• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Boutella schreef:
    (...)

    We kunnen het niet meer voorkomen. Als we het krijgen, dan hebben het we. Kan over één week zijn, over drie jaar is ook nog mogelijk :')


    jemig hee over 3 jaar ook nog :S voel je je nu nog zo ziek dan?


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    jemig hee over 3 jaar ook nog :S voel je je nu nog zo ziek dan?


    Nou, het gaat beter maar er zit geen tempo in. Bij alles wat ik onderneem ben ik zo moe. Ik heb nu geen Malaria, dat niet want er is geen koorts. Alleen je wordt zo onzeker na al die verhalen etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou, het gaat beter maar er zit geen tempo in. Bij alles wat ik onderneem ben ik zo moe. Ik heb nu geen Malaria, dat niet want er is geen koorts. Alleen je wordt zo onzeker na al die verhalen etc.


    ik hoop dat hey allemaal een beetje mee valt voor je :) ik moet nu beginnen met werken :( spreek je in de pauze (flower)


    ~

    Bah, supermooi weer, wie moet er weer werken tot 9 uur vanavond.. -___-

    Demi, ik dacht dat je verplicht was vóór zo'n reis je in te enten? ;O


    ars moriendi

    Hello girls! En ik ga met dit heerlijke weer in de tuin zitten. Nee, grapje. Dat zou ik eigenlijk moeten doen maar ik ben niet zo'n zon-figuur dus ik ga binnen schrijven c:

    Khedira schreef:
    (...)

    ik hoop dat hey allemaal een beetje mee valt voor je :) ik moet nu beginnen met werken :( spreek je in de pauze (flower)


    Succes meid!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Bah, supermooi weer, wie moet er weer werken tot 9 uur vanavond.. -___-

    Demi, ik dacht dat je verplicht was vóór zo'n reis je in te enten? ;O



    Ik heb me ingeënt - Gele Koorst en Hepatitus A&B - maar voor Malaria kan je je niet inenten :') Je slikt pillen maar die onderdrukken de symptomen en stellen de ziekte uit; je verkomt niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hé, ik moest me voor Turkije ook inenten met dat Hepatitis gebeuren.

    T0RRES schreef:
    Hé, ik moest me voor Turkije ook inenten met dat Hepatitis gebeuren.


    Klopt. Voor veel landen heb je dat nodig. Het zit in het water.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Klopt. Voor veel landen heb je dat nodig. Het zit in het water.

    Precies. Wij mochten ook niet water uit een kraan drinken, hebben we ook niet gedaan. En geen open ijs (dus alleen verpakt ijs zoals Magnum en dat soort dingen) maar wij hebben wel open ijs op. (krul)

    Ah oké! En ja, als het in het water zit, kun je daar gewoon helemaal niks aan doen.. wel kut zeg, hopen dat het meevalt allemaal!


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Precies. Wij mochten ook niet water uit een kraan drinken, hebben we ook niet gedaan. En geen open ijs (dus alleen verpakt ijs zoals Magnum en dat soort dingen) maar wij hebben wel open ijs op. (krul)


    Ja, dat deed ik vorig jaar ook ;D Niet zo'n goed idee achteraf. Hahaha. Dit jaar weet ik niet wat het is maar mijn lichaam reageert niet echt meer op normale dingen. Ach, van de dokter moest ik het een weekje geven en de ziektes in het Frans gaan leren. Wordt een feestje in een Frans Ziekenhuis :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wie van jullie gaat mij vandaag gezelschap houden of gaan jullie allemaal weg en ben ik de enige geluksvogel die gewoon niks te doen heeft? (krul)

    T0RRES schreef:
    Wie van jullie gaat mij vandaag gezelschap houden of gaan jullie allemaal weg en ben ik de enige geluksvogel die gewoon niks te doen heeft? (krul)


    Deels. Ik moet nog wel wat dingen doen/regelen maar zal hier wel veel zijn overdag denk ik. Vanavond niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vanaf half 1 ben ik weg. Ben ik er pas weer vrij laat. Maarja, dan ben ik de rest van de week ook vrij tot vrijdagnacht, als ik naar Frankrijk ga. (:


    ars moriendi