• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Aria schreef:
    (...)
    En glazenwassers, en horzels, omygod.

    HAHA Glazenwassers?! x'D


    ars moriendi


    Damn, ik ben hier zo verslaafd aan hè.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHA Glazenwassers?! x'D


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Aria schreef:
    (...)



    ars moriendi

    Aria schreef:


    Huntelaar schreef:
    (...)


    I know rightt en als ik dan ga gillen voor zo'n ding, pakt m'n pa dat heel vrolijk bij de poten (DE POTEN) op en gooit hij het geval naar buiten.
    En gosh, dan heb je nog nachtvlinders, echt serieus, dat is het engste wat ik ooit gezien heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stiles schreef:
    De eerst volgende die denkt dat mijn naam met Harry Styles te maken heeft krijgt een broodrooster tegen zijn/haar hoofd


    you go girlu_O_ koekenpan is eventueel ook nog een
    oplossing xD


    ~

    Mijn moeder lacht me uit als ik haar roep om een kleine spin dood te maken
    Het maakt mij niet uit hoe groot de spin is, ik vind ze eng

    Mijn vader heeft de spin weggehaald. Hij werd gek van mijn gegil en spastische bewegingen.
    De spin was een hooiwagen.

    Oh gosh, hou op met die foto's! Krijg overal jeuk en nachtmerries!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."





    Sorry guys, ik vond dat dit topic weer even een lieveleukevoetballer-boost nodig had na al die vieze klotebeesten >.<


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    Mijn moeder lacht me uit als ik haar roep om een kleine spin dood te maken
    Het maakt mij niet uit hoe groot de spin is, ik vind ze eng

    Een vogelspin vind ik dan weer niet eng. Mijn oma heeft een opgezette, zó gaaf. Maar misschien komt dat wel omdat die dood is. Alhoewel het me gaaf lijkt om een echte op je arm te hebben. Maar die kleine zijn vreselijk. Bij een vogelspin zou je nog weten waar dit, lol. Een kleintje kan zich OVERAL verbergen.

    VanDerVaart schreef:
    Mijn moeder lacht me uit als ik haar roep om een kleine spin dood te maken
    Het maakt mij niet uit hoe groot de spin is, ik vind ze eng


    ik laat mijn broertje ze altijd weg halen want mijn opa doet het niet meer want ik laat hem komen voor alle sorrten en maten xD


    ~

    T0RRES schreef:
    Mijn vader heeft de spin weggehaald. Hij werd gek van mijn gegil en spastische bewegingen.
    De spin was een hooiwagen.


    maakt niet uit wat het was als het maar dood is :$ weer een spin minder op de wereld xD


    ~