• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]

    Ray

    Ik lig helemaal dubbel van het lachen door de reactie van Elisabeth. "Nou hoor, zo erg was die ook weer niet." Zeg ik lachend en sla een arm om haar schouder en trek haar omver zodat we op de grond belanden. Ik kan niets anders doen dan lachen. "Hulpeloos!" Zeg ik lachend als ik overeind probeer te komen, maar het niet wil lukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik lach alleen maar harder toen we beiden op de grond belandden, en het werd alleen maar erger toen Ray niet overeind kon komen.
    Ik deed zelf ook een poging, maar tevergeefs; mijn armkracht was ver te zoeken nu.
    ''Waa-'' ik fronste, en dacht even na. Hoe zeg je dat ook al weer?
    Ohja!
    ''Waarschijnlijk l-liggen we h.. hier morgen no-nog!'' hikte ik van het lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "O-Onee! M...mooi niet!" Zeg ik lachend en probeer weer overeind te komen, nu kom ik wat verder maar zak weer terug. Ik begin weer te lachen en kan nu ook niet stoppen, ik lig plat op mijn buik maar heb geen kracht me om te draaien, toch blijf ik lachen.
    "H-Help ons!" Zeg ik lachend en kijk naar Elisabeth. Automatisch begin ik harder te lachen. Zo hulpeloos dat we hier liggen, het is hilarisch!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik begin luid te lachen.
    ''Help!'' riep ik samen met Ray, deed nog enkele pogingen om overeind te komen maar viel weer plat op mijn buik, en nam even de tijd om op adem te komen.
    Toen ik dat eenmaal gedaan hard, lachte ik luid mee met Ray. Dit was zo verschrikkelijk grappig!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Toen ik wakker werd kon ik me niet meer herrinneren waar ik nu was. Ik wreef in mijn ogen en keek om me heen, Rood.. Goud.. Nog meer rood en goud.. "Ik zit bij Gryffindor.." Zei ik zachtjes en keek even via het raam naar buiten. het was niet heel donker meer. Ik zuchtte, ik was nog best wel moe eigenlijk. Ik liet me weer op de bank neerploffen en viel vrijwel meteen inslaap, zonder dat ik doorhad dat ik eigenlijk in de gevare zone zat..


    Little do you know

    [laten we Ray en Elisa daar zo wakker worden? Hahaha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Elisabeth besloot even mee te roepen met 'help'. Ik zie haar overeind proberen te komen, maar ze valt net als ik, op haar buik. Ze begon luid mee te lachen. "Oké, w-wacht, pak mijn handen." Zeg ik en ik weet me op min zij te krijgen, ik steek mijn armen naar Elisabeth uit, stil houden lukt niet, ze moet ze dan maar te pakken krijgen.
    "Z...Zo ku-kunnen we wel o- o-" Ik weet het woord niet meer. "Recht komen." Zeg ik dan maar. Ik wacht op Elisabeths reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lijkt me wel lol xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké, ik laat haar nu wel wakker worden aangezien het bij anderen al weer ochtend is blijkbaar ._.]'
    Elisàbeth
    Vermoeid opende ik mijn ogen.
    Waar ben ik?
    Ik keek naast me, en zag mijn arm verstrengeld met die van Ray.
    Ik probeerde overeind te komen, maar de barstende hoofdpijn liet me weer liggen.
    ''Verdomme.'' vloekte ik, en wreef over mijn hoofd.
    Wat is er gebeurt, en waarom lig ik hier in godsnaam?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik hoorde iemand vloeken en ik opende mijn ogen ik zie Elisabeth naast me liggen, ik beweeg mijn arm en merk dat we op de grond liggen. Ik til mijn hoofd wat van de grond en een stekende koppijn komt aanzetten. "Aw..." Zeg ik en grijp naar mijn hoofd. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik en kijk richting Elisabeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    face=arial]Mijn Topics[/face


    The artist is the kid that survived.

    [he peopletjes, ik ben terug van een logeerpartij dus sorry dat ik niet had laten weten dat ik weg was, wat heb ik gemist?]


    Remember to be ridiculous.

    Elisàbeth
    Ik keek even om me heen.
    ''Ik.. weet het niet.'' mompelde ik moeizaam. Nu pas vielen de lege glazen en bekers op, en de geur van alcohol die er hing.
    ''Feestje.'' antwoordde ik kort, en sloot mijn ogen pijnlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik volgde Elisabeths blik en zag allemaal glazen staan. "Feestje?" Vraag ik dan. "Kan ik me niet herinneren." Zeg ik en grijp weer naar mijn hoofd wanneer er weer een steek doorheen gaat.
    "Kater..." Zeg ik dan, was ik dronken? Ik kan het me niet meer herinneren... Wat er dit. "Waarom liggen we hier op de grond?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.