• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marcel
    Lachend stak ik ook mijn tong uit naar Dawn. Ik was nu in een opper best humeur aangezien ik dankzij Dawn eindelijk mijn probleem voor potions had opgelost, ik was haar eeuwig dankbaar. De vraag wat we vandaag konden gaan doen zette me aan het denken. "wanneer beginnen de lessen eigenlijk" vroeg ik, aangezien ik helemaal niet wist welke dag het eigenlijk was. Dat was niks nieuws, altijd vergat ik dingen gewoon, dat drijfde leraren weleens tot waanzin.
    "eigenlijk moet ik nog opzoek naar het meisje van wie ik het boekje heb gevonden, wil je helpen ?" vroeg ik aan haar. Ik voelde me nog steeds schuldig dat ik dat boekje had gepakt aangezien er Misschien wel erg persoonlijke dingen in stonden


    Can't control my second personality

    Dawn
    "Ik weet niet of we wel lessen hebben vandaag, iedereen zegt dat we vandaag vrij hebben, het kan ook zijn dat ze me in de zeik hebben genomen maar als we vandaag lessen hadden dan hadden we het rooster wel gekregen, en dat hebben we niet.." Zei ik bedenkelijk.
    "En ik wil je wel helpen dat meisje te vinden" Zei ik toen waarna ik mijn arm lachend om Marcel's schouders deed..


    Little do you know

    Marcel
    "ik was al bang dat ik mij rooster kwijt was voordat ik het had gekregen" zei ik lachend terwijl ik ook een arm om Dawn heen sloeg
    Ik zag me er nog wel voor aan. "het enige probleem is dat ik totaal niet weet waar we de zoektocht moeten beginnen, maar we hebben toch alle tijd" zei ik terwijl ik snel nog wat te drinken pakte. Dat was het voor deel op school. Het eten en drinken was echt een heel stuk beter als dat dan mij oma


    Can't control my second personality

    Dawn
    "Achja zolang onze zoektocht maar gezellig is, toch?" Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik pakte Marcel zijn glas af en dronk hem toen leeg "Sorry schat. Khad dorst" Zei ik lachend terwijl ik hem zijn glas terug gaf met een engelen gezichtje.
    "Waar gaan we eigenlijk beginnen met die grote speurtocht? En wie weet heeft Snapie haar wel opgehangen in zijn kantoortje? Je weet het maar nooit met die vent.." Zei ik duister..


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik lachte Ray uit, maar daardoor voelde ik de stekend hoofdpijn weer.
    ''Verdomme.'' mompelde ik, en sloot mijn ogen terwijl ik met mijn rug tegen de bank aan leunde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel
    Hoewel ik dolgraag mijn glas zelf had leeggedronken kon ik nou eenmaal niet boos op Dawn worden als ze haar engelengezicht trok. Niemand kan haar dan wat weigeren.
    " eigenlijk zie ik snape er ook we voor aan om haar in een ketel te koken ofzo, in ieder geval iets pijnlijks. Misschien moeten we maar is beginnen met onze zoektocht door heel voorzichtig in Snape zijn kantoortje te kijken" zei ik. Uiteindelijk zou Snape zijn gevangen prooi eerst meenemen naar zijn hol. En aangezien het meisje ons gistere gedekt had voelde ik me verplicht om haar te redden. Zeker samen met Dawn dan gebeurde er altijd wel wat leuks


    Can't control my second personality

    Dawn
    "Haha! Geweldig!" Riep ik uit. Ik zag dat snape langs liep en trok meteen een emotieloos geizicht aangezien hij dat ook altijd deed. Ik zag dat Marcel moeite deed niet te lachen en toen snape de zaal uit was kregen we dan ook heel erg de slappe lach.
    "Okey buddy waar gaan we zoeken naar dat arme, waarschijnlijk gemartelde, meisje. Oh maybe heeft hij haar.. Nee Dawn.. Nee.. Dat gaat gewoon te ver" Zei ik hoofdschuddend waarna ik opstond en een gebaar maakte om te gaan, aangezien hij toch al niets meer te drinken of eten had..


