• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]


    Ik ga slapen!

    Babes ik ga slapen. Moet morgen weer werken. Slaaplekker met jullie footies (flower)(K)


    ~

    Adioooooos, ik ga ook naar bed, nog even schrijven, want ik wil veel reserves hebben en het verhaal afronden, jaaaj. xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:


    Ik ga slapen!

    Aaaaaaarjeeeeeeeeen! <33


    ars moriendi

    Goodnight everyone <3!


    ars moriendi

    Girls ik ga douchen en nog wat praten met 'Afrika'. Hahaha. Morgen begin ik weer met schrijven, promise!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Girls ik ga douchen en nog wat praten met 'Afrika'. Hahaha. Morgen begin ik weer met schrijven, promise!

    Hihi, awesome! En je hebt heel wat in te halen met Cris. -wbw-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, awesome! En je hebt heel wat in te halen met Cris. -wbw-


    Nou, die gaat helemaal los hoor :') Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou, die gaat helemaal los hoor :') Haha.

    Hahaha, ik duik mijn bed in elk geval ook maar eens in. (cat) Goodnight!xx


    ars moriendi

    Tot vanavond allemaal, ik ga lekker een dagje aan het strand liggen ;')


    The truth may be orange!

    Good morning en oh gosh, een vriendin van mij gaat naar de dokter. Ze had al een bacteriele infectie in Uganda maar het gaat maar niet beter met de 14 medicijnen per dag die ze moet slikken. De een na de ander krijgt Malaria. Stress 'm dood hier.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Good morning en oh gosh, een vriendin van mij gaat naar de dokter. Ze had al een bacteriele infectie in Uganda maar het gaat maar niet beter met de 14 medicijnen per dag die ze moet slikken. De een na de ander krijgt Malaria. Stress 'm dood hier.


    ohmygod :S je gaat niet dood aan Malaria toch?


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ohmygod :S je gaat niet dood aan Malaria toch?


    Dat kan wel, in extreme gevallen maar die zijn enorm zeldzaam en gecompliceerd; dan heb je totaal geen weerstand meer vaak ivm HIV/AIDS. Nu word je alleen nog heel erg ziek. Hoge koorts, braken, hoofdpijn, spierpijn, rillingen, diareedesoriëntatie, bewusteloosheid. Het lijkt op een normale griep dus daarom is het zo gevaarlijk. Dit parasiet kan je lichaam helemaal kapot maken en een griepje niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat kan wel, in extreme gevallen maar die zijn enorm zeldzaam en gecompliceerd; dan heb je totaal geen weerstand meer vaak ivm HIV/AIDS. Nu word je alleen nog heel erg ziek. Hoge koorts, braken, hoofdpijn, spierpijn, rillingen, diareedesoriëntatie, bewusteloosheid. Het lijkt op een normale griep dus daarom is het zo gevaarlijk. Dit parasiet kan je lichaam helemaal kapot maken en een griepje niet.


    Jakkie :S nou kijk maar uit :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Jakkie :S nou kijk maar uit :)


    We kunnen het niet meer voorkomen. Als we het krijgen, dan hebben het we. Kan over één week zijn, over drie jaar is ook nog mogelijk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."