• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Ze haat Niall niet omdat hij van het arische ras komt? En hitler was ook een voorstander van t arische ras. Hm, ik vraag me af hoe die bitch gaat reageren als ze erachter komt dat niall bruin haar heeft van zichzelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ze haat Niall niet omdat hij van het arische ras komt? En hitler was ook een voorstander van t arische ras. Hm, ik vraag me af hoe die bitch gaat reageren als ze erachter komt dat niall bruin haar heeft van zichzelf.

    Is @PlasticBieber niet dezelfde als @AmandaBieber?
    De tweets komen namelijk overeen.


    Tja, Beliebers kunnen zeiken op anderen wat ze maar willen.
    Justin Bieber had uiteindelijk nooit geboren mogen worden, want z'n moeder was nog minderjarig.
    Niet dat ik zeg dat hij niet geboren had mogen worden, van mij wel; hij hoeft van mij alleen niet dag en nacht overal zichtbaar te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 16:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Is @PlasticBieber niet dezelfde als @AmandaBieber?
    De tweets komen namelijk overeen.


    Tja, Beliebers kunnen zeiken op anderen wat ze maar willen.
    Justin Bieber had uiteindelijk nooit geboren mogen worden, want z'n moeder was nog minderjarig.
    Niet dat ik zeg dat hij niet geboren had mogen worden, van mij wel; hij hoeft van mij alleen niet dag en nacht overal zichtbaar te zijn.


    Well that's fucking mean. Ik denk niet dat het aan jou ligt wie er wel en niet geboren mag worden.
    Hij is een tiener sensatie, als jij met tieners omgaat is hij dag en nacht zichtbaar. Duh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Seasons schreef:
    (...)
    Is @PlasticBieber niet dezelfde als @AmandaBieber?
    De tweets komen namelijk overeen.


    Tja, Beliebers kunnen zeiken op anderen wat ze maar willen.
    Justin Bieber had uiteindelijk nooit geboren mogen worden, want z'n moeder was nog minderjarig.
    Niet dat ik zeg dat hij niet geboren had mogen worden, van mij wel; hij hoeft van mij alleen niet dag en nacht overal zichtbaar te zijn.

    Lol,
    ...
    I'll just.. say nothing.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Seasons schreef:
    (...)
    Is @PlasticBieber niet dezelfde als @AmandaBieber?
    De tweets komen namelijk overeen.


    Tja, Beliebers kunnen zeiken op anderen wat ze maar willen.
    Justin Bieber had uiteindelijk nooit geboren mogen worden, want z'n moeder was nog minderjarig.
    Niet dat ik zeg dat hij niet geboren had mogen worden, van mij wel; hij hoeft van mij alleen niet dag en nacht overal zichtbaar te zijn.


    Ja, hier maak je vrienden mee :')


    To infinity and beyond •

    Proximity schreef:
    (...)

    Ja, hier maak je vrienden mee :')


    Ja idd. Dat was gewoon gemeen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Well that's fucking mean. Ik denk niet dat het aan jou ligt wie er wel en niet geboren mag worden.
    Hij is een tiener sensatie, als jij met tieners omgaat is hij dag en nacht zichtbaar. Duh.

    Wow, lees nog maar een keer wat ik schreef.
    Ik zei daaronder duidelijk dat hij van mij wel geboren had mogen worden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Uneventful schreef:
    (...)

    Well that's fucking mean. Ik denk niet dat het aan jou ligt wie er wel en niet geboren mag worden.
    Hij is een tiener sensatie, als jij met tieners omgaat is hij dag en nacht zichtbaar. Duh.
    Dat zegt ze niet hoor, ze zegt gewoon dat hij technisch gezien een "onwettig" kind is of hoe je het ook moet zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het eigenlijk best wel grappig :33

    Uneventful schreef:
    (...)

    Well that's fucking mean. Ik denk niet dat het aan jou ligt wie er wel en niet geboren mag worden.
    Hij is een tiener sensatie, als jij met tieners omgaat is hij dag en nacht zichtbaar. Duh.


    Dat zegt zij toch niet. ;_;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Meteor schreef:
    (...)Dat zegt ze niet hoor, ze zegt gewoon dat hij technisch gezien een "onwettig" kind is of hoe je het ook moet zeggen.

    Precies.
    Nu snap ik wel hoe en waarom al die rellen op Twitter steeds beginnen.
    Mensen lezen echt alleen maar wat ze willen lezen.


    Volgens de Canadese wet had zijn moeder nog geen seks mogen hebben, dat is alles wat ik zei met die zin.
    Dus; ik heb niets tegen Justin Bieber, ik haat hem niet, ik wil hem niet dood hebben.
    Zou duidelijk genoeg moeten zijn zo.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Wow, lees nog maar een keer wat ik schreef.
    Ik zei daaronder duidelijk dat hij van mij wel geboren had mogen worden.


    Oke, ik snap het. Maar waarom heb je het hier opeens over?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CURLYMONSTER schreef:
    Speechless about that bitch.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oke, ik snap het. Maar waarom heb je het hier opeens over?

    Omdat dit kind waar dit topic over gaat zit te haten op waar andere mensen vandaan komen.
    Ze tweet bijvoorbeeld naar Zayn Malik tweet dat zijn familie 9/11 veroorzaakt heeft, wat dus net zo achterlijk is om te zeggen dat haar idool wettelijk nooit geboren zou hebben mogen worden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Is @PlasticBieber niet dezelfde als @AmandaBieber?
    De tweets komen namelijk overeen.


    Tja, Beliebers kunnen zeiken op anderen wat ze maar willen.
    Justin Bieber had uiteindelijk nooit geboren mogen worden, want z'n moeder was nog minderjarig.
    Niet dat ik zeg dat hij niet geboren had mogen worden, van mij wel; hij hoeft van mij alleen niet dag en nacht overal zichtbaar te zijn.


    Seriously?


    The universal language of art.