• Mijn ouders en zussen vinden mij te oud voor One Direction. Ze vinden dat ik niet over ze moet praten en niet mijn tijd aan ze moet verspillen.
    Ik heb ze met veel moeite zover gekregen dat ik de Up All Night live dvd mocht kopen, maar ik krijg maar zelden de kans om hem te krijgen en ze zitten de hele tijd te zeuren over het volume.(terwijl zij altijd de tv echt bijna twee keer zo hard hebben). Nu wil ik ook heel graag het One Direction boek, in elk geval één van de twee, ik betaal het zelf, maar dat mag niet want daar ben ik te oud voor. Ik mag op geen manier laten zien dat ik fan ben. Ik kan er in principe nog geen twee zinnen over zeggen of ze gaan zitte zeuren dat het onzin is.

    Wat vinden jullie? Ik ben 14 jaar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    :'D
    Eh, ja, ik zou me er niks van aantrekken. Je bent fan van wat je zelf wilt, en daar hebben je ouders -naar mijn mening- niks over te zeggen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Excuse me?

    14 is normaal lijkt me. Ik ben ook een Directioner en ik ben 15 (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Kweenie hoor, maar ze zijn zelf rond de 20 dus te jong kan je moeilijk zijn als je 6 jaar jonger bent xD
    -Mijn mening dan hea-


    Bowties are cool

    MissesCassie schreef:
    Kweenie hoor, maar ze zijn zelf rond de 20 dus te jong kan je moeilijk zijn als je 6 jaar jonger bent xD
    -Mijn mening dan hea-

    Die van K3 zijn ook boven de 30 ofzo, en kijk naar de 'fans'.
    :')..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het raar dat jouw ouders je te oud vinden, ik ben een Directioner en ik ben 17 (':
    DAT is misschien te oud, maar dat boeit me geen reet. Zoals Aragog zei, je bent fan van wat je zelf wilt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Toen ik zo oud was als jou, was ik helemaal Tokio Hotel fan, toen vonden mijn ouders mij juist te jong voor van alles.
    Dus nee jij bent echt niet te oud voor dit.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Aragog schreef:
    :'D
    Eh, ja, ik zou me er niks van aantrekken. Je bent fan van wat je zelf wilt, en daar hebben je ouders -naar mijn mening- niks over te zeggen.


    El Diablo.

    Ik ben 16, ben ik dan bejaard voor ze? D:
    Wat een idiote ouders (sorry als je nu boos moet, maar dat vind ik wel), jij bent toch fan, zij toch niet? Ze moeten zich er niet mee bemoeien. Ik ken fans van 17.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee. Volgens mij is dat juist een leeftijd waarop je heel erg met het fan-zijn bezig bent. Dat bedoel ik niet onaardig. Maar volgens mij heb je er op je veertiende meer tijd voor, dan wanneer je op je zestiende uit mag en een bijbaantje zoekt, whatever.

    Volgens mij kan je niet écht te oud zijn om ergens fan van te zijn, al gaan sommige dingen wel erg ver (zoals de 40-jarige K3 fans, maar ach)
    Die jongens sporen je toch niet aan tot iets slecht? Ze verschijnen niet naakt en hun muziek is redelijk "normaal" qua taalgebruik (denk ik), dus er is geen enkel probleem, zou ik zeggen.

    Bovendien kunnen je ouders niet bepalen wat jij leuk vindt en wat niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De meeste directioners zijn 14/15. Dat slaat echt helemaal nergens op. Sowieso vind ik het een slecht iets van ouders om hun kinderen in dit soort dingen zo te belemmeren. Als jij een directioner wil zijn, zou je dat gewoon moeten kunnen zijn in mijn ogen. Niets mis mee.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:11 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben ook Directioner & bijna 18. Volgend jaar ga ik met twee meisjes van 18 & één meisje van 20 naar hun concert in Cardiff. Dus.. ik zou me eerder moeten schamen.

    Al ben ik niet meer zo'n hysterische fangirl als vroeger,

    de meeste Directioners zijn rond de 16-18 dus je bent echt niet te oud x

    Ben het niet eens met je ouders, toch wil ik je wel even zeggen dat die boeken echt zonde van je geld zijn. Bij mij liggen ze er verlaten bij in de kast en ik kijk er nooit in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben 20 and I watch freaking anime. Heb geen recht om te spreken.


    No growth of the heart is ever a waste

    rare familie :$


    I Love You