    Little do you know

    Ray

    Elisábeth's lach sneed schel door zijn oren, waardoor zijn hoofd meer pijn begon te doen. Ray kijkt naar haar.
    "Houd je lach binnen." Moppert hij en probeerd weer overeind te komen, wat gewoon niet lukt. Zuchtend laat hij zich weer zakken, nadat hij een mislukte tweede én derde poging had gedaan.
    "Ik heb hongeheeerrr." Zegt hij als een klein kind, maar doordat hij dat doet, gaat zijn hoofd juist steken. Hij kijkt weer naar Elisábeth. "Jij niet dan?" Vraagt hij aan haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol, zonder dat ik het merkte heb ik in de 'Hij' vorm geschreven, grappig xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik proestte, maar stopte snel.
    ''Ik. Wil. Slapen.'' antwoordde ik, stond wankelend op, en kreeg vlekken voor mijn ogen. Ik plofte op de stoel neer, en zuchtte.
    Dit was verschrikkelijk.
    Ik wou weten wat ik had gedaan gisteren..

    [Zullen we anders doen dat ze naarmate het later wordt, zich steeds meer gaan herinneren? Misschien wat drama veroorzaken over dat Death-Eater gedoe, hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja leuk!]

    Ray

    Hij keek even naar Elisábeth die een poging deed tot opstaan, maar zoals hij al verwachtte, lukt het haar niet.
    "Je hebt de gehele nacht al geslapen." Grinnikt hij maar meende het wel.
    Nouja of het slapen was? Misscien eerder een roes uitslapen.
    Hij zuchtte even en wist niet wat hij moest doen. Opnieuw probeerd Ray op te staan, eindelijk lukt het hem en zet hij een wankele stap, er dansen zwarte vlekjes voor zijn ogen. Naarmate hij knippert worden ze minder. Maar de hoofpijn juist meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel
    Ik werd erg nieuwschierig van Dawn, want ik wist gewoon dat ze nog een idee had wat Snape met het arme meisje zou hebben gedaan. "eigenlijk moeten we ook een soort grap met Snape uithalen, als we dan toch naar zijn kantoor sneaken, misschien al zijn spullen roze toveren" zei ik daarom ook. Al die tijd dat ik op school zat wilde ik al eens winnen van Snape. En nu eindelijk had ik een kans om hem terug te pakken. En zo gingen we op weg naar zijn kantoor

    [oeps ik moet gaan, maar ik ben er morgen tegen de middag weer, bye]


    Can't control my second personality

    Elisàbeth
    ''Nee, ik heb de hele nacht gedronken en hooguit een paar uurtjes geslapen.'' mompelde ik.
    ''Ik ga even douchen, kijken of het helpt.'' zuchtte ik, en sjokte langzaam naar mijn kamer, om vervolgens onder een hete douche te stappen.
    Ondertussen probeerde ik hevig na te denken over wat ik allemaal heb gedaan of gezegd.
    'Wat vind jij van Death Eaters?'
    Automatisch sloeg ik een hand voor mijn mond. Nee toch?
    Snel droogde ik me af, en kleedde ik me om.
    Ik liep terug naar Ray, en zuchtte. De hoofdpijn was íéts minder, maar nog steeds ontzettend pijnlijk.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben morgen in de middag weg xP
    Kheb afgesproken met een leuke jongen.
    Ik zit hier nu echt zo van: OMG!! YEAAH!!! xD]


    Little do you know

    Ray

    Volgens mij stond hij daar al lang want hij zag Elisábeth weggaan en terugkomen, terwijl hij recht staat. Even zucht hij.
    "Alles wel oké?" Vroeg hij toen de blik van Elisábeth hem nogal vreemd leek. Een beetje verward misschien.
    De vragende blik in zijn ogen verrade zijn nieuwsgierigheid. Hij bleef haar aankijken met zijn lichtbruine ogen. Hij wilde weten wat er is.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.