• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [de Luna zat OP de auto, en toen de auto stil stond rende ze naar een greppel]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    'Melody? Moet jij echt water ergens vandaan halen of kan je het ook uit het niks halen?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:05 ]


    Do what people say you can't.

    'Ik wil ook best jagen.' zei Lyra. Ze leek me daar wel geschikt voor, en haar krach zou wel van pas komen. 'Ik heb er geen problemen mee.' zei ik tegen haar. 'En de rest volgens mij ook niet.' Ik draaide me om, en zag een beest in de boom aan de rand zitten. Ik maakte een speer van wat aarde en mikte 'm met volle vaart de boom in. Mis. 'Beginnersgeluk.' mompelde ik tegen het beest, wat er ook als een speer vandoor was gegaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Ik zag Feline terugkeren met haar kat, die een bloedende staart had. Ze spoelde het aruit met water en ik liep naar haar toe. "Ze zeggen dat aarde de schepper is van al het leven, misschien kan het ook helen." Zei ik zacht. Zonder op antwoord te wachten legde ik mijn handen op de staart van de kat en concentreerde me op alle kracht die ik in me voelde. Langzaam voelde ik hoe de huid zich vormde tot een korst. Toen hij helemaal korst was geworden, liet ik gaan. "ziezo" zei ik, lichtelijk uitgeput.
    Ik keek toe hoe Melody een speer maakte van aarde en het naar een dier gooide. Ze miste, maar het scheelde niet veel. Toen zag ik beweging in mijn ooghoek. Een konijn rende angstig het bos in. Snel liet ik plantenslierten groeien voor het dier, zodat het geen kant op kon. Ik liepernaar toe en pakte het angstige dier op. Ik suste het en toen ik voelde dat het volkomen kalm was. Draaide ik het nekje om. Het beestje had het recht om gelukkig te sterven.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:11 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    'Weet je ik hou niet echt van jagen dus ik blijf wel hier denk ik' zei ik tegen de rest.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'ik wil wel helpen jagen. zei ik. 'ik bedoel, ik kan een lynx zijn' vulde ik aan

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:09 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    "Ik wil ook gaan jagen." zei ik dan.Als fret kan ik goed achter vogels aanzitten."We kunnen dan ondertussen ook een kamp gaan zoeken."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody

    'Nou, meestal moet ik het ergens vandaan halen, maar je wil niet weten hoeveel water er in planten en bomen zit.Ik kan het uit het niets halen, maar dan moet ik echt heel geconcentreerd zijn.' zei ik tegen Angel. Ik ben nou ook weer geen wonder-avatar, dacht ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    'holy.....' zei ik toen Lyra Luna's staart genas. 'je kan helen!'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    Tegen Melody zei ik: 'Ik kan je wel helpen bij mij gaat het al makkelijker!'. En tegen Feline zei ik: 'Als jij wilt jagen blijf ik bij Luna!'.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'Melody, heb jij wel eens Avatar gekeken? Aang of Korra kunnen ook niet zomaar water ergens laten verschijnen hoor. vuur, dta zit gewoon in je, dat kan je wel zomaar er laten zijn.' zei ik tegen Melody


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody

    'Ik kan een kamp maken waar je maar wilt.' zei ik tegen Matheo. 'Maar dat jagen gaat dus wel goedkomen. Of zijn er hier mensen vegetarisch.' zei ik sarcastisch. Als nou iemand zijn/haar hand zou opsteken, moest ik mezelf waarschijnlijk beheersen om geen pijl d'r doorheen te boren. Ik richtte me tot Feline. 'Niks is onmogelijk.' zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Ik legde het konijn op de grond en keek verbaast naar mijn handen. Tot Feline haar mond had opengetrokken, realiseerdeik me eigenlijk niet eens wat ik had gedaan. "Wow." zei ik, vol verbazing.


    First things first, but not necessarily in that order

    [konijn?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    [konijn?]

    (ja (A) had mijn vorige postje even aangepast, dus ze heeft een konijn gevangen)


    First things first, but not necessarily in that order