• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    En er gaat nog één naar de dokter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demi... Calm down. Ook al zou ik me ook dood stressen als ik in jou situatie zat.

    Ik ga naar beneden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik verveeeeel me


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik verveeeeel me

    Ik ook! Ik zit nu op Tumblr en moet/wil eigenlijk gaan schrijven maar daar heb ik aan de andere kant ook wéér geen zin in. Ik denk dat ik wat story's hier ga lezen.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik ook! Ik zit nu op Tumblr en moet/wil eigenlijk gaan schrijven maar daar heb ik aan de andere kant ook wéér geen zin in. Ik denk dat ik wat story's hier ga lezen.


    Ik moet ook nog steeds gaan schrijven maar heb daar ook niet echt zin in. *zucht*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik moet ook nog steeds gaan schrijven maar heb daar ook niet echt zin in. *zucht*

    Ik ook niet... Pff.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik ook niet... Pff.


    Ik had alleen gezegd dat er deze week een hoofdstuk zou komen en heb nog maar 225 woorden -_-. Ik ga vanavond wel iets schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik had alleen gezegd dat er deze week een hoofdstuk zou komen en heb nog maar 225 woorden -_-. Ik ga vanavond wel iets schrijven.

    Ik heb 261 woorden. En het is ook nog eens het eerste hoofdstuk, wat echt zó verschrikkelijk rot is om te schrijven.

    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, maar het wordt geen voetbal verhaal haha. Gewoon onbekende personen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik heb 261 woorden. En het is ook nog eens het eerste hoofdstuk, wat echt zó verschrikkelijk rot is om te schrijven.


    Bij mij is het ook het eerste hoofdstuk :/ Voor mijn andere story heb ik wel een ideetje maar ik wil eerst dit hoofdstuk af hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olla iedereen (:

    Oh gosh, ik trip 'm helemaal. Die vriendin gaat al naar een ziekenhuis onderzoek ivm infecties.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Holaaa iedereen, ik heb nu een fucking oud toetsenbord lelijk ding.
    & Ik ga morgen naar de bios, als dat weer niet door gaat ga ik gillen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Oh gosh, ik trip 'm helemaal. Die vriendin gaat al naar een ziekenhuis onderzoek ivm infecties.


    Kan jij ook niet beter voor de zekerheid naar de dokter gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered