• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [kmoet afwassen, tot zo ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {oke tot zo}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Ik slikte we zijn er ? Ik hoorde het slot vergrendelen en de deur ging open,licht kwam de kamer binnen,waarvan mijn ogen pijn deden.'Uitstappen!' beveelden ze ons.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody

    Ik stuurde water in al hun monden, en lachte omdat ik eigenlijk ook gewoon die bekertjes had kunnen maken. 'Zijn we er?' vroeg ik verbaasd omdat de auto was gestopt. De deur ging open en we werden naar buiten getrokken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Na een tijdje geen licht te zien was dit licht toch wel erg fel. 'Kon ik net een beetje in het donker zien, mogen weer naar buiten!' zeg ik grinnekend. 'Ik denk dat we hier iets minder lol hebben als in de auto'.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Ik hield mijn admen in.Die mannen kwamen de ruimte in en namen me vast en sleurden me naar buiten."Latt me los!" ripe ik en veranderde in een fret om dan vervolgens uit hun greep te springen,maar het mislukte.een van die mannen grepen me bij de nek,waardoor ik geen lucht meer kreeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Het licht deed pijn aan mijn ogen. Ik knipperde hevig en na een tijdje werdt het minder. Ik werdt uit de auto getrokken en zag dat de rest er ook al stond. Een zucht verliet mijn lippen. "We zijn er." Zei ik zachtjes. Toen zag ik dat Matheo een poging deed om te ontsnappen, maar een man pakte hem weer. "Laat hem los!" Riep ik, en wortels van planten schoten uit de grond onder zijn voeten. Van schrik liet de man Matheo los en ik liet de wortels weer terug de aarde ingaan.

    (en ik ben weer weg)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:46 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    {ik moet nog even eten dus ik ben zo terug}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Lyra liet wortels uit de grond en uit schrik liet de man me los en viel ik op de grond.Ik haalde admen en veranderde terug in een mens."Bedankt Lyra."zei ik terwijl ik mijn ademhaling weer onder controle probeerde te krijgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ben er weer}


    Do what people say you can't.

    Angel

    Ik zag dat Matheo bijna geen adem haalde. Ik vroeg: 'Wil je wat water? Doen je handen dan even in een kommetje dan kan ik het daar in doen'.


    Do what people say you can't.

    Melody

    Er gebeurde van alles terwijl we uit het busje-ding werden getrokken. Matheo de fret werd bijna vermoord, maar gelukkig redde Lyra hem met haar gave. Ik liet mezelf met de kracht van vuur warmer en warmer worden, maar de mannen hadden een soort handschoenen aan waardoor dat niet hielp. Ik maakte de auto kapot door de ijzerkracht, zodat die halve moordenaars niet meer terugkonden en verdoemd waren om ook hier te blijven - waar we ook mogen zijn. Voor een extra stuurde ik de lucht uit de banden, zodat het onmogelijk was om weg te komen voor de bewakers. Grijnzend keek in naar het resultaat, wat je niet eens meer een auto kon noemen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    we stonden buiten. Ik was boos. Heel boos, zi'm man jad mijn jasje gescheurd. Ik liep naar Angel toe en fluisterde 'heb jij noog wat water?' 'ja' antwoorde ze, en ze liet me wat water zien dat tussen haar handpalmen zweefde. Ik consentreerde me op het water en mij boosheid, en stuurde het water in een man zijn gezicht. Het lukte!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Ik zag hoe Melody de auto molde en Angel vroeg of ik wat water wilde.Ik knikte en deed mijn handen in een kommetje.Ik kon even niet praten van de schok,ik was bijna dood voor we het woud ingingen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    'wooo Feline het is je gelukt!!!' riep ik blij. Ik stond keihard te klappen. Maar die mannen keken me boos aan dus ik hield op. Ik dacht: ohja ze mogen mij niet zo vast houden omdat ik nog jong ben.


    Do what people say you can't.