• Mijn ouders en zussen vinden mij te oud voor One Direction. Ze vinden dat ik niet over ze moet praten en niet mijn tijd aan ze moet verspillen.
    Ik heb ze met veel moeite zover gekregen dat ik de Up All Night live dvd mocht kopen, maar ik krijg maar zelden de kans om hem te krijgen en ze zitten de hele tijd te zeuren over het volume.(terwijl zij altijd de tv echt bijna twee keer zo hard hebben). Nu wil ik ook heel graag het One Direction boek, in elk geval één van de twee, ik betaal het zelf, maar dat mag niet want daar ben ik te oud voor. Ik mag op geen manier laten zien dat ik fan ben. Ik kan er in principe nog geen twee zinnen over zeggen of ze gaan zitte zeuren dat het onzin is.

    Wat vinden jullie? Ik ben 14 jaar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben 18 en ik ben verslaafd aan One Direction. Directioners komen in alle soorten, maten en leeftijden voor. ^^ Je ouders hebben trouwens geen geldige reden om je het fan zijn te ontnemen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:25 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben 17 en fan van 1D. Dus in mijn ogen ben je echt niet te oud om een fan van 1D te zijn, je ouders en zussen willen duidelijk niet dat je fan bent en zeggen dat dan je "te oud" bent. Blijkbaar houden je ouders en zussen niet van 1D


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    :'D
    Eh, ja, ik zou me er niks van aantrekken. Je bent fan van wat je zelf wilt, en daar hebben je ouders -naar mijn mening- niks over te zeggen.

    Agree, ik ben bijna 18 en ik ben die-hard fan van 1D._O_


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Het heeft niks met leeftijd te maken. Ik ben ook fan. Mijn vriendinnen ook en sommige zijn zelfs ouder dan mij. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    NickixMinaj schreef:
    rare familie :$

    Vertel mij wat.
    Ze doen over meer dingen zo hoor, bijvoorbeeld quizlet, nou ja vooral mijn moeder en zussen. Mijn vader valt wel mee.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je bent nooit te oud voor iets :d


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik begrijp niet waarom je ouders je daar te oud voor vinden. Als je een tiener bent is het in mijn ogen heel normaal om fan te zijn van een boyband of iets dergelijks.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat?!
    Sorry hoor, maar ik vind 14 echt een normale leeftijd hoor. Bovendien, ik vind dat je nooit te oud bent om fan te zijn van iets of iemand. Ik ben 18, en ik ben fan van Destine, terwijl er ook veel 14/15 jarige fan van hun zijn. Maar maakt het uit? Nee. Jíj bent fan van iets, en ik vind dat het niet uit maakt van wie of wat je fan bent, hoe oud je bent, of wat dan ook.


    Inspiration can hit you any time

    CURLYMONSTER schreef:
    Excuse me?

    14 is normaal lijkt me. Ik ben ook een Directioner en ik ben 15 (cat)


    I hate one direction, maar met je ouders ben ik het oneens. Denken ze dat het een kleuter bad is ...


    Life is full of fake people

    Whut ? Je bent pas 14 dat is echt niet te oud o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Wtf te oud. Wat nou te oud. Je bent nooit te oud voor iets. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Benedict schreef:
    (...)
    Vertel mij wat.
    Ze doen over meer dingen zo hoor, bijvoorbeeld quizlet, nou ja vooral mijn moeder en zussen. Mijn vader valt wel mee.


    En ik dacht dat ik een rare familie had (niet gemeen bedoeld)


    Physics is awesome

    Dat lijkt me aardig vervelend. Je bent helemaal niet te jong; ik ben bijna 17 en ben gewoon fan van een heleboel artiesten, waaronder dus boybands. En ik ben ook zeker niet de oudste. Er zijn mensen van twee keer mijn leeftijd die er ook driedubbel zo fanatiek in zijn.
    Ik ratel de hele tijd door over muziek tegen m'n moeder. Ze weet dat ik er erg in geïnteresseerd ben en heeft daar begrip voor. Ze doet dan alsof ze er iets van onthouden heeft :')
    Als je die dingen zelf koopt, moet je dat ook zelf weten, lijkt me. One Direction kan misschien wel een fase zijn, maar zie de dingen die je koopt dan voor later als een aandenken aan vroeger. Zorg alleen wel dat je niet té duur gaat ><
    Ik heb simpelweg niet het geld om allemaal dingen te kopen en ga ook liever naar een concert dan dat ik de cd's koop.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    14?! Volgensmij ben jij hun doelgroep. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    14?! Volgensmij ben jij hun doelgroep. :'D


    Hun doelgroep is toch tienermeisjes in het algemeen?


    Physics is awesome