• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    Aww, Sanne wat een cutie (:

    Mesut schreef:
    (...)

    Nou we hadden een groep van ongeveer twaalf en we hadden gewoon de eerste avond met elkaar bij het meer gezeten en het was heel gezellig. De volgende avond gingen we met z'n allen film kijken op de laptop van iemand en toen zaten we naast elkaar. Ik legde even mijn hoofd op zijn schouder, omdat ik moe was en toen legde hij vet lief zijn hoofd er zo op. Toen gaf hij me een kusje en hadden we gezoend. De volgende avonden hadden we ook gezoend, handjes vast gehouden en dat soort dingen. Nu smsen we en ik mis hem. ):



    aawhh echt lief :) woont hij niet bij je in de buurt of echt heel ver weg?:(


    ~

    Nu ga ik Claire's hoofdstuk lezen.

    Khedira schreef:
    (...)

    aawhh echt lief :) woont hij niet bij je in de buurt of echt heel ver weg?:(


    Hmmm 120 km weg. Ik woon bij Tilburg en hij bij Middelburg, in Zeeland zeg maar. Opzich kan het wel, daar niet van. En ik wil zoooo graag dat het iets wordt, want hij is echt leuk zeg maar. Niet zo'n player die zichzelf helemaal geweldig vind, echt totaal niet. En hij wil het ook wel, zei hij. Dus maybe. _O_

    Aaaaah ik ben even heel vrolijk, sorry girls haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Hmmm 120 km weg. Ik woon bij Tilburg en hij bij Middelburg, in Zeeland zeg maar. Opzich kan het wel, daar niet van. En ik wil zoooo graag dat het iets wordt, want hij is echt leuk zeg maar. Niet zo'n player die zichzelf helemaal geweldig vind, echt totaal niet. En hij wil het ook wel, zei hij. Dus maybe. _O_

    Aaaaah ik ben even heel vrolijk, sorry girls haha.


    dat valt inderdaad nog mee ja :) ik vind het echt leuk voor je babe (flower)


    ~

    Mesut schreef:
    (...)

    Hmmm 120 km weg. Ik woon bij Tilburg en hij bij Middelburg, in Zeeland zeg maar. Opzich kan het wel, daar niet van. En ik wil zoooo graag dat het iets wordt, want hij is echt leuk zeg maar. Niet zo'n player die zichzelf helemaal geweldig vind, echt totaal niet. En hij wil het ook wel, zei hij. Dus maybe. _O_

    Aaaaah ik ben even heel vrolijk, sorry girls haha.

    Heeee, das best dicht bij mij. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben tijdelijk niet blij met de mannelijke bevolking op deze planeet. Maar Sanne, you really deserve the best. I hopes he makes you happy. You're such a sweet and loving person.

    - Let niet op mij, ik heb iets met Engelse taal vandaag -

    T0RRES schreef:
    Ik ben tijdelijk niet blij met de mannelijke bevolking op deze planeet. Maar Sanne, you really deserve the best. I hopes he makes you happy. You're such a sweet and loving person.

    - Let niet op mij, ik heb iets met Engelse taal vandaag -


    N'aaaaaawh you're the best. Dat waardeer ik echt. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    (...)
    Heeee, das best dicht bij mij. (:


    Dan kan ik jou op de terugweg meeten. Waar woon je ookal weer precies? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Claire, I've expected a lot. But serious, this?

    Mesut schreef:
    (...)

    Dan kan ik jou op de terugweg meeten. Waar woon je ookal weer precies? (:

    Eh, Steenbergen, maar treinstation zit in Bergen op Zoom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie had zo'n meesterhoofdstuk van Claire verwacht?

    T0RRES schreef:
    Wie had zo'n meesterhoofdstuk van Claire verwacht?


    Ik lees morgen want zit op mobiel met rot internet :(


    ~

    @Sanne: Hij heeft iets weg van mijn crush van een paar jaar geleden! Ik vind het echt onwijs leuk voor je! :9~
    @Kim: Ohh goshh :'D *blush blush* thanks. Nu weet ik ook weer hoe het is om zo'n dingen te schrijven, haha x')


    ars moriendi

    Die gif bij het hoofdstuk heb ik trouwens van jou Tumblr gepikt, Kimmie. 8)


    ars moriendi