• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    Huntelaar schreef:
    @Sanne: Hij heeft iets weg van mijn crush van een paar jaar geleden! Ik vind het echt onwijs leuk voor je! :9~
    @Kim: Ohh goshh :'D *blush blush* thanks. Nu weet ik ook weer hoe het is om zo'n dingen te schrijven, haha x')

    Ik had seks wel verwacht. Maar dat met de mond, if you what I mean? Claire, you bad girl! Nooit achter jou gezocht.

    Huntelaar schreef:
    Die gif bij het hoofdstuk heb ik trouwens van jou Tumblr gepikt, Kimmie. 8)

    I know. I recognized it immediately...

    Nooooou, nu wil ik hem ook lezen, maar ik wacht even tot m'n pa en ma naar boven gaan, HAHAHA,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Time for some sleep. Tomorrow I will be back, and watching The Vampire Diaries again. En hopelijk doe ik dan weer normaal en schrijf ik in het Nederlands, lol.

    T0RRES schreef:
    Time for some sleep. Tomorrow I will be back, and watching The Vampire Diaries again. En hopelijk doe ik dan weer normaal en schrijf ik in het Nederlands, lol.


    slaaplekker met je footie babe & tot morgen (flower) (K)En dat Engels tussen door is leuk juist :) heb ik ook wel eens :$


    ~

    Even om de vrolijke sfeer te doorbreken: Wat is Body Language een flutfilm


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Even om de vrolijke sfeer te doorbreken: Wat is Body Language een flutfilm


    waar gaat die over? :$


    ~

    Stiles schreef:
    Even om de vrolijke sfeer te doorbreken: Wat is Body Language een flutfilm

    Hahaha die met de SYTYCD sterren?


    The odds are néver in our favor.

    Khedira schreef:
    (...)

    waar gaat die over? :$


    Ben te lui om het uit te leggen xd De verhaallijn is op zich goed maar het had nog stuk dieper kunnen gaan en de meeste Nederlanders kunnen gewoon niet acteren :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Knight schreef:
    (...)
    Hahaha die met de SYTYCD sterren?


    Oui :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ben te lui om het uit te leggen xd De verhaallijn is op zich goed maar het had nog stuk dieper kunnen gaan en de meeste Nederlanders kunnen gewoon niet acteren :/


    hahah xD ik zal hem morgen wel even opzoeken :)


    ~

    Iemand van jullie moet echt The Dark Knight Rises kijken :W .


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Iemand van jullie moet echt The Dark Knight Rises kijken :W .


    I'm gonna watch it on the internet, heb te weinig geld om twee keer naar de bios te gaan xd Maar ik wacht even op een goede kwaliteit


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    I'm gonna watch it on the internet, heb te weinig geld om twee keer naar de bios te gaan xd Maar ik wacht even op een goede kwaliteit

    Hij was zoooo goed. Maar volgens mij moet je dan wel echt een week wachten. Doesn't matter; it's worth it.


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    Nooooou, nu wil ik hem ook lezen, maar ik wacht even tot m'n pa en ma naar boven gaan, HAHAHA,

    Dat is misschien maar beter voordat ze ineens achter je staan, hahaha :'D Dan hebben ze zoiets van; "wtf is die Claire voor pervert D:?" kunnen we meeten sowieso wel vergeten LOL.


    ars moriendi

    Jezus Claire, vieze perv. Ik heb hem gelezen hoor, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.