• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Squib schreef:
    [TheseWords, wat heeft Alize voor het laatst gezegd?]


    [uhm, volgens mij iets als dat ze er geen idee van had wat een freak was, toen had jij het haar uitgelegt en vond ze het maar raar dat dat meisje daarom ging huilen. Maar het is nu een dag later, dus misschien kunnen we doen dat Alize en jou personage nu naar de Grote Zaal gaan om te ontbijten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [goed idee, we kunnen beginnen in de koets]


    Remember to be ridiculous.

    Elion
    "Godverdomme," kreunde hij. Positief ding; hij was alleen wakker geworden, dus als het goed was had hij het de afgelopen nacht met niemand gedaan, dat scheelde weer, want hij wist er niets meer van, dat feest. Niet na een bepaald punt in ieder geval.
    Kreunend kwam hij zijn bed uit, struikelde zowat over zijn kleren en griste een jeans van de grond.
    Hij trok een hemd aan, dat scheef zat als een motherfucker en liep met een gigantische kater en een rampzalig humeur de common room in. De eerste die met nasty feiten over zijn gedrag van gisternacht kwam die hij zelf niet meer wist kreeg een dreun, al kon hij nu vermoedelijk niet eens mikken. Jezus Christus.

    [brb eten]


    Don't run away this time and die like a man.

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik streek mijn uniform aan en keek naar buiten. Grijze wolken die waarschijnlijk vol regen zaten hingen in de lucht en ik rilde al bij de gedachte hoe koud het hier zou zijn. 'Ben je klaar Liz?' vroeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    [Was er nog op Ray gereageerd?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Toen ik schone kleren aanhad, en mijn haar en make-up goed had gedaan liep ik naar de Great Hall om wat te gaan eten. Ik zag dat er nog niet zo heel veel mensen zaten en keek rond, bij wie zou ik vandaag is gaan zitten?
    Vanaf de deuren bekeek ik alle tafels, misschien was er wel een aardig iemand waar ik bij kon zitten?


    Little do you know

    [Dawn ziet Ray en Elisábeth nieteens liggen op de grond voor de bank? Faal! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    [Dawn ziet Ray en Elisábeth nieteens liggen op de grond voor de bank? Faal! xd]

    [Het ontging Elion ook volledig. Then again; hij is hungover like a motherfucker, dus ja...]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Dawn ziet ze miss wel maar ze negeert ze. Like doh -.-]


    Little do you know

    [Ik heb nu gwn zo'n dubbel ijsje, zo 2 van die ijsjes aan elkaar, en die heeft maar 1 stokje.. Ijs met een handicap..
    PS: Sorry als ik daarme iemand heb beledigd ofzo..]


    Little do you know

    ScenexLover schreef:
    [
    PS: Sorry als ik daarme iemand heb beledigd ofzo..]

    [Waarmee, je ijsje? xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ja.. Waarschijnlijk wel ja.. xD]


    Little do you know

    Dawn
    Uiteindelijk ging ik maar gewoon aan de slytherin tafel zitten. Ik hoopte dat niemand had gemerkt dat ik vannacht niet in de slaapzaal van slytherin sliep.
    Ik schonk een glas vol met pumpkinjuice waarna ik een broodje op mijn bord legde. Terwijl ik wat dronk keek ik de vier tafels rond of er misschien iemand was die ik kende of waarmee ik misschien een gesprek kon beginnen. Maar er was niet echt iemand die me nu opviel dus at ik in stilte mijn ontbijt op..


    Little do you know

    Ray

    Ik had verschillende mensen vorobij horen komen, ze lieten ons gewoon liggen.
    "Elisá, we moeten toch ooit opstaan." Zeg ik kreunend van de hoofdpijn en probeer overeind te komen. Ik sluit mijn ogen en adem even diep in en uit en ga dan rechtop zitten. De hoofdpijn word voor mijn gevoel nu alleen maar erger, ik leg mijn hand op mijn voorhoofd en druk ertegen.
    "Ik word gek." Zeg ik en beweeg mijn hand over mijn voorhoofd. "En ik heb honger." Mompel ik er achteraan. Ik kijk naar Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik streek mijn uniform aan en keek naar buiten. Grijze wolken die waarschijnlijk vol regen zaten hingen in de lucht en ik rilde al bij de gedachte hoe koud het hier zou zijn. 'Ben je klaar Liz?' vroeg ik.


    Alize
    'I'm readdy' antwoorde ik glimlachend nadat ik mijn make-up op had geboren en ik op stond. 'Laten we maar gaan' vervolgde ik glimlachend waarna ik samen met haar de koest uit liep, het koude terrein over liep en vervolgens het warme kasteel inging. 'Welke kant was de Grote Zaal ookalweer op?'


    Keep your head up, keep your heart strong