• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik hoorde iemand zich voorstellen. Ze heette July ofzo, ze is 19 en ze kon wat met vuur. 'Euhm... hoi, ik ben Angel, ik ben 12 en ik kan alles met water' zei ik terug.
    Melody zei dat ik het in hun mond moest doen dus dat deed ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:08 ]


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    "Kun je dan ook wat licht maken?" vroeg ik ,want het was hier nogal donker.


    Matheo

    "Ik denk niet dat iemand tijd had om bekertjes mee te nemen."zei ik tegen Angel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'kan iemand ijzer besturen ? Dan kan je daar bekers van maken en er water in doen.' zei ik
    'en, ikweet wat jullie denken, hoe ik op straat terecht ben gekomen... Dat leg ik later wel uit'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    'Ja ik weet Matheo maar ik zei toch ook heeeel toevallig?!'. Ik glimlachte, wat hij niet kon zien, maar ik deed het toch.


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    Angel

    Ik hoorde iemand zich voorstellen. Ze heette July ofzo, ze is 19 en ze kon wat met vuur. 'Euhm... hoi, ik ben Angel, ik ben 12 en ik kan alles met water' zei ik terug.
    Melody zei dat ik het in hun mond moest doen dus dat deed ik.

    (July zit in een andere bus met Fertilis)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (July zit in een andere bus met Fertilis)


    ooooooohhhhh :)


    Do what people say you can't.

    Matheo
    "Als iemand aarde kan besturen,kan die dat vast ook met ijzer en metaal,want die zijn natuurlijke grondstoffen.Kan hier iemand aarde besturen?" vroeg ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    'Ja Lyra kan dat!!! Maar ik weet het niet zeker... Want ze kon iets met planten. En ik denk dat onze avatar het ook kan!'. zei ik.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'avatar... Help ons. Gehe' zei ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Nu dat Melody wat licht had gemaakt,kon ik iedereen zien.Allemaal meiden dus,hoplijk ben ik niet de enige jongen als we worden afgezet


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody

    Ik had een nu al een bijnaam, dacht ik glimlachend. 'Ehm, ja, dat kan ik wel, maar ik heb wel ijzer nodig.' zei ik. Ik schaamde me dood. 'Zou ik het een beetje uit de deur van de auto kunnen pikken?' vroeg ik grijnzend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    "Of als je dat kunt de auto deur kapot maken zodat we weg kunnen?" zei ik,maar net dan stopte de auto.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ja nu heeft het dus geen zin meer! 'Zijn we er ofzo?'. Ik was bang maar dat liet ik niet merken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:28 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    Matheo was de enige jongen hier zo te zien. Toch wel zielig voor hem. 'eej kop op man, als we aan zijn gekomen zijn er vast meer jongens' zei ik bemoedigend tegen hem.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feline

    net toen ik dat zei stopte de auto.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.