• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Authors schreef:
    (...)

    En ik ben ook een allochtoon, in your face. Wij zijn net zoals jij, precies dezelfde. Mochten we het niet gezegd hebben zou je het niet weten gedrocht.


    Better.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil niet vervelend doen en ik praat ook zeker niet goed wat ze allemaal zegt, maar vind je het zelf niet respectloos dat jullie haar nu allemaal de huid zitten vol te schelden omdat ze het met een paar dingen eens is en omdat ze racistisch is? Ik heb het ook voor sommige mensen niet, ben ik daarom ook meteen een slecht mens? Hitler heeft trouwens voor heel veel mooi dingen gezorgd dus ben ik nu ook ziek dat ik hem op sommige vlakken wel bewonder. (Niet dat ik de holocaust goedpraat, want dat was wel een hele grote fout.)
    Oki die laatste reactie van haar was zeker ongepast, maar sommige reacties van jullie zijn ook ongepast en op dat vlak zijn jullie dan ook 'racistisch'.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik wil niet vervelend doen en ik praat ook zeker niet goed wat ze allemaal zegt, maar vind je het zelf niet respectloos dat jullie haar nu allemaal de huid zitten vol te schelden omdat ze het met een paar dingen eens is en omdat ze racistisch is? Ik heb het ook voor sommige mensen niet, ben ik daarom ook meteen een slecht mens? Hitler heeft trouwens voor heel veel mooi dingen gezorgd dus ben ik nu ook ziek dat ik hem op sommige vlakken wel bewonder. (Niet dat ik de holocaust goedpraat, want dat was wel een hele grote fout.)
    Oki die laatste reactie van haar was zeker ongepast, maar sommige reacties van jullie zijn ook ongepast en op dat vlak zijn jullie dan ook 'racistisch'.


    Zodra iemand zelf zegt dat ze rascistisch is, gaan er bepaalde alarmbellen rinkelen tenminste bij mij wel. Ik vind het naar dat ze zo op haar hebben gereageerd maar dat komt ook voort uit onbegrip. Immers ieder mens is gelijk ongeacht zijn/haar geloof, geaardheid, kleur van de huid en cultuur. Ik wil niet goed praten hoe ze hebben gereageerd maar het is nou eenmaal hun manier van reageren. Maar dat ze weg gaat omdat een allochtoon tegen haar heeft gepraat, vind ik eerlijk gezegd onzin. Als diegene het niet had gezegd dan zou ze het nog geen eens weten.

    En nu zou ik graag willen dat we allemaal on topic kunnen blijven en dat ongeacht wat iemand zegt, elkaar de huid niet gaan vol schelden of lelijk tegen elkaar gaan doen.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Zodra iemand zelf zegt dat ze rascistisch is, gaan er bepaalde alarmbellen rinkelen tenminste bij mij wel. Ik vind het naar dat ze zo op haar hebben gereageerd maar dat komt ook voort uit onbegrip. Immers ieder mens is gelijk ongeacht zijn/haar geloof, geaardheid, kleur van de huid en cultuur. Ik wil niet goed praten hoe ze hebben gereageerd maar het is nou eenmaal hun manier van reageren. Maar dat ze weg gaat omdat een allochtoon tegen haar heeft gepraat, vind ik eerlijk gezegd onzin. Als diegene het niet had gezegd dan zou ze het nog geen eens weten.

    En nu zou ik graag willen dat we allemaal on topic kunnen blijven en dat ongeacht wat iemand zegt, elkaar de huid niet gaan vol schelden of lelijk tegen elkaar gaan doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uneventful schreef:


    'If it ain't white,it ain't right.'

    Niet alle allochtonen zijn zwart/bruin. --'
    Dafuq is er mis met haar? Wensen dat haar moeder kanker heeft en haar vader vader vals beschuldigen zodat ie naar de gevangenis kan? En ze is pas 11.
    God,waar zijn de oude tijden? Toen 11-jarigen zich als 11-jarigen gedroegen?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:08 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    'If it ain't white,it ain't right.'

    Niet alle allochtonen zijn zwart/bruin. --'
    Dafuq is er mis met haar? Wensen dat haar moeder kanker heeft en haar vader vader vals beschuldigen zodat ie naar de gevangenis kan? En ze is pas 11.
    God,waar zijn de oude tijden? Toen 11-jarigen zich als 11-jarigen gedroegen?


    Dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ja, tegenwoordig moeten kinderen sneller op groeien en presteren. Presteer je niet goed, dan hoor je er niet echt bij of word er een label op je geplakt als kind.


