• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    (...)
    I know, maar die kwam toen volgens mij best wel laat. Wel spijt dat ik hem toen niet heb gezien maar ach (:


    Donderdag is het Superman Returns & Batman Forever ^^

    Nou het is wel zoet hoor :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Metropolis schreef:
    Donderdag is het Superman Returns & Batman Forever ^^

    Nou het is wel zoet hoor :9~

    Deze donderdag? Ik dacht dat ze pas op tv geweest waren?

    K ga Teen Wolf kijken. brb.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Deze donderdag? Ik dacht dat ze pas op tv geweest waren?


    Ja, elke donderdag is het superhero dag bij Veronica dus met superhero films.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jongens, ik heb het besloten; ik ga lijnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Jongens, ik heb het besloten; ik ga lijnen.

    Ik ook. Ik begin na de vakantie. Ik ga dan leven op van die afslank shakes. Ook ga ik elke woensdag een speciaal sport programma doen: 1 uur sporten, en daarin zou je elke 10 minuten evenveel verbanden als bij een wandeling van 3 km.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik ook. Ik begin na de vakantie. Ik ga dan leven op van die afslank shakes. Ook ga ik elke woensdag een speciaal sport programma doen: 1 uur sporten, en daarin zou je elke 10 minuten evenveel verbanden als bij een wandeling van 3 km.

    Stuur. Me. Lol. Hahahaha, eigenlijk mag je hier niet over praten op Q, maar ik wil echt een gezonde start maken dit jaar, yes. Ik heb namelijk echt dikke melkfles kuiten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Babes ik moet weer verder. Tot vanaaf (K)


    ~

    Aria schreef:
    Stuur. Me. Lol. Hahahaha, eigenlijk mag je hier niet over praten op Q, maar ik wil echt een gezonde start maken dit jaar, yes. Ik heb namelijk echt dikke melkfles kuiten.

    Als je hier niet over mag praten ga ik je dus echt die link ook niet sturen.
    En ik doe het voor mijn buik, maar dat programma van uur traint alle spieren in je lichaam. Elke 10 minuten doe je een ander apparaat wat een andere spiergroep traint.

    Ik ben klaar met douchen en ga nu even met de hond wandelen! Wie weet of ik daarna nog in de tuin ga zitten.

    Ik ga slapen. Bye.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben terug! En het is echt warm overal.

    T0RRES schreef:
    Ik ben terug! En het is echt warm overal.

    Vind ik dus ook. Ik heb heel de ochtend op de trampoline zitten lezen, maar ik weiger nog naar buiten te gaan nu. Eigenlijk wilde ik gaan joggen vanochtend, maar het was te warm.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Vind ik dus ook. Ik heb heel de ochtend op de trampoline zitten lezen, maar ik weiger nog naar buiten te gaan nu. Eigenlijk wilde ik gaan joggen vanochtend, maar het was te warm.

    Nou, ik dacht; als ik terug kom van met de hond lopen ga ik in de tuin zitten.
    Maar zelfs de schaduw weiger ik nu.