• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    So? Ik gaf in het begin alleen mijn mening en krijg ik allemaal gezeik.
    Ze zegt soms best zinnige dingen. Dat ik daar op aangesproken word kan ik ook niets aan doen.


    Goh, waarom zou je toch gezeik krijgen?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Goh, waarom zou je toch gezeik krijgen?

    Ik zei letterlijk:
    Niet lullig bedoeld... al die dingen die ze tweet gaan ECHT VEEL te ver, maar soms moet ik haar wel gelijk geven... En dan moet je please niet gaan lopen zeiken op me, het is gewoon mijn mening...
    En dan vragen ze wat ik dan vind waar ze gelijk in heeft. -.-
    Vervolgens antwoord ik normaal en krijg ik allemaal gezeik! Dan moeten ze dat ook net vragen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Ik zei letterlijk:
    Niet lullig bedoeld... al die dingen die ze tweet gaan ECHT VEEL te ver, maar soms moet ik haar wel gelijk geven... En dan moet je please niet gaan lopen zeiken op me, het is gewoon mijn mening...
    En dan vragen ze wat ik dan vind waar ze gelijk in heeft. -.-
    Vervolgens antwoord ik normaal en krijg ik allemaal gezeik! Dan moeten ze dat ook net vragen.

    Hun, als je van te voren gaat zeggen niet te haten, weet je al dat je iets fout gezegd heb.
    Maar als je dan zo nodig je mening wilt uiten, check eerst even de kleur van je schaduw.
    Just saying.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    JustYouAndMe schreef:
    (...)

    En hier word er meteen van gemaakt dat ik met alles wat ik zeg eens ben, terwijl ik eerder DUIDELIJK heb gezegd, dat ik het met SOMMIGE dingen eens ben en dat de rest allemaal bullshit is.
    Ja, alsof ik niet weet dat Zayn geen terrorist is.


    Hoe kan je fucking eens zijn met 1 ding dat dat stuk gedrocht zegt. Alles wat zij tweet is beledigend bedoelt tegen iemand op de wereld. En wat jij allemaal hebt neergezet is gewoon ziek. Wat hebben die mensen tegen je gedaan dat je zo fucking respectloos bent.
    En weetje? Ik heb zo'n gevoel alsof ik tegen een stuk container praat. Want zo zie ik racisten in mijn ogen. Like thrash.
    En noem me hierdoor zelf respectloos, maar ik gedraag me nu hetzelfde als jou. Want blijkbaar zie jij mensen die niet zoals jij zijn minderwaardig. Zo zie ik racisten in mijn ogen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Seasons schreef:
    (...)
    Hun, als je van te voren gaat zeggen niet te haten, weet je al dat je iets fout gezegd heb.
    Maar als je dan zo nodig je mening wilt uiten, check eerst even de kleur van je schaduw.
    Just saying.

    Ja en ik zeg please geen haat, en wat krijg ik..? Dus. Van mij hoefde al dit gezeik niet, Ik gaf gewoon mijn mening. En als of jullie me ook echt van gedachte kunnen laten veranderen.
    En ik zei : Sorry :X ik ben rasistich
    Dus moeten jullie niet allemaal gaan zitten zeiken op me.
    Ik had gewaarschuwd EN verontschuldigd dus je wist het.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Ik zei letterlijk:
    Niet lullig bedoeld... al die dingen die ze tweet gaan ECHT VEEL te ver, maar soms moet ik haar wel gelijk geven... En dan moet je please niet gaan lopen zeiken op me, het is gewoon mijn mening...
    En dan vragen ze wat ik dan vind waar ze gelijk in heeft. -.-
    Vervolgens antwoord ik normaal en krijg ik allemaal gezeik! Dan moeten ze dat ook net vragen.


    Wtf heeft een donkerkleurige persoon je OOIT misdaan dat je zo rasistisch bent? Ja er zijn gevallen geweest waar donkerkleurigen dingen verkeerd hebben gedaan, maar wat doen blanken, alles goed? Jeetje, denk eens na. Echt, als je het met haar eens bent... Dat je Naill zijn naam niet kan uitspreken snap ik nog wel, maar die mensen zijn ook mensen en zijn zelfs - vergeleken met jouw karakter - tien keer meerwaardig.


    Olive

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Ja en ik zeg please geen haat, en wat krijg ik..? Dus. Van mij hoefde al dit gezeik niet, Ik gaf gewoon mijn mening. En als of jullie me ook echt van gedachte kunnen laten veranderen.
    En ik zei : Sorry :X ik ben rasistich
    Dus moeten jullie niet allemaal gaan zitten zeiken op me.
    Ik had gewaarschuwd EN verontschuldigd dus je wist het.

    Ten eerste, ik "zeik" niet, ik ben alleen van mening dat je niet weet wat je zegt.
    Afschuwelijke woordkeuze; net als "sorry", dat op deze manier nogal weinig betekenis heeft.
    Ten tweede, realiseer je maar even dat je nu al enkele berichten verspild hebt aan een allochtoon.
    Ain't apologising for that.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hoe kan je fucking eens zijn met 1 ding dat dat stuk gedrocht zegt. Alles wat zij tweet is beledigend bedoelt tegen iemand op de wereld. En wat jij allemaal hebt neergezet is gewoon ziek. Wat hebben die mensen tegen je gedaan dat je zo fucking respectloos bent.
    En weetje? Ik heb zo'n gevoel alsof ik tegen een stuk container praat. Want zo zie ik racisten in mijn ogen. Like thrash.
    En noem me hierdoor zelf respectloos, maar ik gedraag me nu hetzelfde als jou. Want blijkbaar zie jij mensen die niet zoals jij zijn minderwaardig. Zo zie ik racisten in mijn ogen.

    Wat boeit mij dat?
    Ik heb een mening. PUNT.
    Het boeit me echt geen ene flikker wat jullie daar allemaal van vinden.
    en heus niet ALLES wat ze tweet is beledigend bedoeld.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Seasons schreef:
    (...)
    Ten eerste, ik "zeik" niet, ik ben alleen van mening dat je niet weet wat je zegt.
    Afschuwelijke woordkeuze; net als "sorry", dat op deze manier nogal weinig betekenis heeft.
    Ten tweede, realiseer je maar even dat je nu al enkele berichten verspild hebt aan een allochtoon.
    Ain't apologising for that.

    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!


    Je moest eens weten wat deze allochtoon allemaal kan.
    GTFO


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!

    ik heb dit topic gelezen en het enige wat ik te zeggen heb:

    jij bent echt een heel erg zielig persoon...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!

    You're so cute!


    Tweederangs, maar ach, het was gelukkig voldoende buitenlands om deze nutteloze discussie te doen eindigen!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!


    En ik ben ook een allochtoon, in your face. Wij zijn net zoals jij, precies dezelfde. Mochten we het niet gezegd hebben zou je het niet weten gedrocht.


    Olive

    Stupid skank.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    omg je bent een allochtoon?
    Ik verlaat dit topic!


    Wat hebben allochtonen jou ooit aangedaan?
    Dat ze een andere huidskleur hebben dan jou, maakt ze niet opeens allemaal monsters.
    Ik ga vaak genoeg om met allochtonen, de helft van mijn familie zijn zelfs allochtonen en ik merk het verschil(qua karakter) niet tussen een allochtoon en iemand die wit is.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:00 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.