• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik vind het ook niet eerlijk

    Word ook een beta (:

    Lol. Dat hebben ze echt wel door hoor, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stiles schreef:
    wat moet je als beta eigenlijk allemaal doen?

    Je krijgt meldingen van hoofdstukken die jij grammaticaal en de spellingswijze van moet verbeteren, tips geven om het hoofdstuk beter te maken, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moderator zou ik nog mee kunnen leven... Als je het feit dat ik heel erg partijdig ben niet meereken. Maar beta? Damn... Ik ben zo slecht met Nederlandse taal, heb je mijn hoofdstukken niet gelezen?

    Aria schreef:
    (...)
    Je krijgt meldingen van hoofdstukken die jij grammaticaal en de spellingswijze van moet verbeteren, tips geven om het hoofdstuk beter te maken, etc.


    Dan lijkt het net alsof je nog meer Nederlands krijgt xd Maar ik denk dat ik het op zich wel zou kunnen. Hmmm, als beta krijg je zeker niet vaste goldmembership of wel?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, mooi!

    Ik ga gewoon alleen naar de bios, een ander mens reageert niet op whatsapp en zij deed al vet raar dus ga ik wel alleen heen. Forever Alone.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    Ben ik de enige die Batman niet gaat zien? (krul)

    Noop, ik ga ook niet.


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Moderator zou ik nog mee kunnen leven... Als je het feit dat ik heel erg partijdig ben niet meereken. Maar beta? Damn... Ik ben zo slecht met Nederlandse taal, heb je mijn hoofdstukken niet gelezen?

    Haha, vorige keer met de beta verkiezingen kwam ik door de fabuluzzzz eerste ronde, tweede keer dat ik me voor iets aanmeldde was moderatorverkiezing en toen werd ik gekozen, jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Anyway ik ga naar beneden en zeggen dat ik alleen naar de bios ga, daarna weer Smallville kijken.

    Adiós Amiga's.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Okido Lieeeen, xo.
    Ik ga denk ik POTC kijken, numero 3.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aflevering 15 kijken.

    Helleu babes (flower)


    ~

    Ik heb me toch maar opgegeven als bèta ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Dan lijkt het net alsof je nog meer Nederlands krijgt xd Maar ik denk dat ik het op zich wel zou kunnen. Hmmm, als beta krijg je zeker niet vaste goldmembership of wel?

    Volgensmij wel hoor

    Stiles schreef:
    Ik heb me toch maar opgegeven als bèta ;p


    Heb ik ook gedaan :D


    ~

    Volgens mij kom ik nooit door maar goed ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered