    "Oh?" vroeg ik, mijn interesse alweer verloren. "En waarom?"

    Chantay Marvella Lestrange
    "Mischien wel, mischien ook wel niet," antwoordde hij, waarna ik mijn wenkbrauwen een stukje omhoog liet gaan.
    "Hoezo? Zo slecht is Madison niet hoor." Mijn stem klonk nog altijd zoet, verleidelijk, de stem die ik had bij een jongen waar ik wel iets in zag. Maar Madison en ik wisten hoe onwaar die woorden waren. Ze kon net zo slecht zijn als ik, en dat was.. laten we zeggen niet goed.


    {Dus jullie laten George achter bij 2 meisjes waarvan jullie zelf weten dat ze beide op somige momenten niet echt vriendelijk kunnen zijn? Well.. That's nice.. (cat)}

    George Weasley

    'Hoezo? Zo slecht is Madison niet hoor.' Zei ze vervolgens, 'Niet? Zelf was ik er nog niet achter dus bedankt voor het melden' Zei ik met een korte glimlach. Ik verveelde me dood terwijl ik juist door de gangen was gaan lopen om me niet meer te vervelen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Als George lief is tegen Chantay kan Chantay ook heel lief zijn voor George (wbw)

    Chantay Marvella Lestrange
    Ik grinnikte even, en streek mijn golvende lokken uit mijn gezicht door er met mijn hand doorheen te gaan. Mijn donkere ogen gleden even over George's gezicht.
    "Je lijkt verveeld, mister George," klonk mijn zoete stem. Dat was vast niet de bedoeling.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samantha
    ''Weet ik veel, vraag het Dumbledore.'' ik rolde met mijn ogen, en vervolgens liep ik richting zijn bureau.
    ''Dus, wat wil je morgen behandelen in de les?'' vroeg ik hem ongeïnteresseerd, en keek af en toe het klaslokaal rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Snape
    "Ik denk weerwolven," mompelde ik, geërgerd met mijn vingertoppen op het bureaublad trommelend. Ik moest maar echt een keer aan Dumbledore vragen waar dit op sloeg.
    Haar groene ogen gingen soms door het lokaal, vonden misschien de afbeeldingen van mensen die werden gemarteld met de Crucio-curse, beheerst met Imperio of gedood met Avada Kedavra.
    Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht. "Bevalt het?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Harry

    'Maar.. Ben jij ook wees?' vroeg ik twijfelend. Plotseling voelde ik een stekende bij mijn litteken. Ik drukte mijn hand er tegenaan. Langzaam haalde ik hem weer van mijn hoofd. Niet aanstellen, Harry. Dacht ik en ik keek haar weer aan en probeerde te glimlachen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Riddle

    Sylver keek Pansy aan met een blik vol medelijde. "H-het geeft niet, even goede vrienden" ze glimlachte en sloeg haar armen om pansy heen. De volgende dag zat sylver al in the great hall zonder pansy omdat ze haar niet wakker wou maken.


    Draco Malfoy

    "H-het geeft niet, even goede vrienden" ook ik glimlach "dankje".
    De volgende ochtend voel ik me brak en sloom, ik dwing mezelf om wat te gaan eten langzaam kleed ik me om, waarna ik naar de Great hall slenter. Ik zoek de slytherin tafel af opzoek naar Sylver, en dan zie ik haar. Vermoeid loop ik naar haar toe "Hey" met een plof laat ik me naast haar zakken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {We shall see -wbw- hopelijk blijft deze rpg lang.. Dan zijn we bij het 7de jaar en word Chantay verandwoordelijk voor het gapende gat waar zijn oor hoort te zitten (cat)}

    George Weasley

    'Je lijkt verveeld, mister George,' Vervolgde ze, 'Enigsins,' gaf ik toe. 'Niet heel veel te doen' Vervolgde ik met dezelfde kleine glimlach. Waar was Fred als je hem nodig hebt? Waarschijnlijk op dezelfde plek als je hem achtergelaten had.. In de leerlingenkamer een paar trappen verderweg.


    Don't be like the rest of them, darling