    Physics is awesome

    Meteor schreef:
    Ik wil niet vervelend doen en ik praat ook zeker niet goed wat ze allemaal zegt, maar vind je het zelf niet respectloos dat jullie haar nu allemaal de huid zitten vol te schelden omdat ze het met een paar dingen eens is en omdat ze racistisch is? Ik heb het ook voor sommige mensen niet, ben ik daarom ook meteen een slecht mens? Hitler heeft trouwens voor heel veel mooi dingen gezorgd dus ben ik nu ook ziek dat ik hem op sommige vlakken wel bewonder. (Niet dat ik de holocaust goedpraat, want dat was wel een hele grote fout.)
    Oki die laatste reactie van haar was zeker ongepast, maar sommige reacties van jullie zijn ook ongepast en op dat vlak zijn jullie dan ook 'racistisch'.


    Ik vind het niet respectloos dat ik haar 'de huid zit vol te schelden' omdat ze gewoon bruine mensen zit te discrimineren. Ik heb een hekel aan racisten, gewoon écht hekel. Gewoon als iemand in een straal van fucking drie meter racistisch is in mijn buurt voel ik me aangesproken. Racisten gaan dieper bij mij dan alleen dat ik er opmerkingen tegen mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
    En nee, ik heb geen spijt van alles wat ik tegen haar heb gezegd. Ik vond eerst wel natuurlijk dat ze haar mening kon geven maar serieus "Oh my god, ben jij een allochtoon! Ik verlaat dit topic" Dan... Dan zit je al zo ver buiten mijn grenzen...
    En ik snap ook niet hoe jij haar kan helpen. Serieus? Heb je wel haar reacties gelezen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    'If it ain't white,it ain't right.'

    Niet alle allochtonen zijn zwart/bruin. --'
    Dafuq is er mis met haar? Wensen dat haar moeder kanker heeft en haar vader vader vals beschuldigen zodat ie naar de gevangenis kan? En ze is pas 11.
    God,waar zijn de oude tijden? Toen 11-jarigen zich als 11-jarigen gedroegen?


    Ik ben al zo vaak uitgemaakt voor een Nederlander dat ik de tel kwijt ben. "Oh mijn god! Ben jij echt Turks?" Zei een jongen, die ik al 2 jaar ken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik vind het niet respectloos dat ik haar 'de huid zit vol te schelden' omdat ze gewoon bruine mensen zit te discrimineren. Ik heb een hekel aan racisten, gewoon écht hekel. Gewoon als iemand in een straal van fucking drie meter racistisch is in mijn buurt voel ik me aangesproken. Racisten gaan dieper bij mij dan alleen dat ik er opmerkingen tegen mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
    En nee, ik heb geen spijt van alles wat ik tegen haar heb gezegd. Ik vond eerst wel natuurlijk dat ze haar mening kon geven maar serieus "Oh my god, ben jij een allochtoon! Ik verlaat dit topic" Dan... Dan zit je al zo ver buiten mijn grenzen...
    En ik snap ook niet hoe jij haar kan helpen. Serieus? Heb je wel haar reacties gelezen?
    Kind, serieus, kan jij lezen? Ik zeg dat ik haar niet goedpraat, maar wat jullie doen ook niet correct is, trouwens jouw reactie was veel eerder gepost dat dat van die allochtonen. Je bent gewoon net zo erg als haar. Je scheld haar meteen de huid vol omdat ze zegt dat ze racistisch is ook al waren haar reacties toen nog normaal. Hoe dan ook, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, want ik zit niet te wachten op drama.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Kind, serieus, kan jij lezen? Ik zeg dat ik haar niet goedpraat, maar wat jullie doen ook niet correct is, trouwens jouw reactie was veel eerder gepost dat dat van die allochtonen. Je bent gewoon net zo erg als haar. Je scheld haar meteen de huid vol omdat ze zegt dat ze racistisch is ook al waren haar reacties toen nog normaal. Hoe dan ook, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, want ik zit niet te wachten op drama.


    Je zit niet te wachten op drama maar je zegt wel dat ik even erg ben als haar? Hoe tegenstrijdig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Je zit niet te wachten op drama maar je zegt wel dat ik even erg ben als haar? Hoe tegenstrijdig.

    Misschien omdat je ook even erg bent. Ze mag dan wel racistisch zijn, de manier waarop er gereageerd werd, was een beetje over the top, vooral van jouw kant.

    Edit het meisje op die girls scout cookies is NIET de echte plastic bieber!
    Het echte meisje dat erop staat heet Brooke, en die heeft geen twitter niks!

    Dit is de orginele video dat meisje op de video is brooke geen plastic bieber:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:54 ]

    Ik vraag me of hoe dat kind op haar ideeën komt als 11-jarige.


    I don't design clothes. I design dreams

    Ze zei dat ze voor de 4e keer sex met haar neefje had gehaf.
    Serieus, dan ben je niet goed.
    En dat ze niet snapte dat Gay vrolijk betekend, want er is niets leuks aan aids hebben.

    Toen kookt iik van woede


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Meteoroid schreef:
    Is dit plasticbieber echt? :'D


    Ik ben gemeen, I know, maar ik lachte me rot hier om. :'D


    Til hug og blod.