• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Huntelaar schreef:
    Duss.. welke datum zullen we doen dan? En wat en waar? ^^ Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb toch gratis OV. Ik ben vanaf vrijdag 2 weken op vakantie en ben midden augustus terug.

    What nooo, you're leaving me? Kan ik geen smsjes meer sturen op m'n werk, jank.
    Voor mij komt Brabant het beste uit dan, want vanaf augustus kan ik gratis reizen in Brabant, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Duss.. welke datum zullen we doen dan? En wat en waar? ^^ Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb toch gratis OV. Ik ben vanaf vrijdag 2 weken op vakantie en ben midden augustus terug.

    Mij maakt het ook niet zoveel uit
    Maar Utrecht ligt wel lekker centraal

    Boutella schreef:
    Voor mij persoonlijk zal Utrecht het beste uitkomen. Het ligt behoorlijk centraal in NL en heeft een leuk centrum. Daarbij is het voor mij een uurtje reizen - want ik zal 1 à 2 treinen missen -. Maar ja, eerst mijn mama vertellen.

    Jeej, Utrecht! lol. Dat is wel dichtbij voor mij, lol.

    Ah fck guys, ik ga maandag eindelijk naar A'dam en Zaandam, heb echt kleding nodig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voor mij is Utrecht tweeënhalfuur reizen maar ik denk niet dat ik van mijn ouder in mijn eentje helemaal naar Utrecht mag :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Binnen 15 minuten sta ik op Utrecht Centraal. Het is voor mij echt heerlijk.

    Utrecht is voor mij echt belachelijk ver weg ;s


    The truth may be orange!

    Moet de hond even uitlaten, tot zo. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    Binnen 15 minuten sta ik op Utrecht Centraal. Het is voor mij echt heerlijk.


    Den Bosch wil ik ook wel proberen maar dan moet ik serieus 5 keer overstappen en bijna veertig euro betalen voor alleen de reis al. Dat is niet zo grappig :') Daarbij mis ik altijd een aantal treinen of vergeet ik uit te stappen dus als ik überhaupt al aankom is het een wonder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Utrecht is voor mij echt belachelijk ver weg ;s

    Utrecht heeft wel een superverbinding, eigenlijk overal naartoe. En is alles niet ver vanuit Belgie..? :/
    Aria schreef:
    (...)
    What nooo, you're leaving me? Kan ik geen smsjes meer sturen op m'n werk, jank.
    Voor mij komt Brabant het beste uit dan, want vanaf augustus kan ik gratis reizen in Brabant, lol.

    Yep, sorry girl D:. Moet je morgen werken? Ik van 13:00 tot 21:00 (fml) dus dan ga ik jou in elk geval wel lastigvallen :') En wat het meeten betreft; dan ontmoeten wij elkaar anders gewoon op den Bosch station, dan kan je met 40% korting met mij meereizen naar Utrecht. ;) Geld trouwens ook voor andere mensen die geen gratis OV hebben. Als je met la Claire reist, bespaar je 40% op je kaartje. :')

    En Utrecht ligt wel het allercentraalst.. ^^

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:56 ]


    ars moriendi

    Den Bosch wordt 'm voor mij niet. 3.5 uur reizen en bijna 55 euro :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yep, sorry girl D:. Moet je morgen werken? Ik van 13:00 tot 21:00 (fml) dus dan ga ik jou in elk geval wel lastigvallen :') En wat het meeten betreft; dan ontmoeten wij elkaar anders gewoon op den Bosch station, dan kan je met 40% korting met mij meereizen naar Utrecht. ;) Geld trouwens ook voor andere mensen die geen gratis OV hebben. Als je met la Claire reist, bespaar je 40% op je kaartje. :')

    En Utrecht ligt wel het allercentraalst.. ^^


    Edit: Laat maar, mijn lichaam moet geen 48 u wakker zijn ^^ Haha. Nee, Utrecht blijft het makkelijkst of jullie moeten naar D'Haag/Z'meer willen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil best eens uitzoeken hoever het precies is naar Utrecht en hoeveel me dat gaat kosten (: eventueel kan ik het proberen te regelen met een weekendje Rotterdam bij mijn familie, maar ik weet niet of dat gaat lukken.


    The truth may be orange!

    Utrecht zou echt geweldig zijn. Ik ken een heel leuk restaurantje/café en er zijn leuke winkeltjes (:

    Boutella schreef:
    (...)

    Edit: Laat maar, mijn lichaam moet geen 48 u wakker zijn ^^ Haha. Nee, Utrecht blijft het makkelijkst of jullie moeten naar D'Haag/Z'meer willen.


    Hoe was Uganda? Welcome back trouwens.(:


    There is nothing more badass than being yourself