• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    Ik hoorde geruis,bladeren die tegen elkaar scheurden ik draaide me om en zag een boom bewegen? Wat ? ik liet de eieren liggen en liep er naar toe.Ik zag dat ding bewegen!Ik keek naar de boom en voelde wat aan mijn been.Ik keek naar beneden en zag wortels zich aan me vastklemmen.Een gil verliet mijn mond en ik probeerde me los te wrikken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Ik moet hem wel voelen, hij trilt aan één stuk door.' zei ik. Ik concentreerde me op het trillen, en ik keerde mijn rug naar het bos. 'Degenen die mee willen moeten nu mee komen, want Matheo trilt nu nog.' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    'zet haar op mijn rug als ik Lynx ben, als ik iets zie, dan grom ik wel, het is dan geen gewone grom, maar het lijkt meer op een woord denk ik. dus als ik woord-grom dan pak jij haar van mijn rug, en dan draag jij haar even. goed?' vroeg ik aan Angel


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    Ik knik en zeg:'Ja is goed, ik loop of ren wel achter je aan!!!'.


    Do what people say you can't.

    Lyra

    Een gil! Ik hoorde een gil die overduidelijk van Matheo afkomstig was. Ik rende het bos in op zoek daar hem. Ik negeerde wat de anderen zijden. De gil had angstig geklonken. Ik keek spiedend op me heen, maar zag niets. Nog een stukje verd. Inmiddeld kon ok wel voelen waar Matheo was. Ik rende naar hem toe en zag hem in gevecht met een boom. Mijn ogen werden groot van verbazing. Tot zover mijn theorie dat het gewoon planten waren. "Dit kan even pijn doen." Zei ik tegen hem en wikkelde een klimop rond zijn been en probeerde hem los te trekken. Ik was in gevecht met een boom. Dit was te gek voor woorden. "ik heb hem gevonden!" riep ik nog, waarbij mijn hele stem door het bos echode.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:36 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Melody
    Ik voelde ineens een harde trilling tussen de aanhoudende van Matheo, die ook opgehouden was. 'Lyra, snel!' zei ik. 'Zo te voelen is hij gevallen, en ik denk niet dat hij vrijwillig valt.' Ik rende het bos in, en tapte wat water van de bomen in mijn waterzak, iets wat ik altijd bij me had voor het geval dat. Ik riep zijn naam niet, voor het geval hier wezens waren die je vooral niet tegen wilde komen. Ik rende steeds harder, omdat ik geen Matheo-tril meer voelde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    IK hoorde iemand het was Lyra."Lyra!."reip ik ,ze kwam dichter 'Dit kan even pijn doen.' zei ze tegen me en wikkelde klimop op mijn been en trok eraan.Terwijl de boom ook trok.Ik beet op mijn lip en probeerde niet te roepen,want de pijn was ondragelijk.'Ik heb hem gevonden!' riep ze nog en haar stem echode door het bos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Ik heb hem gevonden!' echode de stem van Lyra door het bos. Ze was vlakbij, en ik rende snel naar haar toe. Ik wilde me bijna weer omdraaien, omdat wat ik zag te raar was. Lyra was in gevecht met een boom. Fijn. Het magische enge bomen-bos. Ik brandde de tak van de boom die om Matheo gewikkeld was een beetje, waardoor de rank begon te ... stuiptrekken? Te raar. Maar Matheo zat nog steeds vast, dus ik beet op mijn lip. Foute boel. 'Wat kan ik doen?' zei ik angstig tegen Lyra.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Foute boel, foute boel. Ik kreeg Matheo niet los. De boom was behoorlijk sterk, voor een boom. Een zucht was hoorbaar toen ik Melody zag. Een beetje hulp was wel welkom. Ze stak de tak in de fik en de tak zat te stuiptekken. Alsof het een levend mens of dier was. Ik aardelde niet en vormde van aarde een vlijmscherpe bijl. De stuiptrekkende tak hakte in doormidden en Matheo was vrij. Plots voelde in een soort touwachtig iets om mijn nek. Ik hapte naar lucht. De book wikkelde een tak om mijn nek en trok hem steeds strakken aan. "Help." Zei ik schor


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    Melody was er ondertussen ook en probeerde de tak af te branden,het lukte niet echt want hij begon stuiptrekken.De pijn werd harden en ik begon te roepen."Haal dat ding van me af!"smeekte iken de tak brak waardoor ik op de grond viel.Ik keek op enn zag een tak rond Lyra haar nek.'Help' zei ze schor.Ik keek geschrokken naar haar,wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'ze zijn in gevaar. ik voel het. kom we gaan' zei ik. ik veranderde in een lynx en ik voelde hoe Angel Luna op mijn rug zette


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody

    De boom wikkelde een tak om de nek van Lyra. 'Help.' zei ze schor. Ik aarzelde geen moment en trok al het water uit de boom, waardoor hij direct een stuk zwakker werd. Ik stuurde het water om de tak, en bevroor het. Als het goed was kon de tak nu niet meer bewegen, omdat ik de zenuwen had vastgevroren. De tak bewoog niet meer, en ik keek naar de boom. Geschrokken deinsde ik achteruit. Als je goed keek, herkende je in de nerven van de boom een soort gezicht. Automatisch trok ik een tent van aarde om me heen om me te beschermen. Ik besefte dat dat erg slecht was, aangezien Lyra in levensgevaar was en duwde hem weer naar beneden. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:51 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Ik zette Luna op de rug van Feline en rende achter haar aan.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Melody gebruikte haar water krachten om Lyra te helpen.Ik voelde me zwak,als Melody hier niet was ,waren we bijden dood.Ik zette me recht en ging naar Lyra en Melody."Gaat het met je?"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    we kwamen bij een boom aan die met zijn takken zwaaide, en Mateo en Lyra gevangen hielt. ik zag hoe Melody water uit een tak trok, en dat de die tak slapper werd. ik probeerde te zeggen dat Angel Luna van mijn rug moets halen, maar het klonk zo: 'mwil gje Luna grvan mijgn grug af ghalen?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.