• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik kreunde vermoeid.
    ''Ik wil slapen.'' mompelde ik, en kwam moeizaam overeind.
    Mijn hoofd bonkte pijnlijk, en ik gaapte even waardoor mijn hoofd nog meer pijn deed.
    ''Hoeveel..'' ik zuchtte. Volgens mij had ik écht te veel drank op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel
    Nadat ik me had omgekleed ging ik maar is ontbijten aangezien mijn maag erg aan het knorren was.
    Tot mijn grote opluchting zat Dawn weer gewoon aan de slytherin tafel, alles was dus goed gekomen.
    Terwijl ik mijn ontbijt zat op te smikkelen vlogen mijn gedachte weer naar het gryffindor meisje. Die gene die gistere het boekje had laten liggen. Jammer genoeg kon ik haar nergens vinden, dus ik had haar belangrijke boekje nog steeds in bezit

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:25 ]


    Can't control my second personality

    Colt45 schreef:
    Elion
    "Godverdomme," kreunde hij. Positief ding; hij was alleen wakker geworden, dus als het goed was had hij het de afgelopen nacht met niemand gedaan, dat scheelde weer, want hij wist er niets meer van, dat feest. Niet na een bepaald punt in ieder geval.
    Kreunend kwam hij zijn bed uit, struikelde zowat over zijn kleren en griste een jeans van de grond.
    Hij trok een hemd aan, dat scheef zat als een motherfucker en liep met een gigantische kater en een rampzalig humeur de common room in. De eerste die met nasty feiten over zijn gedrag van gisternacht kwam die hij zelf niet meer wist kreeg een dreun, al kon hij nu vermoedelijk niet eens mikken. Jezus Christus.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:26 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    "Hoeveel wat?" Ik kijk Elisábeth vragend aan. "Drank?" Vraag ik dan en haal mijn schouders op.
    "Aardig wat." mompel ik dan. Ik duw mezelf omhoog en ga op de bank zitten, ik zak onderuit en leun met mijn hoofd tegen de rugleuning van de bank. Zo een erge koppijn heb ik nog nooit gehad. En ik kan me ook niets meer herinneren van gisteravond of vannacht, een van de twee. Toen zaag ik Elion ineens. "Goedemorgen." Mompel ik naar hem en zwaai even naar hem, meteen laat ik mijn arm weer zakken.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Als ik mijn eten op heb en zie dat Marcel de zaal zojuist binnen was gekomen liep ik vrolijk naar hem toe waarna ik omgekeerd op de bank ging zitten "Hoii" Zei ik vrolijk. Ik had eindelijk vrienden gemaakt en dat maakte me best vrolijk. En het maakte me niet uit als leerlingen uit Slytherin en Gryffindor me raar aankeken. Wat anderen van me dachten dat boeide me niet echt..


    Little do you know

    [Had me bericht aangepast ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel
    "hey Dawn, lekker geslapen" antwoorde ik op Dawn haar begroeting.
    Veel mensen keken ons aan, maar dat was ik wel gewend. Tenslotte hing ik af en toe om met de Harry Potter, hoewel hij meer uit medelijden met mij bevriend was.


    Can't control my second personality

    Elion
    Iemand groette hem.
    "Ugh, mogguh," mompelde hij. Hij liet zich in een stoel vallen en kreunde. jezus, fucking koppijn.
    Hoe lang zou het duren voor de eersten hem zouden vertellen wat hij met zijn dronken kop allemaal gedaan had? Zijn brein besloot dat dit een uitgelezen moment was om hem te herinneren aan die keer dat hij met een jongen.. Ghah..
    "Godverdomme.." mompelde Elion opnieuw. Nou ja, ze waren vandaag tenminste vrij.
    "Eh.. jongens, voor iemand me ermee verrast; heb ik gisternacht nog fucked up shit gedaan?"
    Waarschijnlijk waren ze beiden te dronken geweest om op hem te letten, maar je wist maar nooit; meestal zoende hij met minstens één iemand op een feestje als hij goed dronken was.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Lalz, hungover Elion is lollig om te spelen xD Hij wordt er lekker grof van]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    "Ja, heb heerlijk geslapen. Je moet me vaker meenemen daarheen" Zei ik grijnzend. Meteen keken mensen ons nog raarder aan. Ik wist wel wat ze dachten. Maar daar was ik ook op uit. Als ze rot tegen Marcel gingen doen dan stond ik achter hem. Hij was wel mijn eerste goede vriend hier en daar moest ik zuinig op zijn.
    "Ik heb een geweldige nacht gehad" Voegde ik nog even toe.
    "Jij?" Vroeg ik met een glimlach.

    [Tehe de mensen keken ons al raar aan dus was et nog raarder xD]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:00 ]


    Little do you know

    Marcel
    Ik moest lachen om het antwoord van Dawn, wie zou er nou heerlijk slapen op een bank in een common room.
    " ach ik heb ook wel lekker geslapen, ik zit alleen erg op tegen de lessen van Snape" vertelde ik. Snape mocht mij echt niet, misschien kwam het omdat ik zo slecht was in toverdranken. Maar zeker na gisteravond was ik als de dood voor hem

    [ugh het is hier echt rustig]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:02 ]


    Can't control my second personality

    Elisabeth
    ''Morgen.'' mompelde ik, geërgerd door het geluid dat mijn hoofd pijn liet doen.
    ''Het probleem is dat we dat zelf ook niet weten, dus we kunnen je niet verder helpen.'' mompelde ik.
    Het feit dat ik op de grond zat, deerde me niet zo. Ik had er geen kracht voor om overeind te komen, dus bleef ik lekker zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Nee, wij kunnen ons ook niets herinneren." Zeg ik zuchtend. Ik weet nieteens meer wat ik gister allemaal heb gedaan.
    "Ik heb honger." Zeg ik en kijk Elisábeth even aan. "En neit zo een beetje ook." zeg ik als ik mijn maag hoor knorren. Ik wil opstaan maar de hoofdpijn woord almaar erger. "Verdomme." Zeg ik en laat me weer terugzakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elion
    Waarom was hij niet verrast.. Nou ja, hij veroordeelde ze niet; hij was zelf geen haar beter. Hij zweeg en sloot zijn ogen even. Misschien zou een douche helpen.. maar dan moest hij overeind komen. Meh..
    En sowieso dat hij er niet meer langs madame Pleister ging. Zo'n watje was hij niet.
    Hij haalde afwezig een hand door zijn warrige ochtendkapsel en merkte dat hij nog best even kon slapen, in deze comfortabele stoel.


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    "Ach dan help ik je toch gewoon? Ik ben aardig goed in Potions" Zei ik glimlachend "Tenminste.. Als we dat vak samen hebben help ik je graag, Dat doen vrienden voor elkaar, toch?" voegde ik er dan aantoe.
    "Wat zullen we vandaag is gaan doen? Ik heb geen zin om de hele dag alleen rond te lopen door het kasteel en als je niks kan bedenken dan lopen we lekker samen rond door het kasteel" Zei ik lachend waarna ik mijn tong naar hem uitstak en daarna de slappe lach kreeg, waarom wist ik niet. Ik lachte nooit met een reden eigenlijk..


    Little do you know