• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik zag lich uit het mobieltje van Angel komen. Toen het op mij scheen veranderde ik in een linx. Het andere meisje, volgens mij Lyra, schrok. 'mwrauw' zei ik grinnigent


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    Ik zag Lyra schrikken toen Feline in een linx veranderde. Ik moest eigenlijk een beetje lachen. Maar zei daarna: 'Het is Feline maar!'.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'kijk maar!' zei ik toen ik weer in een mens veranderde.
    'weetje al in welk dier je wil veranderen?' vroeg ik aan Angel


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    Feline vroeg welk dier ik wou worden.'Het klinkt raar, maar ik weet het nog steeds niet!' gaf ik als antwoord.


    Do what people say you can't.

    Lyra Klingston

    Twaalf?! Het maakte me woedend dat zulke jongen mensen weg werde gerukt van alles wat ze vertrouwd was. "Ik ben zeventien." Zei ik. Toen hoorde ik het kattenmeisje zeggen dat het haar kat was. Het was me nog steeds een raadsel hoe et dier het voor elkaar had gekregen met ons mee te reizen. Angel liet licht uit haar mobiel schijnen en toenhet op mij gericht was, schonk ik haar een glimlach. Toen het vervolgens op een ander meisje werdt geschenen, schrok ik me wezenloos. Op eens stond er een lynx in de auto. Ik was wel zo slim dat ik wist dat het meisje in dat dier was veranders, maar ik schrok toch, dat had ik totaal niet zien aankomen. Toen ik vna de schrik bekomen was, trok ik mijn mond open. "cool!" Zei ik, verrukt. Angl stelde me gerust dat he Feline maar was. Zo wist ik haar naam ook weer.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:31 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'oja, vraagje voor Angel, kan je ook water laten koken?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    Lyra schrok dat ik pas twaalf was. Zij was zelfs al 17! 'Maar ja ik wist toch al dat ik zoiezo 1 van de jongste zou zijn!' zeg ik. Stiekem hopte ik dat er eigenlijk een nog jonger jongen of meisje was.
    Toen vroeg Feline me of ik ook water kon laten koken, ik gaf al antwoord: 'Ja dat kan ik!!! Dat is altijd grappig om te doen!'.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:39 ]


    Do what people say you can't.

    [hallooo, iemand reactie op mijn reactie? staat op vorige pagina...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra Klingston

    "toch vind ik het verschrikkelijk dat ze dit bij zulke jonge mensen doen. Wacht dan op zijn minst tot je zestien bent of iets in die buurt." dat was mijnvmening. Het leek me gewoon beter als de mensen die werden meegenomen op zijn minst zestien waren en een beetje voor zichzelf konden zorgen. Niet dat iemand van twaalf dat niet kon,bmaar minder goed. Dat dacht ik in ieder geval. Angel kon ook water koken. "kijk, dat is nog eens een gave waar je wat aanvhebt." stelde ik vast.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:41 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    Er was nog een meisje. Oeps ik had haar niet gehoord. 'Euhm.. ja dat klopt!'.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'je moet me alles leren van het water sturen!' zei ik tegen Angel.
    'en als iemand je pest om je leeftijd kom je naar mij hoor.' zei ik, en ik klopte Angel op haar hoofd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra Klingston

    "Ja, ik ben Lyra, aangenaam." stelde ik mezelf voor aan het meisje. "En die kat was van Feline. Of het was Feline zelf." dat laatste voegde ik er nog even snel aan toe.


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    'Hihi' zei ik, 'Ik ben geen trommel' en ik moest lachen.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'aan mijn gave heb je ook wat hoor' toen ik dat zei werd ik een kat, sloop achter Lyra door, veranderde in eenlynx en ik ging brullen, oke ik kon niet echt brullen, maar het had het gewenste effect; Lyra schrok zich dood!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    'Zo' zei ik, 'Die Matheo kan lang slapen hier op dit... ja weet ik veel wat het is!' voegde ik eraan toe. Intussen zag ik dat Feline Kyra wou laten schrikken. Het zag er best grappig uit.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:48 ]


    Do what people say you can't.