• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson
    5)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    [whoa, ik heb een waternimph doodgespietst x3]


    {ieuwww ;) Dat lijkt me nogal goor}

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:07 ]


    Do what people say you can't.

    (een waternimph die nu blubber is geworden omdat je het hebt doodgespietst ? :S )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Weet iemand of je ... nimfen kunt eten?' vroeg ik, en ik keek verafschuwd naar het wezen. Ze was mooi, maar ook verschrikkelijk angstaanjagend. En angst won van schoonheid, dacht ik onverschillig. Ik liet de speer tot as vergaan, en probeerde om te bloed-sturen. Het lukte niet, en dat kon of aan mij liggen, of aan het feit dat haar bloed niet meer stroomt. Ik schopte haar van het eiland af. 'Dood.' was het enige wat ik zei.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik keek verbaast naar de niphm die aan Melody haar speer ging.Ze was mooi.Melody duwde haar weer van het eiland af'dood' zei ze.ik keek hoe ze naar beneden viel en in de bomen belande.ouch dat moets zeer doen.Ik keek weer naar de anderen"Gaat het weer Feline?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    'Ik denk dat ik toch liever iets meer honger heb dat ik dat eet!' zei ik. Ik keek raar naar het ding dat van het eiland afviel.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:15 ]


    Do what people say you can't.

    Lyra

    Een nimph. Melody had een nimph gespiest. Waar waren we terecht gekomen? Wilden ze ons dood hebben of zo? Het antwoord wist ik al. "ik denkvniet dat dt ding heel eetbaar was." Zeg ik al Melody hem of haar aar beneden gooit. "Moeten wij ook niet weer eens naar de grond. Een slaapplek maken en zo." Stelde ik voor.


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    ik stemde in met het idee dat Lyra voorstelde "is goed voor mij." zei ik en keek naar de anderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Lyra stelde voor om weer naar de grond te gaan en een slaapplek te maken. Ik knikte en antwoorde:'Ik vind het goed'.


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik stemde in met Angel, al had ik nu toch wel aardig honger. 'Heeft iemand nog behoefte aan water?' vroeg ik. Ik voelde aan de waterzak, die nog flink vol zat. 'En misschien is het slim om over het bos te gaan?' vroeg ik terwijl ik van het eiland sprong en voor ze bleef zweven. Ik vond dat mijn krachten hier toch echt wel van pas kwamen, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Melody vroeg ook nog of we water wouden, ik zei: 'Nee dank je ik heb al'. Ik deed een speciale handbeweging en kreeg toen water in mijn mond.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    'Heeft iemand nog behoefte aan water?' vroeg Melody.'En misschien is het slim om over het bos te gaan?' vroeg ze terwijl ze van het eiland sprong en voor ze bleef zweven.Eerst dacht ik dat ze ervan ging vallen,maar dan wist ik weer dat ze alle elementen kon besturen."Maar hoe dan hij kan mischien wel wind besturen maar wij niet." zei ik en ik had totaal geen zin om naar beneden te gaan met alle gevaarlijke dingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Misschien kunnen we allemaal vliegen.' zei ik gniffelend op mysterieuze toon. Ik kwam terug, pakte Matheo bij zijn pols, en stuurde mijn kracht door naar zijn lichaam. Zolang ik met hem in aanraking bleef, kon ik hem meenemen om te vliegen. Ik trok hem mee het eiland af terwijl ik wist dat de kracht er nog steeds doorheenstroomde. En we bleven zweven. Lachend draaide ik me naar Matheo. 'Zo beter?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    'we moeten naar de rand van het bos' merkte ik op. 'dan maken we daar onze hutten. Of één hut'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    'ehn, lieve aarde stuurders, kunnen jullie dit eiland niet naar de rand van het bos sturen?' vroeg ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik moet koken, sorry mensen)


    First things first, but not necessarily in that order